סקירה מקיפה על מניית עליבאבא

Aliexpress מאפשרת למוכרים ולחברות רשומות לפתוח חנויות מקוונות ולהגיע למיליוני קונים ברחבי העולם. AliExpress מציעה מגוון של אמצעי תשלום, כולל כרטיס אשראי כגון ויזה, מאסטרקארד, מאסטרו ואמריקן אקספרס.

הפלטפורמה מספקת ארגז כלים מלא במשאבים

כדי להקל על תקשורת קונה-מוכר, לספק פתרונות לוגיסטיים והגנת תשלומים וכדי לעזור למשתמשים לנווט בעולם המסחר האלקטרוני של B2B. הפלטפורמה שלנו מתאימה למוכרים עם מגוון יעדים, כולל כניסה לשווקים בינלאומיים, בדיקת מוצרים בשוק, הרחבת העסק הסיטונאי שלכם ועוד ועוד.

Alibaba Group הוקמה ב- 28 ביוני 1999 [1] בהאנגז'ו

ג'ה-ג'יאנג, Alibaba Group מספקת שירותי הפצה לצרכנים (C2C) ועסקים לעסקים (B2B), פורטלי אינטרנט, שירותי תשלומים אלקטרוניים, מנועי חיפוש קניות וענן שירותי מחשוב. Alibaba Cloud מספק ללקוחות הארגוניים מגוון רחב של שירותי ענן, כולל אחסון בסיסי נתונים, ניהול, שירותי יישומים, ניתוח נתונים גדולים, למידת מכונה ושירותים אחרים. פלח מחשוב הענן של החברה מייצר הכנסות עבור לקוחות ארגוניים בהתבסס על משך השימוש הספציפי בשירותים אלה.

קבוצת עליבאבא מחזיקה ומפעילה תיק מגוון של חברות באזורים עסקיים שונים ברחבי העולם

ב -19 בספטמבר 2014, עליבאבא גייסה את ההנפקה הראשונית בבורסה בניו יורק תמורת 25 מיליארד דולר, מה שהעניק לחברה שווי שוק של 231 מיליארד דולר, ההנפקה הגדולה ביותר בתולדות העולם. עליבאבא צפויה להיות חברת הבינה המלאכותית הגדולה ביותר עד שנת 2020.

באוקטובר 2020, קבוצת עליבאבא הסכימה לשלם 3.6 מיליארד דולר באוקטובר כדי לרכוש את השליטה במפעילת שוק הצרכנות הגדולה בסין סאן ארט מהמשפחה הצרפתית מוליז. העסקה הכפילה את חלקה של עליבאבא בסאן ארט ל -72%.

אליבאבא גרופ אחזקות בע"מ (BABA)

היא חברת אחזקות מבוססת איי קיימן המנהלת את עסקי המסחר האלקטרוני שלה באמצעות חברת הבת הסינית גופי ריבית משתנים (VIE). עיסוקה העיקרי הוא לספק שוק דיגיטלי שבו צרכנים וסוחרים יכולים להתחבר, לקנות ולמכור זה עם זה.

חברות הבת השונות של קבוצת עליבאבא היו בחזית הופעתה וצמיחתה של התפתחויות טכנולוגיות במסחר אלקטרוני

קבוצת עליבאבא אחזקות בע"מ (באבא) מפעילה את עסקי המסחר האלקטרוני שלה באמצעות ארבעה מגזרים עיקריים, המובלים על ידי עסקיה המסחר האלקטרוני העצום. למרות שהיא פועלת במחשוב ענן, מדיה דיגיטלית ובידור דיגיטלי, היא מתחרה בחברות המתמחות בסקטורים אלה.

החברה נוקטת בגישה הנקראת "עסק חכם" ומאמינה שהיא מייצגת את ההיגיון העסקי הרווח של העתיד. אחת האזכורים הבולטים של קבוצת עליבאבא היא שחלק מהכנסותיה השנתיות נתרמות להגנת הסביבה.

עסק חכם

הוא שחקן מתחיל שמטרתו להשיג יעדים עסקיים משותפים (למשל קמעונאות או שיתוף נסיעה) על ידי תיאום רשתות מקוונות, שימוש בטכנולוגיות למידת מכונה ושימוש בנתונים בזמן אמת. לחברות מקומיות דיגיטליות כמו עליבאבא יש יתרון בכך שהן נולדות באופן מקוון ומסוגלות לנתונים, ולכן הפיכתן לעסקים חכמים היא טבעית. על המנהלים מוטלת המשימה להגדיל את אחוזי ההצלחה של חידושים ולשפר את יעילות הפעולות.

יידרש מאמץ עצום להקים תקן משותף

כדי להבטיח שניתן יהיה להשתמש בכל הנתונים בכל פעולות עליבאבא ולפרש אותם באופן זהה. חברות מקומיות דיגיטליות כמו עליבאבא הוכיחו שמודל זה יכול לשנות את הכלכלה התעשייתית הישנה, אך הגיע הזמן שעסקים יבינו ויישמו את ההיגיון העסקי החדש הזה.
למידע מורחב בתחום של מניית עליבאבא וסקירה מקיפה על מניית עליבאבא כדאי לבדוק כאן: bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן