סקירה מקיפה על מניית פריגו היום

אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת. ניתן לעכב עדכוני אמצעי אחסון עבור אמצעי אחסון מאוחדים תחת הסמל "החלפה". מידע זמין על הצעות ושאלות מהבורסות CBOE ו- BZX יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. עבור סמלים מסוימים יש עסקאות לפני ואחרי הבורסה, אשר באות לידי ביטוי במחיר הסגירה האחרון של בורסת הסמלים. במהלך זמן השוק, מחווני המחירים של CBOE בזמן אמת לעסקאות חדשות יעודכנו בדף סיכום הצעות המחיר המעודכן, כפי שצוין בהבזק למטה.

כתוצאה, המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה.

פריגו ושות 'plc יש שיעור מס יעיל (מדד של מיסים ששולמו ביחס להכנסה נטו) של 0%

שהוא גבוה מ- 0% בארצות הברית. למניה יש תזרים מזומנים חופשי חיובי. פריגו פועלת בשלושה מגזרים: אמריקה לטיפול בצרכן עצמי, תרופות ובינלאומית לטיפול עצמי. המגזר Consumer Self Care מייצר תרופות מרשם ותזונה מרשם בארצות הברית, בריטניה ומקסיקו.

תחום התרופות מייצר תרופות גנריות ותרופות מרשם בארצות הברית

הקטע מציע משככי כאבים, שיעול, הצטננות, אלרגיות, סינוסים, מחלות במערכת העיכול, הפסקת עישון, עזרה ראשונה, אנטי היסטמינים, טחורים, מחלות תנועה, עזרי שינה, מוצרי היגיינה נשית, ויטמינים ותוספי מזון.

תחום התרופות Rx מציע קרמים, משחות, קרמים, תמיסות ג'ל, תרסיסים לאף, קצף ומכשירים לעור. מתוך אמונה כי לעסק יש פוטנציאל לממש ערך רב יותר, החליט דירקטוריון פריגו ב- 9 באוגוסט 2018 להיפרד מעסקי התרופות המרשם.
עבור פרטים מורחבים בתחום של סקירה מקיפה על מניית פריגו היום ניתן לבדוק ב- bigshotnews.net

פריגו

היא ספקית מובילה של גנריות ללא מרשם בלמעלה ממאה מקומות ברחבי העולם. פריגו ושות ', PLC עוסקת גם במתן פתרונות טיפול עצמי ובריאות ללא מרשם. קרן פריגוס ללא כוונת רווח הינה ארגון פרטי, ללא כוונת רווח, הממומן מאז שנת 2000 על ידי פריגוס PLC.

המשימה של חברת פריגו קרנות ללא מטרות רווח (PLC)

היא לספק תמיכה כספית לעמותות המקדמות בריאות, רווחה וחינוך של אנשים פרטיים, משפחות וקהילות שהיא משרתת. תוכנית הבריאות "HealthyYou" של פריגוס מתמקדת ברווחתם ההוליסטית של עובדיה וכוללת תוכניות התומכות ברווחה פיזית, כלכלית ורגשית, כמו גם איזון בין עבודה לעבודה. החברה מחויבת לעזור לעובדים להבין את המשאבים הכלליים שלהם ופעילויותיהם המקושרים כדי לפרנס את עצמם.

פריגו הוא אחד המקומות הבודדים שבהם ניתן לשנות את חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. פריגו מפקדת באירלנד ומתמקדת בעולם בצפון אמריקה ובאירופה כמו גם בשווקים אחרים כמו סין, ישראל ואוסטרליה.

החברה הודיעה כי מכרה את עסק הגנריות שלה לאלטריס קפיטל פרטנרס תמורת 1.55 מיליארד דולר (1.50 מיליארד דולר במזומן ו -50 מיליון דולר באבני דרך במחקר ופיתוח)

זו התפתחות חיובית עבור פריגו, אשר תהפוך לחברת מוצרי צריכה עם מכירת עסקי התרופות הגנריות שלה.

זה צפוי לבוא לידי ביטוי בסך ההכנסות בשנת 2021

מה שמיטיב עם מניות PRGO לטווח הקצר. בהתחשב בכך שמסע החיסונים הושק בכמה מדינות, הביקוש למוצרי צריכה צפוי להמשיך לעלות בחודשים הקרובים, מה שמיטיב עם החברה גם לטווח הארוך. הביקוש לצרכן צפוי להתעצם עם פתיחת הכלכלה העולמית והמגבלות יוסרו או יבוטלו. אנו מאמינים כי מניית PRGO עשויה להתאושש לרמת ה- COVID לפני 60 $, מגמת עלייה של 46% לעומת הרמה הנוכחית. אנו ממשיכים להאמין שההנהלה ומניות החברה אטרקטיביות ברמה הנוכחית של 46 דולר.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן