סקירה מקיפה על מניית lmnd

הנחיות רגולטוריות נוספות למוצרים הנסחרים בבורסה ניתן למצוא כאן. לא מובטח שהמידע שנמסר יהיה מלא או מדויק וכפוף לשינויים ללא הודעה מוקדמת. מידע צד שלישי המסופק על ידי Open Public Investing, Inc. ו / או המידע הכלול בתקשורת שלה, תקשורת מקהילות המדיה החברתית שלה, נתוני מחירי השוק ומידע אחר באתר המשקיע הציבורי מסופק רק למטרות מידע ואינו מיועד. כהצעה או הזמנה לרכישה או מכירה של מכשירים פיננסיים או כאישור רשמי לעסקה. ההערות וההצהרות המופיעות כאן אינן משקפות בהכרח את דעותיהם של Open Public Investing Inc. או של חברות הבת שלה או שלוחותיה. שים לב שחלק ממוצרי ה- LMND המופיעים ברשימה זו עדיין בפיתוח ועשויים להיות זמינים מאוחר יותר. הנה כמה מהחדשות האחרונות על לימונדה בע"מ, שמשקיעים עשויים לרצות לשקול כדי לעזור להם להעריך את החברה כהזדמנות השקעה.

הערכות שווי המניות עבור לימונדה בע"מ מחושבות על בסיס אינדיקטורים בשוק המניות

ציון גבוה אומר שהמומחים ממליצים לקנות את המניה, ואילו ציון נמוך אומר שהם ממליצים למכור את המניה. ניתוח משקיעים של גורמים יסודיים וטכניים מעניק לימונדה בע"מ (LMND) דירוג של 16.

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה

למרות שמארקיט עושה את מירב המאמצים להבטיח שהנתונים יהיו מדויקים, לא ניתן לתת שום אחריות לדיוק או לשלמות. המידע על מחיר המניה מעוגל ואולי אינו נכון.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים אלה

לרבות ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים, ולא תהיה אחראית לכל שגיאה, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות המבוססים על נתונים אלה או נזק כתוצאה מכך. ליפר, Refinitiv והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או בפעולות שנעשו על ידי או בהסתמכות עליהן.

לחץ על שם התווית לתצוגה מפורטת והניח את הסמן לצפייה בתרשים

שפע של הזדמנויות צמיחה פוטנציאליות, אך על המשקיעים להכין את עצמם לתנודתיות רבה השנה, המונעת על ידי TipRanks, כולל צמיחה, שדרוגים והכנסות ממכירות רבעוניות נמוכות יותר עבור LMND, תנועת מניות לאחר שעות העבודה, צפיות לאחר שעות המסחר והמסחר.
בכדי לבדוק מידע אודות מניית lmnd ניתן לגלוש לאתר bigshotnews.net

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות ברשימה של 10 דולר ושווי שוק שלה הוא 100 מיליון דולר. הוא מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על מדד S & P 500.

נתוני הרווחים האחרונים מבוססים על רווח שאינו GAAP מהמשך הפעילות

הדיבידנד הוא חלק מרווחי החברה ששולמו לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה. לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר.

החברה הוקמה בשנת 2015 ומשרדיה הראשיים נמצאים בניו יורק, ניו יורק. קבוצת סופטבנק קפיטל בע"מ הינה בעלת המניות הגדולה בחברה עם 20% מהמניות המצטיינות.

לשם השוואה

בעל המניות השני בגודלו מחזיק ב -59% ו -55% מהמניות בהתאמה. בעוד שמוסדות בדרך כלל מחזיקים בהחזקות בחברות מבוססות יותר, אין זה נדיר כי מקורבים מחזיקים נתח טוב של חברה קטנה יותר. שווי שוק של לימונדה הוא 6.7 מיליארד דולר, כך שהיא גדולה מספיק כדי לטוס מתחת לרדאר. אנו מצפים ממוסדות ומשקיעים קמעונאיים שיהיו בבעלות על חלק מהחברה. הניתוח שלנו על הבעלות על לימונדה מראה שהמוסדות מרשימים את עצמם במרשם המניות.

אף שמניות האחוזים של 30% בלימונדה ניכרות

יתכן שזה לא יספיק כדי לשנות את מדיניות החברה, במיוחד אם ההחלטות אינן תואמות את החלטות בעלי המניות הגדולים האחרים. רמות גבוהות של בעלות פנים מעניקות כוח עצום לקבוצה קטנה בחברה. בעלות על פנים היא חיובית משום שהיא מסמנת כי ההנהגה נתפסת כבעלים האמיתי של החברה.

ב- Stash אנו ממליצים לנסות לחזות את השוק ולקנות השקעות בצורה עיוורת

אנו מאמינים שאסטרטגיה טובה יותר היא לקנות השקעות איכותיות שאתה מאמין בהן ואוחז בהן. אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת.

עדכוני עוצמת הקול עשויים להתעכב עבור סמלי נפח מאוחסנים והחלפות. אם כלולות הערכות אנליסטים, המניות עשויות להיות נמוכות מהשיאים האחרונים. ניתן לעדכן מידע על הצעות ושאלות זמינות לבורסות CBOE ו- BSEE ככל שיהיו נתונים חדשים.

LMND מכוונת למילניום בזמן חסר תקדים, ולכן קשה לומר אם היא תוכל למשוך יותר לקוחות. במהלך המסחר האחרון, LMND נסגר ב 9.054 $, עלייה של 0.88 אחוזים מהיום הקודם.

Lemonade, Inc. מציעה מוצרי ביטוח שונים בארצות הברית ובאירופה. ספקית מובילה של חברות אחזקות המספקות שירותי ביטוח. ראה הערכות של אנליסטים מניות של לימונדה בע"מ (LMND), כולל שדרוגים והורדות של רווחים, הכנסות ומכנסות רווח.

מוצרי ביטוח שונים אלה מכסים גניבה ורכוש שניזוק, כמו גם אחריות אישית להגן על לקוחותיה אם הם אחראים לתאונות או נזק לאדם או לרכושם. לימונדה בע"מ מספקת גם שוכרים, בעלי בתים וחיות מחמד וביטוח חיים ובעל דירה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן