סקירה מקיפה על מניית סולאראדג

סולארדג 'השלימה הנפקה ראשונית לציבור של 7,000,000 מניות במניותיה הרגילות במרץ 2015 במחיר של 18.00 דולר למניה, וגייסה 126 מיליון דולר. גולדמן זאקס ודויטשה בנק פעלו כמנהלי חשבונות משותפים להצעה.

לחברה עתיד מזהיר

אך ייתכן שהשוק אפה יותר מדי במלאי השנה. תעודת הסל Invesco Solar, קרן סל בבורסה (ETF), היא אחת מ -30 מניות הממוקדות בשמש שעלו ביותר מ -230% בשנת 2020. לאחר עומס כה גדול, יש משקיעים שתוהים אם המניה תצטנן בשנת 2021. – —- מצד אחד, המגפה העולמית השפיעה על הערכת השווי של החברה, שכן היא השפיעה על השמש הסולארית בארה"ב בשנת 2020. ברבעון השלישי סך ההכנסות של החברה ירד ב -18% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, ואילו הרווחים למניה קיפאון. בהודעה לעיתונות זו, החברה מציגה גם מדדים פיננסיים מסוימים שאינם לפי GAAP כגון רווח נקי שאינו GAAP, רווחים מדוללים שאינם GAAP, (רווח גולמי שאינו GAAP), הוצאות תפעול (non-GAAP), (non-GAAP) רווח תפעולי ושולחן גולמי (non-GAAP) במכירות מוצרים סולריים.

ב- 3 במאי 2021 פרסמה סולארדג 'את תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2021

שהסתיימה במרץ 2021. החברה דיווחה על רווח למניה בסך 0.98 דולר, לא כולל פריטים מיוחדים, מתחת לאומדן הקונצנזוס של אנליסטים 1.02 דולר, שגם הוא הוחמצ. התשואה השבועית של SolarEdge (SEDG) עומדת על 13.2%, מה שמעריך את שוק המניות כולו ב 13.6%.

בהתחשב בכך

אנו מאמינים כי סולארדג 'נסחרת לפי שווי צנוע והיא ערך טוב יותר עבור המשקיעים. פורטפוליו איכותי המכה את השוק בעקביות יעלה על השוק משנה לשנה מכיוון שהוא מכיל חברות עם צמיחה חזקה בהכנסות, רווחים בריאים, הרבה מזומנים וסיכון נמוך. הנה התיק עם תשואה של 13.0% בשנת 2016 ו -70% מעל השוק.

דירוג זה מאפשר לך להשוות מניות ולשקול את נקודות החוזק והחולשה של החברה

בתוך שניות תמצאו מניות עם סיכויי הצמיחה הטובים ביותר לטווח הקצר והארוך. באמצעות תרשים האקדח, מסגרות הזמן השבועיות והיומיות מספקות סקירה רחבה על הנוף של מניות SEDG. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו. במהלך זמן השוק, שערי החליפין של CBOE בזמן אמת מוצגים בעמודי הסקירה לקבלת עדכוני מסחר חדשים והצעות מחיר מעודכנות, כמצוין בפלאש להלן.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

שינויים בערך בין שלבי הזעקה הפתוחה לתחילת ימי המסחר הבאים מחושבים כהפרש בין יום המסחר האחרון לימי המסחר הקודמים. שינויים בערך מכל תקופה אחרת מחושבים כהפרש בין העסקאות האחרונות לעסקאות האחרונות.

מאמר זה בוול סטריט אינו מהווה המלצה לרכישה או מכירה של מניות ואינו לוקח בחשבון את יעדיך או מצבך הכלכלי

לידיעתך, הניתוח שלנו אינו לוקח בחשבון את ההכרזות האחרונות של חברות רגישות למחירים או חומר איכותי. אנו מעדכנים את חישובי ה- DCF שלנו למניות אמריקאיות מדי יום, כך שאם ברצונך לברר את הערך המהותי של מניות אחרות, אנא עיין כאן.

אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת

אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת. עדכוני אמצעי אחסון עבור אמצעי אחסון מאוחדים יכולים להתעכב על ידי סמל והחלפה. מידע זמין על הצעות ושאלות מהבורסות CBOE ו- BZX יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. אנו מחלקים את שווי ההון של כל מניה במספר המניות הכולל. השווי הכולל של ההון הוא סכום הערך הנוכחי ותזרים המזומנים העתידי (במקרה זה 1.2 מיליארד דולר).
למידע מורחב אודות סקירה מקיפה על מניית סולאראדג ומניית סולאראדג יש לגשת לאתר bigshotnews.net

Solaredge Technologies

Inc. מוכרת את מוצריה כספקית מערכות סולאריות סולאריות למתקינים סולאריים, מפיצים, סיטונאי חשמל, יצרני מודולי PV וחברות הנדסה, רכש ובנייה. המוצרים והשירותים שלו כוללים ממירים פוטו-וולטאיים, אופטימיזציית חשמל, פוטו-וולטאיות, תוכנות ניטור וכלים ומטענים לרכבים חשמליים. מחיר מניות סולארדג'ס נקבע על פי מרווח הצעות המחיר: כלומר ההפרש בין המחיר שקונה מוכן לשלם לבין המחיר שמוכר יהיה מוכן לקבל.

סולארדג 'טכנולוגיות בע"מ הינה ספקית ישראלית של אופטימיזציית חשמל

ממירי שמש ומערכות ניטור למפעלים פוטו-וולטאיים. סולארדג 'הוקמה בשנת 2006 עם גיא סלה כמנכ"ל ויו"ר הראשון שלה, ליאור הנדלסמן כסמנכ"ל אסטרטגיית מוצר ופיתוח עסקי, יואב גלין כסמנכ"ל מו"פ, מאיר אדסט כסמנכ"ל טכנולוגיות הליבה ואמיר פישלוב כארכיטקט התוכנה הראשי. אופטימיזציה לביצועים שואפת להגדיל את תפוקת האנרגיה של המודולים באמצעות מעקב אחר נקודת כוח מרבית (MPPT).

SolarEdge ממנפת מיומנויות הנדסיות ברמה עולמית והתמקדות בלתי פוסקת בחדשנות

כדי ליצור פתרונות אנרגיה חכמים המניעים את חיינו ומניעים התקדמות עתידית. בחזרה לדוח הרווח הרבעוני והשנתי המפורט של SolarEdge Technologies, Inc. (SEDG). לחברה היסטוריית הכנסות שנתית ורבעונית עם שיעורי צמיחה בין השנים 2014 ל -2021.

סולארדג 'מפתחת פתרונות מהפך חכמים המשנים את האופן שבו מייצרים ומנוהלים חשמל במערכות פוטו-וולטאיות

פתרונות אלה נועדו למקסם את ייצור החשמל ולהפחית את עלויות האנרגיה של מערכות PV. סולארדג 'ממשיכה להניע אנרגיה חכמה ופונה למגוון רחב של פלחי שוק אנרגיה עם פתרונותיה לאחסון PV, טעינת EV, סוללות UPS, רכבות חשמל חשמליים ושירותי רשת.

מנכ"ל סולארדג 'צבי לנדו נתן את הטון לרבעון כאשר סולארדג' העבירה 3.7 מיליון אופטימיזציית אנרגיה ו -182,000 ממירים

עסקי השמש צמחו בכל המגזרים במהלך הרבעון, כולל הכנסות שיא רבעוניות באוסטרליה, איטליה וצרפת. החברה רשמה צמיחה רבעונית של 50% באוסטרליה כאשר 100 מגה וואט של מוצרים נמסרו.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן