סקירה מקיפה על מניית gamestop

להלן מדריך להבנת המשמעות של טירוף זה עבור שוק המניות. התשובה הפשוטה היא של- GameStop, קמעונאית למשחקי וידיאו שמניותיה עולות הרבה מעל למה שרוב האנשים חושבים שהיא שווה, יש מחיר מניה שזינק ב -8,000% תוך חצי שנה בלבד. מניית GameStop הפכה לשחקן מרכזי במאבק כוחות פיננסי בין קרנות גידור גדולות כמו קבוצת מלווין קפיטל לבין סוחרי מניות חובבים המרעישים באינטרנט.

Gamestop

שמרוויחה את מרבית כספיה במכירת משחקי וידאו בקמעונאים ברחבי אמריקה, ראתה את מחיר המניה שלה השבוע בכ- 1,700% על רקע האוהדים שמאמינים שהיא מוערכת ומשקיעים גדולים שהם מהמר על מיליארדים שהמניות שלה ייפלו. משקיעים קמעונאיים מפרסמים את רכישותיהם של מניות GameStop בהודעות ויראליות על מחיר העלייה, מה שמאלץ משקיעים גדולים להוציא מיליארדים כדי לכסות את הפסדיהם. משיכת המלחמה בין משקיעים קרנות גידור יום מתחזקת, והתמיכה במניות GameStop (R: WALLSTREET.BET), שזינקה ביותר מ -50% במפגש המסחר ב -22 בינואר, הולכת וגוברת. המניה נפתחה באותו יום במחיר של 42.59 דולר למניה ונסגרה במחיר של 65.01 דולר.

בשעות המסחר לפני השוק בסוף השבוע המניה המשיכה לטפס. גל הרכישות תפס את אלה שהימרו על המניה. הם איימו בהפסדים בלתי מוגבלים אם הם יקנו את המניות, ויתדלקו רווחים.

מניות GME סייעו לביצוע עצרת רווחית לסחיטה קצרה שהחלה בתחילת 2021

בשנת 2021, מניות GME איבדו שליש מערכן בחמש השנים האחרונות. המניה גבוהה כעת ביותר מ -50% משיאי חודש ינואר, והיא הייתה ריצה מדהימה עבור משקיעי GME. בין אם מדובר ברווחים, מוצרים ושירותים חדשים, ניהול קבוצות תעשייתיות, רכישות מוסדיות או כיוון השוק, תמיד יש מה לומר על מניה לרכישה. מניות GME גדלו בשנה האחרונה ביותר מ -1,000%, והפכו השקעה של 10,000 $ ל 116,912 $ בתחילת השנה. העניין המסיבי לטווח הקצר שהכין את המניה לעצרת הולך ונמוג.

עם סגירת השוק ביום רביעי

את העסקאות הטובות ביותר חגגו ב- r / WallStreetBet, פורום reddit המועדף על ידי משקיעים קמעונאיים המכרזים במכירה פומבית את מניות GameStop, קמעונאית משחקי הווידאו שנפגעה קשה ממגיפת נגיף הכורון. משקיעים בודדים תיאמו טירוף קנייה למניות GameStop באמצעות הפורום המקוון. המניה זינקה ביום רביעי ביותר ממאה אחוזים ונסגרה במחיר של 34.751 דולר לאחר שנחשף כי מספר מוכרים קצרים – סוחרי וול סטריט שהימרו על ירידת מחיר מניה – ביצעו הימורים שליליים וסבלו מהפסדים גדולים.

מחיר המניות של החברה התחיל לעלות לאחר שהמשקיעים הקמעונאיים השתמשו באפליקציות סחר כמו רובינודה ושירותים אחרים

כדי לתפוס מניות זולות ותפסו את מה שראו בהן הזדמנות לקנות אידיאלית. וול סטריט ראתה הזדמנות להמר על אמזון בהימור שאפתני, שלדעתה נידון לכישלון. ביום שלישי עלו מניות GameStop (GME) ב -92% לסיים את היום ב -148 דולר, והימרו על תקוות המשקיעים הקטנים לצלול בוול סטריט.

תהליך הסחיטה הקצרה נמשך ונמשך עד שמחיר המניות מתחיל לרדת

מכיוון שמשקיעים ארוכים מסורתיים מבקשים להחזיר את רווחיהם ולמוכרים הקצרים נגמר להם הון כדי להמשיך וללוות. כאשר המשקיעים מפסידים כסף על מיקום קצר בדרך זו, הם צריכים ללוות במחיר חדש יותר אופציות קצרות כדי לגדר את ההימור שלהן שהמניה מוערכת יתר על המידה וערכה יתר על המידה, והם צדקו.

המשקיעים עוקבים במידה רבה אחר הפורמט "קנה נמוך

מכר גבוה" למניות. ספקולציות בכמה חברות אינן נדירות. החשש הרחב יותר מגיע ממשקיעים "קמעונאיים" או "חובבים", שקונים מניות לרווח האישי שלהם והופכים שופעים על ידי הלוואה לרכישת מניות.

משקיעים קמעונאיים המשיכו לקנות מניות ביום חמישי

אם כי אפליקציית המסחר הסלולרי רובינודה ומספר מתווכים אחרים הגבילו את הגישה למניות שאהבו. אנו מפרקים כיצד נפתחה טיסת הבורסה GME ו- GameStop ומה פרסם משתמש רדיט ביום שני לאחר שהבורסה בניו יורק הפסיקה את המסחר. Ihor Ihor, מנכ"ל חברת ניתוח הנתונים S3 Partners, תיאר את המסחר העצור כמיוחד במינו.

משקיעים מבוססים מהמרים כי מחיר המניה של החברה יעלה

יתעלם מההפסדים המוקדמים וישתמש באשראי מניות זמינים כדי ליזום פוזיציות קצרות חדשות בתקווה לסגת מתנועות המחירים הסטרטוספריות, אמר. התברר שקבוצת משקיעים קמעונאיים הבחינה בריבית הנמוכה ביותר במניה המדוכדכת והייתה מוכנה לנצל אותה. העניין לטווח הקצר היה פסימי לגבי סיכויי החברה לטווח הקצר.

התופעה של מוכרים קצרים נאלצים לרכוש את המניה בחזרה אם המחיר עולה

ודוחף אותה גבוה יותר, אינה חדשה, אך השילוב בין דמויות, טכנולוגיה ופלטפורמת מסחר חדשנית השפיע על הרגולטורים בוול סטריט לשים לב למשקיעים קמעונאיים כמו פעם. המאבק הצפוי של קמעונאי משחקי הווידאו הוא מרכז השלב הבא של טירוף שוק המניות שכבש את העולם, הביא קרנות גידור על ברכיהם ושינה את המוסכמות של המשקיעים הקמעונאיים.
למידע נוסף בתחום של מניית gamestop וסקירה מקיפה על מניית gamestop מומלץ לבקר ב- bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן