סקירה מקיפה על מניית קרדיט סוויס

קבוצת קרדיט סוויס AG הינה חברת בנקאות השקעות ושירותים פיננסיים עולמית שמשרדיה הראשיים נמצאים בשוויץ. קרדיט סוויס היא חברת אחזקות המספקת שירותים פיננסיים. CS וחברות הבת שלה מספקות שירותים פיננסיים שונים בשוויץ, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה, אמריקה ואסיה-פסיפיק.

קרדיט סוויס נוסד בשנת 1856

כדי לממן את פיתוח מערכת הרכבות השוויצרית. ל- Group Suisse Group AG משרדים במרכזים הפיננסיים הגדולים בעולם והיא אחד מתשעת הבנקים הגדולים העולמיים המציעים שירותי השקעות בנקאיים, בנקאות פרטית, ניהול נכסים ושיתופי מטה בציריך. בנקאות פרטית וניהול נכסים ובנקאות השקעות.

הוא מספק מגוון שירותי השקעות כולל ניתוח מקרו-כלכלי, הון, אגרות חוב, סחורות וניתוח מטבע חוץ ומחקר כלכלי. מגזר אסיה-פסיפיק כולל ניהול נכסים, מימון וחיתום. בעלי המניות המוסדיים העיקריים של החברה כוללים את רשות ההשקעות בקטאר, ספק קרנות ההשקעות האמריקאיות האריס אסוסייטס, דודג 'אנד קוקס, הבנק המרכזי של נורבגיה וקבוצת אוליין בסעודיה.

כשהחל המשבר הפיננסי העולמי, הוא היה אחד הבנקים שנפגעו הכי קשה, צימק את עסק ההשקעות שלו וביצע פיטורים להפחתת עלויות. מניות קבוצת קרדיט סוויס צללו כשהבנק נאבק עם האחרונה בסדרת משברים שהחלה לפני שנים.

תוכניות שהוכרזו בינואר לרכוש חזרה עד 1.5 מיליארד פרנק שוויצרי של מניות השנה הוקפאו. ההודעה מיום 6 באפריל לא עשתה מעט ייצוב של מחיר המניה, שירד בחודש שעבר ב -21% (10.13 פרנק שוויצרי). מפתה כמו מחיר המניה, ישנם אתגרים אחרים לפנינו.

שתי סדרות של איגרות חוב להמרה (איגרות חוב להמרה בסך כולל של 203 מיליון מניות קרדיט סוויס גרופ אג) צפויות לייצר הכנסות נטו של עד 1.5 מיליארד פרנק שוויצרי.

כל הגורמים הללו צריכים לספק הכנסות של 246 מיליארד דולר לבנקים ב- FY2021

לפרטים נוספים על פלחי החברה, עיין במרכז השליטה של Credit Suisse. אנליסטים של Credit Suisse צופים שהרווח המתואם למניה (EPS) ברבעון הרביעי של 2020 יהיה סביב 0.27 $, גבוה ב -22% מההערכה הקונצנזוסית של 0.22 $, על פי ניתוח טרפיס. משבר COVID 19 הגדיל את הסיכון למחדל אשראי, ו- Credit Suisse הגדיל את ההפרשות שלו להפסדי אשראי לקיזוז סיכון זה.

לדוגמא, אם הייתה לחברה הכנסה נטו של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה היה 1 דולר. אנו צופים שאותה מגמה תביא לתוצאות ברבעון הרביעי, וכתוצאה מכך רווח מלא של 2020 על סך של 14.5 דולר.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

הדיבידנד הוא חלק הרווח הנקי ששולם לבעלי המניות ובא לידי ביטוי כסכום הדולר למניה ששולם כדיבידנד למניה. אנו ממליצים לנסות לחזות את השוק או לקנות השקעות בצורה עיוורת. אנו מאמינים שאסטרטגיה טובה יותר היא לקנות השקעות איכותיות שאתה מאמין בהן ואוחז בהן. אנו מכירים בכך שהתמקדות חזקה בקיימות היא לא תמיד הדבר הנכון לעשות, אך היא טובה לעסק וחלק חשוב באסטרטגיית הצמיחה שלנו.

עם זאת

השקנו את SRI בקיץ האחרון, פיתרון למחקר והשקעה בקיימות המשלב תקני קיימות, דרישות חברתיות וממשל בלב מחקר, ייעוץ, בנקאות השקעות וניהול נכסים. SRI עשתה התקדמות מצוינת ביישום האסטרטגיה שלה ומסירת ערך ללקוחותיה ובעלי העניין תשעה חודשים לאחר השקתה. ראשית, צמצם את מורכבות השוק על ידי מתן גישה למסכי התאמה אישית, נתונים בסיסיים וטכניים ודירוגי הון שוואב, אוסף של הערכות שווי קלות להבנה של יותר מ -3,000 מניות.

לחץ על הקישור "ראה עוד" כדי לראות דוחות ביצועים מלאים ודפים עם מידע היסטורי מורחב. דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים, יסודות וקישורים למידע נוסף.

העתקה

פרסום מחדש או הפצה מחדש של תכני חברת ליפר או חברת Refinitiv, לרבות באמצעות מטמון, מסגור או אמצעי דומה, אסורים ללא הסכמת החברה מראש ובכתב. החברה לא תהיה אחראית לכל שגיאה או עיכוב בתוכן זה או לכל פעולה שתבוצע בהסתמך עליה. במילים אחרות, מיזוג הוא מיזוג של שתי חברות ליישות משפטית אחת. קיים בלבול מסוים בין בנק השקעות לחטיבת בנקאות השקעות של בנק IBD.

בנק השקעות בשירות מלא מציע מגוון רחב של שירותים

כולל חיתום, מימון ועסקאות, מכירות ומסחר, מחקר מניות, ניהול נכסים, בנקאות מסחרית ובנקאות קמעונאית. חטיבת בנקאות השקעות IBD: חטיבת בנקאות השקעות (IBD) היא ראשי תיבות של חטיבות בנקאות השקעות בכל בנקי ההשקעות. על IBD מוטלת האחריות לעבוד עם חברות, מוסדות וממשלות לגיוס הון, אבטחת שוקי הון, חוב והיברידיות, ביצוע מיזוגים ורכישות של בנקים, ומתן שירותי E-Indicator ו- M & A.

המנכ"ל החדש אנטוניו הורטה-אוסוריו עומד בפני משימה קשה שכן קרדיט סוויס גרופ AG ממשיכה לנהל את הנשירה מהמשברים בארצ'גוס קפיטל ובגרינסיל קפיטל בריטניה בע"מ

שלדעת האנליסטים עלולים לפגוע ברווחי הבנקים ומחירי המניות ומוניטין לעתיד הנראה לעין.

בכדי לראות מידע בתחום של סקירה מקיפה על מניית קרדיט סוויס עליך לבקר ב- bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן