סקירה מקיפה על מניית פייסבוק

משתמשים יכולים לגשת למבחר אוסף של תצלומים וסרטונים של 360 מעלות עם האווטרים והבקרים הנתמכים שלהם במרחב משותף וירטואלי. ב -9 בפברואר הופעל כפתור עם סמל אגודל מסוגנן המאפשר למשתמשים לתקשר ללא פרסום עם עדכוני סטטוס, תגובות, תמונות, סרטונים וקישורים המשותפים עם חברים. ב- 12 ביוני, פייסבוק הודיעה על כוונתה להציג hashtags הניתנים ללחיצה כדי לעזור למשתמשים לעקוב אחר מגמות ולחפש נושאי שיחה אחרים.

Facebook

Inc. מאפשרת למשתמשים לשתף דעות, רעיונות, תמונות, קטעי וידאו ופעילויות אחרות. פייסבוק מאפשרת לאנשים להתחבר, לשתף, לגלות ולתקשר דרך המכשירים הניידים והמחשבים האישי שלהם. למשתמשים יש גישה לתמונות, קטעי וידאו ומדיה משלהם המשותפים דרך עדכון החדשות שלהם.

פייסבוק בע"מ מתמקדת בפיתוח מוצרים המאפשרים לאנשים להתחבר ולשתף במכשירים ניידים

מחשבים אישיים וממשקים אחרים. נכון לפברואר 2021, לפייסבוק יש יותר מ- 24 מיליארד מניות מצטיינות עם שווי שוק של 760.93 מיליארד דולר. פייסבוק היא חלק מ- NASDAQ 100 Composite וידועה כשייכת לקבוצת מניות טכנולוגיות המכונות FAANG (אפל, אמזון, נטפליקס, גוגל ואלפבית).

מניות פייסבוק צנחו במהלך מכירת המניות בחודש מרץ

אך המחיר התאושש והגיע לשיא של כל הזמנים באוגוסט. לחץ המכירות התגבר ב -14 בינואר, כאשר מניית פייסבוק גברה על ממוצע 200 הימים לראשונה מאז סוף אפריל. מניות פייסבוק הופיעו שוב לאחר העלייה ב- 28 בינואר, ועלו לשיא של 280.79 דולר.

ההנפקה של פייסבוק הייתה ב -17 במאי 2012, במחיר מניות של 38 דולר. זה העמיד את שווי השוק של החברה על 762 מיליארד דולר. המחיר הנוכחי של פייסבוק למניה הוא 26,750 דולר ב- 21 בינואר 2020.

צוקרברג הודיע כי לפייסבוק היו מיליארד משתמשים פעילים [78] בתחילת אוקטובר 2012

כולל 600 מיליון משתמשים ניידים, 2.19 מיליארד העלאות תמונות ו- 1.40 מיליארד. חברים וקשרים. משתמשים פעילים יומיים עמדו על 1.88 מיליארד בממוצע ברבעון הראשון של 2021, גידול של 8% לעומת השנה שעברה. התחלופה והרווח גדלו בשנת 2020 כאשר מגפת COVID-19 דחפה אנשים וארגונים למסחר אלקטרוני והעבירה את הביקוש למוצרים ושירותי שיקול דעת.

השינויים הגבירו את עסקי הפרסום של FBS במחצית השנייה של 2020. פייסבוק מחתה על השינויים שהוכרזה אפל במדיניות הפרטיות שלה, שצפויים להיות מוצגים באביב. השינויים מחייבים את משתמשי המכשירים לבחור לשתף מידע עם מפתחים.

שכפול

פרסום מחדש או הפצה מחדש של תכנים על ידי ליפר, רפיניטיב או כל חברה אחרת, לרבות מטמונים, מסגור או אמצעים דומים, אסורים ללא הסכמת הצדדים מראש ובכתב. הצדדים לא יהיו אחראים לטעויות או לעיכובים בתוכן או לאמצעים שננקטו או להסתמך עליהם. תמחור בזמן אמת מסופק על ידי בורסת CBOE-BSEE ודפי מחיר מניות בארה"ב בודדים. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו. במהלך זמן השוק, שערי החליפין בזמן אמת של CBOE יציגו עדכוני מסחר חדשים והצעות מחיר מעודכנות בדף הסקירה, כפי שמצוין בפלאש למטה.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות שהחזיקה בה, תסחר 10 תמורת שווי שוק של 100 מיליון דולר ב -10 דולר.

הוא מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על S & P 500. יחס דיבידנד: אחוז הרווחים התאגידיים ששולמו לבעלי המניות מתבטא בסכום הדולרי למניה שהתקבל כדיבידנד למניה. . לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר. לאחר שמשקיע קבע כי המניה בעלת ערך טוב במחיר הנוכחי, השלב הבא הוא קביעת מספר המניות לרכישה. לרוב המתווכים המקוונים יש מחשבון מניות המצורף לרכישת המניות שלהם.

על המשקיעים לנתח את צמיחת ההכנסות ממודעות

כולל צמיחה בנייד, מגמות שימוש, סיכונים, פעולות, סיכויים והנחיות בכדי לטעון את רכישת מניות פייסבוק. שקול גם מגמות בשולי הרווח, סך המכירות והמשתמשים הפעילים החודשיים (MAU). המסחר עם פייסבוק מעניק לך גם גישה למותגים אחרים שבבעלות פייסבוק, כגון ווטסאפ, אינסטגרם ואורקל.

ב- 27 בינואר

מנכ"ל הכספים של פייסבוק, דייב וונהר, ניבא שיעורי הצטרפות גבוהים יותר שיאפשרו לפייסבוק לעקוב אחר פעילות המשתמשים באתרי צד שלישי מבלי לעכב את הצגת המודעות המותאמות אישית. זה מסביר מדוע מניות ה- FB סבלו מפניית פרסה מגעילה ב -28 בינואר, לאחר צניחה גדולה ברווחים ומטח של העלאות יעד מחירים של עד 360 דולר. אנליסטים בוול סטריט רואים בפייסבוק זוכה לטווח הארוך, אך יש הסבורים כי לחברה יש רוח רוח שעלולה להתפשט.

די לומר כי פייסבוק (FB) חלה עליות ומורדות בשנים האחרונות, כמו גם מחיר המניה שלה. מאז ההנפקה שלה במאי 2012, פייסבוק נותרה חברה בולטת שכבשה את הציבור.

פייסבוק הוקמה על ידי מארק צוקרברג המחזיק ב -29.3% ממניות פייסבוק

מה שהופך אותו לבעל המניות הגדול ביותר. צוקרברג הוא אחד מעשרת האנשים העשירים בעולם בזכות בעלותו על החברה. מניות FB עלו לשיא תוך יום ב -26 בינואר, והציעו למשקיעים אגרסיביים התחלה מוקדמת.

על בסיס מניה

הרווח עלה ל -10.22 דולר מ- 7.65 דולר, בעוד שהחברה דיווחה על ירידה של 13 אחוזים במניות הבולטות. המניות נסגרו ב -26 דולר, ירידה של 26.65 דולר, מהפך לא נעים מקו 50 הימים. פייסבוק ראתה את העלייה בשנים האחרונות ברווחים, אך המק"ש שלה השתנה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן