כמה מרוויחים מהשקעות נדל"ן

אתה אמור להיות מסוגל לשלם תשלומים חודשיים על החוב שלך למרות השפל בשוק, בעיות דיירים, נכסים פנויים, שיפוצים בלתי צפויים, עלויות תחזוקה והוצאות אחרות שהן חלק מניהול עסק להשקעות נדל"ן. לכן, אם אין לך את הכספים לקנות בית, אתה יכול לנסות אסטרטגיות השקעה אחרות. השקעות ישירות יותר, כגון רכישת בית משלך, השכרה או שיפוץ נכס, הן גם אסטרטגיות חשובות.

בנוסף לאפשרויות שהוזכרו לעיל

אתה יכול גם להלוות למשקיעי נדל"ן אחרים, להפוך לסוכן נדל"ן, להיות מנהל נדל"ן או להקים חברת ניהול נדל"ן משלך, לפתח סוג אחר של עסקי נדל"ן , להשקיע במס ירושה מקרקעין בחינם או זכות עיקול. זכויות, מיסים או רכישת מניות בחברות נדל"ן (כמו חברות בנייה) הן רק כמה דוגמאות. ניתן לייצר הכנסה פסיבית בקנייה והחזקה, וניתן לייצר הכנסה אקטיבית בבדיקת חוזים, ביצוע שיפוצים או הוספת ערך בתחום אחר (כגון השלמת עסקת פיתוח נדל"ן). בגדול, ישנן שתי דרכים עיקריות להרוויח כסף בנדל"ן: עליית ערך, כלומר עליית ערך הנדל"ן לאורך תקופה, והכנסה מדמי שכירות שמתקבלת מהשכרת נדל"ן לשוכרים.

נדל"ן

הוא בדרך כלל השקעה רווחית שיכולה לספק הכנסה משכירות ולהעלות ערך כאשר הנכס נמכר למטרות רווח. לבעלות על נדל"ן יש יתרונות רבים, כמו מינוף, ערך מוסף והקלות במס, כך שקבלת "עסקה טובה" עשויה להיות השקעה טובה לטווח ארוך. רכישת נכסים להשקעה עשויה להיות דרך טובה להרוויח כסף מנדל"ן, אבל היא לא חפה מחסרונות. יש לך עוד הרבה מה ללמוד לפני שתתחיל. תוכל ללמוד עוד על השקעה ב-REIT במדריך יסודות ההשקעות ב-REIT שלנו.

אם אתה סקרן לגבי פוטנציאל ההשקעה של נדל"ן או שפשוט נמאס לך מפרסומות המבטיחות דרכים לא ידועות "להרוויח מהנכס שלך"

באמת שווה ללמוד כיצד נדל"ן יוצר עושר. להלן מספר דרכים לייצר הכנסה מנדל"ן למגורים. הנה מה שאתה לא צריך כדי לייצר הכנסה בשוק הנדל"ן. אם אתם קונים חוזה שכירות, חפשו בתים הדורשים עבודה ותזרים מזומנים מהיום הראשון.

כמו בכל השקעה

אין ערובה שהנכס יהיה בעל ערך או רווח. בין אם אתה משקיע במניות, באג"ח או בהנפקות פרטיות, ההצלחה שלך תלויה לחלוטין בגורמים שאינם בשליטתך. ערך הנכס שבבעלותך, כולל מקום מגוריך, יכול לעלות עד כדי כך שתוכל למכור אותו ולהרוויח.

באמצעות REIT

בעלים של מספר נכסים מסחריים מוכרים מניות (בדרך כלל נסחרות בפומבי) למשקיעים (בדרך כלל משמשים לרכישת כספים עבור מספר נכסים), ולאחר מכן מעבירים הכנסה מדמי שכירות בצורה של חלוקה. REIT אוספת כספים ממשקיעים ומשתמשת בהם להשקעה בנכסים מניבים שונים.
למידע מורחב בנושא של השקעות נדל"ן וכמה מרוויחים מהשקעות נדל"ן עליך לבקר ב- realco.co.il

ישנם סוגים רבים של נדל"ן מסחרי שאתה יכול להשקיע בהם. או שאתה יכול לקנות נכס מסחרי (כל סוג של נכס מלבד מגורים), כגון בניין מסחרי או משרדים, ולהשכיר אותו לשוכרים לייצר הכנסה משכירות.

אם השקעתם בבתים צמודי קרקע

שקול בתים משותפים, דופלקס, בניין דירות, בית משותף למשרדים או קרקע. אם השקעתם בחוף המזרחי, נסה את החוף המערבי או קנה נכס נופש בקריביים. מלבד לרכוב על הגל המתפתח של שוק הנדל"ן, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להכין את עצמך להרוויח כסף כשמגיע הזמן למכור.

ההשקעה שלך לא תקבל החזר של דולר אחד לדולר אחד

אבל קישוטים מסוימים יכולים לאפשר לך לשחזר עד 80%-90% מהכספים. באופן כללי, אם אתה מחזיק בנכס, אל תצפה שהכרת תודה תהיה דרך להרוויח כסף. זו השקעה גרועה לקנות נכס להשכרה שמפסיד כסף מדי חודש לרווחים עתידיים.

תזרים מזומנים חיובי לא רק מאפשר לך לשלם את הנכס שלך

אלא הוא גם עוזר לך לחסוך במקדמה הבאה שלך כדי לקנות את השקעת הנדל"ן הבאה שלך מהר יותר. ככל שתרכוש יותר נדל"ן, תחסוך יותר ותצליח להשיג את המטרות שלך מהר יותר באמצעות השקעות נדל"ן.

בעוד שאתה יכול למצוא דרכים להגדיל את ערך החליפין

השקעה בנדל"ן מסחרי יכולה להיות אחד ממקורות ההכנסה הגדולים ביותר שתמצא. נדל"ן היא אחת ההשקעות הטובות ביותר להרוויח הרבה כסף, בתנאי שאתה קונה נדל"ן עם יסודות טובים לטובתם. אם אתה מחזיק ומאחסן נדל"ן מספיק זמן, סביר להניח שהוא יעלה בערכו עם הזמן ותרוויח כסף ממכירתו.

זה קורה בדרך כלל למרות הנפילות בשוק

לדוגמה, לאחר ההתרסקות האחרונה בשוק הדיור ב-2008, נכסים רבים לא רק השיבו את ערכם האבוד, אלא גם עלו. כן, יש התאמות בשוק מעת לעת ואנשים עשויים לקנות את סוג הנכס הלא נכון בזמן הלא נכון. אבל גיליתי שתמיד יש הזדמנות לקנות נכס איכותי בהנחה, לבצע שיפורים לגיוס הון, ובסופו של דבר למכור ברווח.

ניתן לצמצם את הביטחון לאפס

אך רכוש הוא נכס מוחשי שתמיד יהיה לו ערך שנגזר הן מהאדמה הלא מעובדת והן באמצעות "השבחות" (בניין מבנים המעוגנים לקרקע). היתרון הגדול ביותר בהשקעה בנדל"ן הוא תזרים המזומנים או ההכנסה החודשית שמקבלים משקיעים מהשכרת נדל"ן לאחר ששולמו כל ההוצאות. בנוסף, אם אתם משקיעים בבתים להשכרה, תוכלו ליהנות מתזרים מזומנים ככל שערך הבית עולה, מה שיוצר רווחי הון משמעותיים כאשר אתם זקוקים לו ביותר לאחר הפרישה.

זה הופך את השכרת נכס למגורים לאסטרטגיית השקעה חכמה. נדל"ן למגורים יכול מבחינה טכנית להיות השקעה פסיבית, אך היא דורשת השתתפות די אקטיבית. עדיף להשקיע בנכסים למגורים שמניבים הכנסות משכירות לכל ימות השנה.

אתה יכול לקנות בית חד-משפחתי

להשכיר אותו, ולאסוף קבלות על שכר דירה מדי חודש, בהמתנה שהערך שלו יעלה מספיק כדי להפיק רווח גדול על המכירה. או שאתה יכול לקנות קניון קטן ולקבל שכירות חודשית מספרות, פיצריות, חנויות מזרונים ובתי עסק אחרים. אתה יכול להתרחב ולהשקיע בבית משותף עם עשרות דירות על ידי קבלת זרם קבוע של תקבולי שכירות מהדיירים מדי חודש.

משקיעי נדל"ן רבים בוחרים בשיטה זו של השקעה בנדל"ן מכיוון שהיא מאפשרת להם למזער את הזמן והכסף שהם מוציאים על השקעות נדל"ן

לפיכך, השכרת נכס סוהר מאפשרת למשקיע לייצר הכנסה פסיבית, מה שהופך אותם לאופציה מצוינת להרוויח כסף בהשקעה בנדל"ן למתחילים. משקיעים המעוניינים להרוויח כסף מהר פונים לרוב למשקיעים.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן