סקירה מקיפה על מניית xpeng

XPENG הודיעה כי היא שילחה 5,686 כלי רכב בחודש מאי, לפני 48.3% יותר משנה ו -10% יותר מאפריל. זה משמעותי, בהתחשב בעובדה שיצרניות רכב רבות בסין נפגעו קשות ממחסור בשבבים העולמי, אשר השפיע על יכולתן לייצר כלי רכב במלוא יכולתם. מניות XPENG שומרות על חוזק יחסי מרשים של 8.4 עם צמיחה של לפחות 80%, שהיא אחת המתמודדות על התואר. – מחירי המניות של יצרניות הרכב החשמלי הסיני הגדולות הרשומות בארה"ב זינקו ביום שני לאחר שדיווחו על משלוחים חזקים באוקטובר. מספר יצרני רכבים חשמליים, כולל הפעלת מכוניות חשמליות סיניות XPENG (XPEV), האיצו בשנת 2020, וסך מכירות הרכב החשמלי בסין עלה על מיליון עד שנת 2020. מניות XPENG זינקו השנה, ועלו ביותר מ 100% מאז דצמבר לאחר הופעת בכורה של מיליארדי דולרים בניו יורק באוגוסט.

שוק הרכב החשמלי הסיני פורח

כאשר היצרניות הסיניות מהוות יותר מ -50% ממסירות הרכב החשמלי העולמי. הביקוש לרכבים חשמליים בסין צפוי להישאר חזק, כאשר ממשלת סין מכוונת כי 25% מכלל המכוניות החדשות שנמכרו במדינה עד שנת 2025 יהיו חשמליות, לעומת 5% כיום. מלאי הרכב החשמלי הסיני, המופיעים בארה"ב, נמצא בירידה השנה.

בעוד שמניות בעלות צמיחה גבוהה נפגעו בדרך כלל מעליית הריבית

שחקני EV הסיניים נפגעו גם מכמה גורמים אחרים. בנוסף, המניות הסיניות הרשומות בארה"ב הושקלו בשל החשש שהן רשומות בבורסות בארה"ב וכי ה- SEC החלה לבחון ביקורות פיננסיות של חברות זרות. למרות החששות הללו והדברים הקשורים אליהם, אנו מאמינים שמניות EV הסיניות הן הימור טוב ברמות הנוכחיות.

מובילת השוק ראתה את מניית טסלה שלה ב -12 החודשים האחרונים ממריאה ב -640%

בעוד שמניות יצרנית הרכב החשמלי הסיני ניו זינקו ביותר מ -1,000%. עיין בנושא שלנו "מניות הנהנות ממחסור באספקת מוליכים למחצה" לפרטים נוספים. הירשם לתצוגה המקדימה של הביקורת, הירשם לניוזלטר שלנו בכל ערב בימי חול כדי להאיר את החדשות החשובות ביותר ביום ולהסביר מה עשוי להיות חשוב מחר.

כלי הרכב החשמליים החכמים שלנו פונים לבסיס הולך וגדל של לקוחות סינים בעלי יכולת טכנולוגיה

אנו מכוונים את פלח הביניים-העליון של שוק מכוניות הנוסעים הסיניות במחירים שבין 150,000 ל -300,000 יואן לרכבים החשמליים החכמים שלנו. על פי דיווח של IHS Markit, פלח זה היווה 30.6% ממכירות השוק בשנת 2019 ושיעור חדירתו גבוה יותר מאשר מגזרים אחרים במחיר גבוה יותר.

Xpeng Inc

הינה חברה מובילה של רכבים חשמליים חכמים סינית אשר מתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת רכבים חשמליים חכמים הפונים לבסיס הגדול והגדל של סין של צרכני מעמד הביניים המתמצא בטכנולוגיה. המשימה שלנו היא להניע את השינוי של כלי רכב חשמליים חכמים באמצעות טכנולוגיה ונתונים כדי לעצב את חווית הניידות של העתיד. כדי למטב את חווית הניידות עבור לקוחותינו אנו מפתחים את כל תיק הטכנולוגיות שלנו לנהיגה אוטונומית, מערכת הפעלה חכמה ברכב ומערכות רכב מרכזיות, כולל הנעה, חשמול וארכיטקטורה אלקטרונית.

XPeng Inc.

שנוסדה בשנת 2015, הינה חברת רכב חשמלי חכם סיני מובילה (Smart EV) המתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת רכבים חשמליים חכמים בסין. מטה החברה נמצא בגואנגג'ואו, סין עם משרדים בבייג'ינג, בשנחאי, בעמק הסיליקון ובסן דייגו. רכבים חכמים המיוצרים על ידי. XPeng Smart מיוצרים בז'אוקינג ובז'נגז'ו במחוזות גואנגדונג והנאן בהתאמה. רכב ה- XPeng החשמלי (EV) P7 ייחשף בתערוכת הרכב בשנחאי בשנחאי ב -16 וב -16 באפריל 2019.

יצרנית הרכבים החשמליים הסינית XPeng Inc נסגרה ב -7 ביולי ב 9868.HK לאחר ההנפקה הראשונית שלה

1.8 מיליארד דולר בהונג קונג ביום רביעי. החברה הודיעה כי היא מתכננת לפתח דגמים עתידיים המבוססים על פלטפורמת מוצרים לשווקים בינלאומיים. XPeng Motor הודיעה ביום חמישי כי מכרה יותר מ- 99.7 מיליון מניות בבורסת ניו יורק, או 15% מהבכורה שלה, לגייס 15 מיליארד דולר.

באפריל 2021 תשיק XPeng את דגם הייצור השלישי שלה, XPeng P5 Smart Sedan, הרכב החשמלי הסטנדרטי הראשון בעולם המצויד בטכנולוגיית LiDAR לרכב. מאמר זה הופיע במקור בדצמבר, אז מניות NIO XPeng Li Auto עלו ב -39%, או 16%, ל -9 דולר.
למידע נוסף בנושא של סקירה מקיפה על מניית xpeng יש לגלוש לאתר bigshotnews.net

בהתחשב במיקום המניות בהשוואה לעמיתיהם, ניתן לומר כי מניית NIO אינה המניה המובילה. מתוך 27 מניות IBD XPENG תופסת השנה את המקום השלישי מבחינת ביצועי המחירים. NIO היא מניה שלא הייתי קונה בגלל היסודות של מניית XPENG והתרשים החלש.

תערוכת הרכב בשנחאי אמורה להתחיל ב 21 באפריל

וסביר להניח שנראה בכלי רכב חשמליים חדשים רבים בסין. קפץ לחדשות היום (אני מניח שאם אתה בקליפורניה, זה החדשות של אתמול) וצלול לפרטי הגשת ה- SEC להגשת טכנולוגיית הרכב XPeng, כמו גם לפסקת סיכום המשימה של החברה שהוגשה ל- SEC. המטרה היא למכור 8.5 מיליון מניות במחיר של 11 עד 13 דולר למניה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן