סקירה מקיפה על מניית ננו דיימנשן

מחירי המניות העדכניים ביותר של Nano Dimension Ltd. (NNDM), נתוני מלאי, תרשימי ECN בזמן אמת, סטטיסטיקות ועוד. המידע של ADR ב- Nano Dimension בדף זה יכול לשמש כניתוח משלים למודלים סטטיסטיים אחרים של Nano Dimension כדי למצוא את התמהיל הנכון של מכשירי הון כדי להשלים את תיק ההשקעות הקיים שלך או ליצור תיק חדש לגמרי. ערך מגזר ה- M מוצג בעמודה "ערך חציוני" למניות במגזר המתאים.

אם אתה מנסה לאזן את ביצועי המודול, בדוק את תנופת המניות ונתח את מאזן מדדי הביצוע ומדדים טכניים אחרים.

מחושב ממוצע תשואות ממוצע פשוט על מניות זאקס כדי לקבוע את התשואה החודשית. הבדיקות שלנו אישרו זאת וחישבו טווח מחירים אופטימלי של 0 עד 20%.

המחירים בזמן אמת ניתנים על ידי בורסת BBOE BBX ודפי מחירי מניות בודדים בארה"ב

בזמן השוק, מחירי BBX מוצגים בזמן אמת עם עדכוני מסחר חדשים והצעות מחיר מעודכנות בדף הסקירה הכללית, כפי שמצוין בהבזק להלן. Zacks Rank היא מערכת להערכת שווי מניות בה מחושבים התשואות על בסיס תחילת החודש וסוף החודש עבור המניות המדורגות בזקס על בסיס המחיר והדיבידנד שהתקבלו במהלך החודש.

הוא מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות המצטיינות. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון של כל סמל בבורסה. המידע הזמין על הצעות מחיר ושאלות על בורסת BZX של CBOE יעודכן ככל שיתקבלו נתונים חדשים.

הוא מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בהחזרת המניה לתשואה של מדד S & P 500: שיעורי הדיבידנד הם אחוז הרווחים של החברה שחולקים לבעלי המניות ומדווחים כדיבידנד למניה במונחים דולריים.

3 מדפסות חדשות למכירה ומרכז חווית לקוחות חדש במטה האמריקאי (מוצג 991

"Nano Dimensions Marked in US"). תוכנית אופציות לעובדים 2015: ננו מימדים בע"מ ("החברה") תוכנית אופציות לעובדים 2015 (מציגה 991 מוצגים) על ידי ננו ממדים, בע"מ התוכניות שאושרו על ידי דירקטוריון החברה כפופות לשינויים מעת לעת ו ניתן לכנותה Nanos Dimensions Ltd. החברה דיווחה על הכנסות לרבעון הראשון של 2019 בסך של 1,689,000 $.

Nano Dimensions הינה יצרנית ישראלית המתמחה במכונות אינטליגנטיות להדפסה תלת מימדית ואלקטרוניקה פעילה ודיוק גבוה ומכלולים אלקטרומכניים וקיבלה פטנט על המעגלים המודפסים שלה המיוצרים באמצעות הדפסת דיו

Nano Dimensions Products Primary "מדפסת התלת מימד הראשונה המוקדשת להדפסת מעגלים מודפסים מרובי שכבות ולוחות מודפסים באמצעות ננו-טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על דיו מוליך. פיתוחים אחרונים אלה תואמים את אסטרטגיית הפתרונות המסחריים של Nano Dimensions לסייע לחברות ו שותפים מפתחים מוצרים חדשניים באמצעות הדפסה תלת מימדית וטכנולוגיות מרובות חומרים מתקדמות.

החברה מתמחה בייצור תוספי של מעגלים מודפסים רב שכבתיים (PCB) ופיתוח מוצרים משלימים כגון דיו מבוסס ננו-טכנולוגיה

רכיבים כגון אלקטרוניקה פעילה ודיוק גבוה ומכלולים אלקטרומכניים, החיוניים לתפקודם של דברים כגון AI, מזל"ט, מכוניות, לוויינים, סמארטפונים, vivo ומכשירים רפואיים דורשים פיתוח איטרטיבי, אב טיפוס מהיר וייצור. Nano Dimensions מתרגשת מיכולות האבטיפוס המהירות של מדפסת התלת מימד שלה DragonFly 2020, שנועדה לייצר מעגלים מודפסים.

