סקירה מקיפה על מניית aal

תלוי בבחירת השוק שלך, עיין בסיפורים המובילים האחרונים מ- Associated Press ו- The Press העיתונאי. למטרות השוואה, תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר.

היא מבוססת על ירידה היסטורית בתשואות המניות למשך 60 חודשים לעומת תשואות ה- S & P 500. דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים, יסודות וקישורים למידע נוסף.

אנא לחץ על הכפתור למטה

כדי להוריד את התוצאות הכספיות של 3Q20. נתוני ההכנסה העדכניים ביותר מבוססים על הכנסות שאינן GAAP מפעילות מתמשכת. הצהרות מסוימות בדו"ח זה יכולות להיחשב כ"הצהרות צופות פני עתיד "כמשמעותן בחוק ניירות ערך משנת 1933, כפי שתוקן, או בחוק ניירות ערך משנת 1934, כפי שתוקן בחוק הבורסה ובחוק הרפורמה בליטיגציה פרטית בניירות ערך משנת 1995. – —- תמחור בזמן אמת מסופק על ידי הבורסה CBOE-BSEE ודפי מחיר מניות בודדים בארה"ב. כתוצאה מכך, מחירים אלה עשויים להיות שונים במקצת בהשוואה למידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך.

ב- Stash

אנו ממליצים לנסות לחזות את השוק או לקנות עיוורים השקעות. אנו מאמינים שאסטרטגיה טובה יותר היא לקנות השקעות איכותיות שאתה מאמין בהן ואוחז בהן. אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת.

צבירת המניות ודירוג ההפצה A + מצביעים על כך שמשקיעים מוסדיים קונים מניות אמריקן איירליינס

כמה משקיעים בולטים, כמו וורן באפט, מכרו את ההשקעות שלהם בחברת התעופה ונרכשו לשוק המניות לאחר קריסת חברת התעופה. בטא הממוצעת של שוקי נאסד"ק היא 1 וקבוצת אמריקן איירליינס היא 18,505, מה שמרמז על כך שמניות ה- AAL הן תנודתיות יותר מהבטא הממוצעת בשוק, שמייצגת בדרך כלל תשואה גבוהה יותר ביחס לשווי השוק.

המגיפה פגעה קשות גם ב- AAL, כאשר הקרקע העולמית של 737 MAX של בואינג (BA) מכבידה על החברה. בסוף ינואר ובראשית פברואר, מניות AAL היו גם היעד לסחיטה קצרה של reddit כאשר הקבוצה מאחורי Reddit רצתה להשתלט על קרנות גידור.

לאחר איבוד התמיכה בקו 50 יום, המניות חזרו לרמת התמיכה ונוצר דפוס חדש סביב נקודת הכניסה של 26.19 דולר, על פי ניתוח השוק.

בענף התעופה

מניות אמריקן איירליינס מקוות להחלים ממשברי קורונאווירוס אם קווים חדשים יתחילו במהלך עונת הנסיעות בקיץ. אמריקן דיווחה על שיפור בביקוש הנוסעים וגורם העומס ברבעון השלישי, ומגמות אלה צפויות להימשך ברמות 2019. החברה תמשיך להתאים את יכולתה למגמות ההזמנות שנצפו וצופה כי יכולת המערכת שלה תעלה על 50% לעומת הרבעון הרביעי ויכולת הטווח הארוך הבינלאומית שלה תעמוד על 75% לעומת השנה המקבילה.

במהלך המגפה ההכנסות והרווחים של אמריקן איירס היו חלשים לפעמים. ביוני ביטלה אמריקן 950 טיסות כדי למנוע שיבושים בפעילות, מה שהוביל למפל ביטולי טיסה.

ה- EBITDA של קבוצת אמריקן איירליינס (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות) הוא כ -4.5 מיליארד דולר. זהו מדד לביצועים הכספיים הכוללים של החברה ומשמש למדידת רווחיותה.

ישנן כמה דרכים שונות בהן ניתן להעריך עניין במניות קצרות בקבוצת אמריקן איירליינס. כיום יש 81.1 מיליון מניות AAL המוחזקות על ידי משקיעים שיודעים כי ל- AAL יש עניין קצר.

עיסוקה העיקרי של אמריקן איירליינס בע"מ

הוא הפעלת רשת חברות תעופה המפעילות טיסות נוסעים ומטען מתוזמנות. רשת אמריקן איגל של שש חברות תעופה אזוריות פועלת במסגרת הסכמי שירות שיתוף קוד עם אמריקן איירליינס להפעלת שירותים ליעדים בארצות הברית, קנדה, האיים הקריביים ומקסיקו.

פרקר הודיעה שקבוצת אמריקן איירליינס תשמור על צי המטוסים ההיסטורי US Airways ו- America Wests ומתכננת להוסיף מטוסי TWA היסטוריים וכלי טיס אמריקאים היסטוריים בגרסאות ישנות

אמריקן איירליינס בע"מ ממוקמת בפורט וורת ', טקסס בנמל התעופה הבינלאומי דאלאס-פורט וורת'. אמריקן איירליינס התמקמה בשכונת מאריי היל שבמידטאון מנהטן בניו יורק לפני מטה טקסס בשדרה השלישית 633.

בהתחשב בהתמחות כוח האדם של חברת התעופה

זה לא יהיה פיתרון קל או מהיר. בטווח הקצר זה אומר שחברת התעופה לא תוכל לייצר את כל ההכנסות העומדות לרשותה. לרשת הניתוב האמריקאית חשיפה גדולה יותר לשווקי פנאי חזקים, וסית 'ציין כי החברה התקדמה ביוזמות קיצוץ עלויות לשנת 2021.

אמריקן התייצבה כמועמדת ראשית לסחיטות קצרות

בהן משקיע דובי מכסה. עמדה קצרה על ידי קניית מניות, הפעלת לחץ כלפי מעלה על המניה. עמדה קצרה היא כאשר משקיע מהמר על מניות כנגד מניה על ידי הלוואה ומכירתם במטרה לרכוש אותן במחיר נמוך יותר בעתיד.

דינמיקה זו הניעה מאניה למניות קצרות כמו GameStop (GME) ו- AMC Entertainment Holdings (AMC). הסבר אחד הוא שצבא של משקיעים קמעונאיים כיוון את החברות הללו, והעמיד אותן נגד אנליסטים שוריים וקרנות גידור, מה שגרם לצוואר בקבוק קצר.
למידע נוסף בנושא של סקירה מקיפה על מניית aal נא לבדוק כאן: bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן