סקירה מקיפה על מניית tlry

חברת הסירים הקנדית נסגרה ביום חמישי ב -18.20 דולר לאחר עלייה של 0.33 אחוזים במסחר המסחר הקודם. מניות אפריה היו בטווח ההתנגדות של 17.50 דולר ביום חמישי.

TLRY (Tilray

Inc.) עוסקת במחקר, גידול, ייצור והפצה של קנאביס מרפא וקנבינואידים. החברה מציעה תמציות קנאביס רפואיות בצורת פרח מיובש ותמציות קנאביס, כולל שמנים מטוהרים, טיפות וכמוסות. הוא מציע גם מוצרי צריכה ארוזים לאורח החיים של הקנאביס, מזון על בסיס קנבוס ומשקאות אלכוהוליים.

Tilray Inc

הינה חברה מובילה למוצרי צריכה של קנאביס עם משרדים בקנדה, ארצות הברית, אירופה, אוסטרליה ואמריקה הלטינית. זה משנה את חייהם של אנשים לטובה, מעורר השראה אחד אחרי השני, קהילה עולמית ומעצים אותם לחיות את חייהם הטובים ביותר על ידי אספקת מוצרים העונים על צורכי נפשם, גופם ונשמתם ויוצרים תחושת רווחה. החברה עוסקת במחקר, גידול, ייצור והפצה של קנאביס מרפא וקנבינואידים. באמצעות TLRY Tilray מספק תמציות ומוצרי קנאביס לחולים, רופאים, בתי מרקחת, בתי חולים, ממשלות וחוקרים. אנו מקדמים בברכה עידן חדש עבור תעשיית הקנאביס העולמית עם השילוב האחרון שלנו עם אפריה בע"מ. זה לא הרבה יותר טרנספורמטיבי מאשר להפוך שוק של 0 דולר לסקטור של מיליארדי דולרים.

למרות שמדובר בבשורות טובות עבור תעשיית הקנאביס

לא היו חדשות טובות עבור השקעות קנאביס בודדות כגון מניות TLRY. המניה צללה בסוף אוקטובר 2018 והמשיכה להופיע בצניעות בשנה האחרונה. הדירוג המורכב עבור TLRY הוא 4.3, על פי ניתוח התרשימים של Marketsmith. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BBX ודפי מחיר מניות בארה"ב. במהלך זמן השוק, מחירי BBX יציגו עדכוני מסחר חדשים והצעות מחיר מעודכנות בזמן אמת בדף הסקירה, כמצוין בפלאש למטה.

כתוצאה מכך, תצוגת המחירים בזמן אמת עשויה להיות שונה מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. עבור סמלים מסוימים במסחר לפני ובורסה, הם משקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה.

Fusion Media אינה אחראית לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות ללא הגבלה כל אחריות לסחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוימים. FactSet לא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים, פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. חברת ליפר ורפיניטיב, לא תישא באחריות לטעויות, עיכובים בתוכן או בפעולות שבוצעו על ידי או בהסתמך עליהן.

לחברה נתח שוק עצום של 17.3% בשוק הקנאביס החוקי של 3.1 מיליארד דולר בקנדה. בנוסף, בזכות העסקה יש לו גישה לתיק מלא של מוצרי קנאביס. אלה כוללים פרחים, אדים, תלתלים, שמנים, כמוסות, מאכלים, מריחואנה רפואית, CBD ומשקאות קנבידיול.

Tilray שבקנדה ילווה את המיזוג עם שווי שוק של 7.8 מיליארד דולר

על פי מרקטסמית '. עסק הפנאי שלה בקנדה ימוזג ויעניק לו את עסק הרפואה הוותיק של טילריי באירופה ובאוסטרליה, כמו גם את חובו. העסקה תעניק לטיליי שווי שוק קרוב יותר לצמיחת החופה (CGC), מניית הסירים השנייה בגודלה.

על פי תנאי ההסכם

בעלי המניות באפריה שולטים על 62% מהישות המשולבת ואילו בעלי המניות של Tilray יחזיקו ב -38% הנותרים. אפריה גם לא תשתמש יותר בשם המסחרי שלה לעסקי הקנאביס ולשם Tilray. זרזים חיוביים צצו בחודשים האחרונים בהשוואה לחדשות אחרונות של תרופות לגידול בבריטניה, ספקית מובילה של תרופות קנאביס ללא רישיון, המשווקת מוצרי קנאביס רפואי מוסמכים בבריטניה של Tilray (GMP).

מאז תחילת לגליזציה של קנאביס

נראה כי מניות Tilray אינן ניתנות לעצירה וזינקו ממחיר ממוצע של 14,362 דולר בספטמבר 2018. מאז ההודעה על הפצתה בבריטניה, TLRY הייתה אחת המצטיינות הטובות ביותר ב- השוק. עם זאת, המניה מודפסת כרגע במה שאפשר לתאר רק כערוץ מגמות דובי מושלם.

עד שנת 2025 ערך השוק הגרמני לקנאביס רפואי יעלה על מיליארד דולר. ברדיט ממשיכים להיות בית לממים על עצרת המניות האחרונה, אז כדאי לבחון על מה הם מדברים. ארווין סיימון, מנכ"ל Tilrays, מספר על מותג הקנאביס הרפואי החדש שהושק Symbio.

למטרות השוואה, תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר. מידע זמין על הצעות ושאלות מהבורסות CBOE ו- BSEE יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים. עדכוני עוצמת הקול עשויים להתעכב עבור נפחי סמלים מאוחדים בשתי המרכזיות.
למידע מורחב בנושא של סקירה מקיפה על מניית tlry ומניית tlry כדאי לבקר באתר bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן