אנו גאים שיש לנו את רשת המסלולים המקיפה ביותר בעולם, כולל ערים בשיקגו, דנבר, יוסטון, לוס אנג'לס, ניו יורק-ניוארק, סן פרנסיסקו וושינגטון הבירה. אנו מפעילים 791 מטוסי טווח ארוך וחברות התעופה איתן אנו עובדים להפעיל 581 מטוסים אזוריים. בשנת 2019, UAL ויונייטד אקספרס הפעילו יותר מ -17 מיליון טיסות ונשאו יותר מ -162 מיליון לקוחות. UAL היא חברה מייסדת ב- Star Alliance, המפעילה טיסות ל -195 מדינות באמצעות 26 חברות תעופה חברות.

חברות התעופה מהוות את מרבית נתח השוק בהכנסות לקילומטר. מרבית חברות התעופה הן חלק מתעודת הסל הממוצעת ISHARE (IYT) המחזיקה במניות חברות תעופה.

דלתא איירליינס (DAL)

היא אחת מחברות התעופה האמריקאיות הגדולות המשרתות 225 יעדים מקומיים ו -97 יעדים בינלאומיים. היא גם אחת מארבע חברות מייסדות בברית חברת התעופה SkyTeam. שווי שוק של מניות יונייטד איירליינס הוא 9 מיליארד דולר. חברת טרפיס מעריכה את הערכת השווי של החברה בסכום של 30 דולר למניה וצופה שההכנסות יתאוששו ברבעון הראשון של שנת 2021. אלא אם כן החברה תיקח על עצמה חוב ארוך טווח נוסף בזמן הקרוב, מניית UAL תצנח בגלל שחיקה מסיבית בערך בעלי המניות. בהתחשב בהתפשטות העולמית של נגיף העטרה והסבירות להשפעות ארוכות טווח על תעשיית התעופה, רשמה יונייטד איירליינס שיעור קיצוץ מזומנים יומי ממוצע של 40 מיליון דולר ברבעון השני. החברה הצהירה ביום רביעי כי היא מצפה לחרוג מהשוליים שלפני המגיפה לפני שנת 2023, אך הזהירה כי המכירות עלולות להמשיך ולסבול השנה ככל שיימשך משבר הבריאות העולמי.

מניות דלתא איירליינס צנחו ב -4%

קבוצת אמריקן איירליינס ירדה ב -6% ויונייטד קונטיננטל אחזקות ירדה ב -3%. JetBlue הייתה חברת התעופה הגדולה היחידה שמחיר המניה שלה עלה ב -3%. הכנסות הרבעון הרביעי צנחו ב -6.9% לרמה של 3.41 מיליארד דולר, מתחת לאומדן האנליסטים שעמד על 4.44 מיליארד דולר.
למידע מורחב אודות סקירה מקיפה על מניית ual כדאי לגלוש לאתר bigshotnews.net

מניות יונייטד איירליינס (UAL) היו בקצה השנה על רקע הקריאות לחברות התעופה הגדולות לחדש את הטיסות בין ארה"ב לבריטניה

זאת בעקבות הכרזת ה- UALs ביוני לקנות 15 מטוסים שיכולים לטוס במהירות הקול. זה מקטין את זמני הנסיעה לנוסעים שמוכנים לשלם תשלום נוסף.

נתוני הרווחים האחרונים מבוססים על הכנסות שאינן GAAP מפעילות מתמשכת. לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברת אחזקות נסחרת ב -10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. הדיבידנד הוא חלק הרווח הנקי ששולם לבעלי המניות ובא לידי ביטוי כסכום הדולר למניה ששולם כדיבידנד למניה.

בצד הטכני

מניות יונייטד איירליינס הן בעלות חוזק יחסי של 5.6, לעומת 7.6 לפני חודשיים. דירוג ה- RS של IBD עצמו, שנע בין 1 (הגרוע ביותר) ל -99 (הטוב ביותר), הוא מדד לביצועי מחירי המניות במהלך 12 החודשים האחרונים ביחס למניות אחרות. דירוג ה- IBD SMR של המניות (מחזור, שולי רווח ותשואה להון, ה) מצביע על כך שהמניה מדורגת בין 20% התחתונות של המניות הרשומות במונחי מדידות רווחיות מורכבות.

שווי השוק של השקעות יונייטד איירליינס נמדד לפי הערך הספרי

שהוא השווי המדווח על ידי יונייטד במאזן החברה. משקיעים יכולים לחוות דעה משלהם מדוע ערך יונייטד איירליינס שונה בין שווי השוק שלה לבין שוויו בספרו, אך הערך בספרים נקרא ערך מהותי של יונייטד איירליינס או ערך בסיס אמיתי של יונייטד. המשקיעים משתמשים בשיטות שונות לחישוב הערך הפנימי בקניית מניה, שכן שווי שוק המניות יורד מתחת לערך הפנימי.

לחץ על הקישור "ראה עוד"

כדי לראות את דוח הביצועים המלא עם מידע היסטורי מורחב. דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים, יסודות וקישורים למידע נוסף. המדידה הנוכחית של האינדיקטור הסטוכסטי ל -14 יום היא גורם לפרשנות.

הצהרות מסוימות בהודעה לעיתונות זו צופות פני עתיד ומשקפות את ציפיות החברה ואמונותיה הנוכחיות ביחס לאירועים עכשוויים ועתידיים כולל מכירת המניות הצפויה.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים, ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שבוצעו על סמך הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. ליפר, רפיניטיב והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתכנים או בצעדים שננקטו על ידי או בהסתמכות עליהם. למידע נוסף על מדיניות אבטחת האינטרנט: על ידי שימוש באתר SECAs, אתה מסכים לניטור ואימות האבטחה.

על מנת לספק גישה שווה לכל המשתמשים

ה- SEC שומרת לעצמה את הזכות להגביל בקשות מכלים אוטומטיים שלא הוכרזו. צור את התנועה שלך על ידי עדכון סוכן המשתמשים שלך כדי לכלול מידע ספציפי לחברה. אם בקשתך מזוהה כחלק מרשת כלים אוטומטיים, נשמרת מדיניות מקובלת וננקטים אמצעים להצהרת התנועה שלך.

בדצמבר 2014 הודיע ממשל אובמה על החלטתו להקל על מגבלות הנסיעה בקובה. חברת JetBlue Airways הייתה חברת התעופה הראשונה שהציעה טיסות שכר ישירות מניו יורק להוואנה.

ג'ולי אוסאליבן

היא אקדמאית וכלכלנית עם ניסיון רב במספר מגזרים עם מוניטין של הצלחה. יש לה ניסיון בפיתוח עסקי והעברת ידע בתעשייה היצירתית, ניסיון כמנהל סחורה בגוצ'י, אחריות תפעולית אסטרטגית בחברת טכנולוגיה בבריטניה עם בסיס יצוא גדול וכישורי ניהול מצוינים שפותחו במולטי-לאומי עולמי.

ד"ר פול מרסדן

הוא מייסד שותף של System1 Group ו- Brainjuicer ומופיע בקביעות בטלוויזיה וברדיו כדי לדון במגמות הצרכנים ובפסיכולוגיה של הצרכנים. הוא מלמד את בית הספר לעסקים בתחום האופנה ואת קולג 'לונדון לפסיכולוגיה של אופנה, שיווק והתנהגות צרכנים. ד"ר מרסדן מוסמך על ידי האגודה הפסיכולוגית הבריטית ועובד בחברת WPP, סוכנות שיווק ותקשורת, וב- Brand Genetics Ltd. למען חדשנות מוצרים.