החברה רשומה ב- OTCQX בארצות הברית ובבורסה לניירות ערך בתל אביב בישראל ובקרוב תהיה רשומה בנאסד"ק. בנוסף למסחר במניות הפיקדון האמריקאי שלה בנאסד"ק, מניותיה הרגילות נסחרות גם בבורסה בישראל.

Nano Dimensions נוסדה על ידי מכון אלפרד מאן בטכניון-עמית בשנת 2012 על בסיס שני עשורים של מחקר במרכז תאי גזע בפקולטה לרפואה בטכניון רפפורט

החברה עשתה את המסלול יוצא הדופן של יציאה לניירות ערך על ידי ריחוף בבורסה לניירות ערך בתל אביב באמצעות מיזוג הפוך. המנכ"ל עמית דרור מדבר על העסקה וכיצד Nano Dimensions הפכה לאחת ממניות הטכנולוגיה המצליחות ביותר.

עם שווי של 2.1

Nano Dimensions Ltd. (ADR: NNDM) נמצאת בקצה התחתון של תעשיית חומרת המחשבים, על פי משקיעים. מניית Nano Dimensions השיגה רווחים עצומים בשנה האחרונה ומחיר המניה שלה עלה בשנה האחרונה ב -26.3%. החברה קיבלה אישור ב- 15 ביוני ממשרד הפטנטים והסימנים המסחריים האמריקאי לייצור מעגלים מודפסים דו-צדדיים בהדפסה על הזרקת דיו, אך נראה כי לאישור לא היה קשר משמעותי עם העלייה במחירי המניות.

Nano Dimensions Ltd

(ADR) (NNDM) יש ציון של 2.1, מה שאומר שהוא מעל 21% למניות בתעשיית חומרת המחשבים. שווי השוק של Nano Dimensions ADR נמדד לפי הערך הסוחרי שלה, שווי החברה המוצג במאזן החברה. המשקיעים יכולים לגבש דעה משלהם האם הערך של Nano Dimensions שונה משווי השוק בשל הערך הסוחרי שלו (נקרא גם ערך פנימי) או שיש לו ערך בסיסי אמיתי.

החוכמה המקובלת היא שהיא נחשבת מוערכת מדי כשהיא מתחת לתשואה של שוק המניות (S & P 500, למשל) או מתחת לתשואה של מניה ל -10 שנים. ערך הצבאים וערכים אחרים יכולים להשתנות מענף לענף.

הייצור החסרני הנוכחי של מעגלים מודפסים הינו תהליך רב-שלבי

עתיר חומרים ויקר, היקר ולוקח זמן עבור מפתחי אלקטרוניקה, דורש אבות טיפוס ומשתמש במיקור חוץ. מדפסת התלת מימד Nano Dimensions יכולה להדפיס לוחות מעגל מודפסים מלאים מרובי שכבות, כולל חיבור שכבות עם מדפסת הזרקת הדיו המהפכנית שלה ונינו מוליך. תוכנות קנייניות מתוחכמות וקבצי עיצוב מסוג Gerber סטנדרטיים בתעשייה שולטים בתהליך ההדפסה המדויק.

למידע נוסף

עיין במדיניות הפרטיות והאבטחה של SECA. תוכל להירשם לעדכוני דוא"ל באמצעות תוכנית הנתונים הפתוחים של SEC, כולל שיטות מומלצות לייעול הורדת הנתונים מה- SEC ושיפורים להשפעה על תהליך ההורדה בתסריט. על ידי שימוש באתר SEC, אתה מסכים לניטור ואימות האבטחה.
למידע מורחב בנושא של מניית ננו דיימנשן נא לבדוק כאן: bigshotnews.net

הנתונים ניתנים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

FactSet אינה נותנת אחריות מפורשת או משתמעת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות ללא הגבלה, אחריות כלשהי על סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפי, ולא תהיה אחראית לטעויות, חוסר שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שננקטו ב הסתמכות על הנתונים או הנזק הנובע מכך.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן