סקירה מקיפה על מניית סטרטסיס

רשת סטראטיס מופעלת על ידי אסימוני STRAX, אשר יכולים לשמש לא רק לרכישת רשת, אלא גם לניהול חוזים חכם, תשלומי אגרות, יצירת שרשרת צד ובונוסי הימור.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על סטראטיס ואיך זה עובד, או עיין במדריך הקונים שלב אחר שלב שלנו כדי לעדכן אותך במהירות ומוכן להשקעה בסטראטיס. Stratis (STRX) היא המטבע הקריפטוגרפי ה -210 בגודלו בעולם עם שווי שוק של 16,477,2613 דולר. זהו פרויקט מרשים של בלוקצ'יין וקריפטוגרף מרשים, והוא משך את תשומת ליבם של סוחרים ומשקיעים כאחד.

Blockchain as a Service (BAAS) Stratis

היא פלטפורמה המציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים עבור החברה למשתמשיה. סטראטיס מספקת ארנקי קריפטוגרפי ושירותי ייעוץ לבלוקצ'יין. סטראטיס בלוקצ'יין כפלטפורמת שירות מספקת לעסקים מגוון מוצרים ושירותים, כולל הצגת רשתות צד פרטיות, הפעלת צמתים מלאים, פיתוח ופריסה של חוזים חכמים, פלטפורמות הצעת מטבעות ראשוניות ויישומי הוכחת זהות.

סטראטיס

היא ספקית בלוקצ'יין בלונדון המאפשרת לחברות ליצור בלוקצ'יין משלהם ולהתמזג עם בלוקצ'יין סטראטיס. פלטפורמת Stratis מספקת מערכת פריסה בלחיצה אחת לפריסת בלוקצ'יין מותאמת אישית. לסטראטיס יש מטבע ערך משלה בפלטפורמה והיא מביאה ליצירת רשתות חסימות פרטיות, ציבוריות ומותאמות אישית לשימוש ארגוני.

באוגוסט 2016 הושקה סטראטיס כפלטפורמת פיתוח בלוקצ'יין המאפשרת למשתמשים ארגוניים וארגונים לפתח

לבדוק ולפרוס יישומים. פלטפורמה שפותחה במקור כדי לסייע לחברות עם לוגיסטיקה, והתפתחה לבלוקצ'יין כפלטפורמת שירות. מטרת הפלטפורמה היא פריסה מבוססת ענן פשוטה עם שפות תכנות שמפתחים מכירים, כמו מסגרות ה- C # ו- .NET.

צוות סטראטיס מרוויח הכנסות בגובה דמי מנוי חוזרים עבור שירותי הייעוץ שהוא מספק כחלק ממודל BaaS שלו. סטראטיס מסביר כי זו פלטפורמת פיתוח של חברות וחברות להקים חסימות משלהן ולפשט את תהליך הפיתוח עבור חסימות אלה.

סטראטיס

היא פלטפורמת פיתוח בלוקצ'יין לחברות לפתח יישומים במיוחד עבור רשתות חסימות פרטיות. מסגרת ה- API של Stratis מאפשרת לחברות להאיץ את יצירת הבלוקצ'יין ולפשט את תהליך הפיתוח הקשור ליצירתן. סטראטיס מכוונת למוסדות פיננסיים ולחברות המעוניינות לשלב בלוקצ'יין בכדי להפיק תועלת מפלטפורמת הפיתוח שלה.

סטראטיס מפשט את תהליך הפיתוח ליצירת יישומי בלוקצ'יין ומזרז את מחזור החיים של פרויקטים לפיתוח בלוקצ'יין

הפלטפורמה מאפשרת לחברות לפרוס בלוקצ'יקים מותאמים אישית משלהם ללא תשלום ולהפעיל תשתית רשת בלוקצ'יין משלהן. סטראטיס נוקט גישה מעשית יותר ליישום מאשר פרויקטים דומים אחרים של בלוקצ'יין.

חברות הנשענות על מערך הכלים של סטראטיס יקבלו גישה למסגרת בניית בלוקצ'יין חסכונית ומורכבת הרבה יותר

עסקים כבר לא יצטרכו לקנות ולנהל את הצמתים המלאים שלהם וגם לא יצטרכו לבנות תשתית בלוקצ'יין מאפס – נישה המהווה חסם כניסה עצום ופריסה עבור חברות גדולות.
כדי לקרוא עוד פרטים נוספים בנושא של מניית סטרטסיס באפשרותך לבדוק ב- bigshotnews.net

Stratis מפעילה בלוקצ'יין משלה עם אסימונים מקוריים

STRAX שניתן להשתמש בהם לרכישה ותפעול של שירותים כמו ביצוע חוזים חכמים, תשלום בעלי העניין בצד כבטוחות והפעלת צמתים ראשיים ברשת בכדי לספק צרכים ושירותים ספציפיים. בנובמבר 2020, סטראטיס הציבה בלוקצ'יין חדש באמצעות STRAx ואסימון ה- STRIX הקודם שלו.

מטבע הקריפטוגרפיה סטראטיס

המכונה גם סטרט, נוצר כדי לממן את פלטפורמת סטראטיס. צוות סטראטיס גייס 700,000 $ על ידי הנפקת 9.8 מיליון מטבעות Strat ב- ICO שלו. קבוצת סטראטיס בע"מ, החברה שעומדת מאחורי הפלטפורמה סטראטיס, הוקמה על ידי כריס טרו בשנת 2016.

סטראט עקפה באופן עקבי את הדולר האמריקני והפכה אותה למטבע קריפטוגרפי שיש להיזהר ממנו

תחזית מחיר של סטראטיס לשנת 2023: סטראטיס הייתה אחת הסופות הפופולריות ביותר בשנת 2017, אך טירוף ה- ICO הוציא אלפי מטבעות חדשים והשאיר אותם בצל.

בסוף 2018

סטראטיס נרשמה בשוק התכלת של מיקרוסופט בגזרת BaaS. בדצמבר 2019 היא פירסמה פלטפורמת הצעות מחיר תואמת ארה"ב לאסימוני אבטחה המאפשרת לאנשים לגייס כסף דרך הבלוקצ'יין באופן חוקי. בשנת 2023, לאחר שהשוק השמיד פרויקטים חסרי ערך, סטראטיס קפץ חזרה לאור הזרקורים וראה את מחיר האסימון של סטרט עולה לשיא של 22 דולר לכל מטבע בכל הזמנים.

Stratis מספקת שירותי עסקים ולא בלוקצ'יין ושואפת להפוך לספק פתרונות סוהר לעסקים שרוצים ליצור ולהתאים אישית בלוקצ'יקים לשימוש עצמם.

סטראטיס הוקמה במטרה הפשוטה לספק Enterprise Blockchain כפתרונות שירות המיישמים ארכיטקטורות מורכבות של בלוקצ'יין בשפת קידוד נפוצה שיכולה לשמש עסקים יומיומיים מחוץ לנישת ההצפנה

סטראטיס הוא פיתרון ענן התומך בכלי בניית יישומים C + + והתאמה אישית של פרוטוקול קוד פתוח. אסימון האבטחה שהפלטפורמה מציעה תואם את החוק בארה"ב ומאפשר לגייס כספים באופן חוקי באמצעות הבלוקצ'יין ומאפשר הכנסת רשתות צד פרטיות המחוברות לבלוקצ'יין הראשי של סטראטיס בכדי לסייע לחברות לבצע משימות.

סטראטיס רוצה לבנות רשת פיתוח בלוקצ'יין גדולה שיכולה להתחרות ב- NEO ובאת'ריום. הם רוצים שהפלטפורמה שלהם תהיה השירות הראשון עבור BaaS המותאם לשימוש ארגונים. סטראטיס היא פלטפורמה עבור מפתחים ליצור בלוקצ'יין פרטי משלהם.

בניגוד לפרויקטים רבים אחרים שניסיתי

ההבדל העיקרי בינם לבין סטראטיס הוא שסטראטיס משתמש ב- C + + (Microsoft Framework) כשפת התכנות עבור הבלוקצ'יין שלה. לאת'ריום יתרון על פני סטראטיס מכיוון שהייתה רשת החוזים החכמה הראשונה ומשתמשת בשפת התכנות Solidity, אך יש לה גם כמה חולשות.

סטראטיס משתמשת בשפת תכנות מוכרת להשגת אותה ארכיטקטורת בלוקצ'יין, כולל רשתות צד. סטראטיס זכתה באת'ריום על ידי השקת C + + חכם אלפא בחודש מאי, ואחריה אלפא של תמיכה בצדדים ביוני.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן