סקירה מקיפה על מניית מיקרון

הפלח הגדול ביותר, המייצג 45% מהמכירות, הוא היחידה העסקית מחשוב ורשתות שמוכרת מוצרים בתחום הרשתות הארגוניות, הגרפיקה, הענן והשרתים. העסק הסלולרי מייצר יותר מ -25%, כולל אחסון לטלפונים חכמים, טאבלטים ומכשירים ניידים אחרים בשוק. כ -15% מהמכירות מגיעות מיחידת העסקים המשובצת, המייצרת מוצרי זיכרון לשוק הרכב, התעשייה והצרכנות.

שבבי זיכרון גישה אקראית דינמית (DRAM) משמשים כזיכרון ראשי במחשבים אישיים, סמארטפונים ומכשירים אחרים שאינם דורשים יחידת עיבוד מרכזית. ברבעון השני, DRAM היוותה 71% ממכירות מיקרונס.

Micron Technology Corporation הינה חברת מוליכים למחצה לאחסון המייצרת מוליכים למחצה DRAM ו- NAND, חומרי הגלם המשמשים יצרני כונני דיסק וכונן קשיח. ב -19 באוקטובר הודיעה אינטל כי תמכור את עסקי שבבי הזיכרון שלה להייניקס תמורת 9 מיליארד דולר.

הרווח האחרון של מיקרון בשנה החולפת צנח ל -21.4 מיליארד דולר מ -23.3 מיליארד דולר בשנת 2019

גלגלים ועלויות תפעול בעלייה שקלו את רווחיות החברה, והביאו לירידה ברבעון המקביל מ 5.67 דולר בשנת 2019 ל -2.42 דולר בשנת 2020. — ככל שהאחסון בענן יהיה מתוחכם יותר, התלות באחסון הפיזי בטווח הקצר עד הבינוני תמשיך לרדת, ותעצור את הביקוש למוצרי אחסון NAND ו- DRAM של מיקרון, אשר ישקלו בתורם על שולי החברה. מיקרון פועלת בענף המאופיין בירידות מחירי המכירות, והמשך הירידה בהיקף המכירות יכביד על שוליו. זה בא לידי ביטוי בהכנסות ה- LTM של מיקרון בסך 22.1 מיליארד דולר, ירידה של 5% מהנמוכה של 23.4 מיליארד דולר בשנת הכספים 2019.

דירוג ה- IBD Composite משלב חמש דירוגים קנייניים שונים לדירוג אחד קל לשימוש

על פי כלי בדיקת המניות של IBD, מניות מיקרון הן בעלות דירוג חוזק יחסי של IBD של 6.5 לעומת 9.9 אפשריות. החברה היא אחת משמונה מניות בקבוצת ה- IPDs Computer Storage and Data Storage Group.

הרווח למניה (EPS) מחושב כהכנסה נטו חלקי מספר המניות המניות הרגילות. נהוג שהחברות מדווחות על מדד רווח מתואם לפריטים מיוחדים ודילול פוטנציאלי של מניות.

מניות מיקרון זינקו בסוף 2018

ורשמו ירידה של 8% בהכנסות מ- 23.4 מיליארד דולר ב FY2019 ל- 21.4 מיליון דולר ב- FY2020. המניה זינקה שוב בשנת 2020, והשיגה תשואה שנתית של 40% בתגובה למחירי שבבי הזיכרון למיניהם. מניות מיקרון פרצו את רף 2,000 הדולר והגיעו לשיא כל הזמנים של 9,750 דולר ביולי.

המניה המשיכה להשתלט ברבעון הראשון של 2021

אך המחסור העולמי בשבבים הביא לירידה במחירים. אנליסטים חוששים שהמחירים עלולים לרדת במחצית השנייה של השנה אם ההיצע יעלה כדי לענות על הביקוש, מה שעלול להחזיר את המניה למעמדה לטווח הארוך כמשחק מחזורי.

זה מייחס את ההתאוששות להאצה בהזמנות למכשירי 5G

שדרוגי רשת, צמיחה במניות התוכן בשוק הרכב המתאושש, ביקוש גבוה למרכזי נתונים ורכישות של מחשבים חדשים הקשורים למגיפה. רוח זנב זו צמצמה את ההיצע הזמין של שבבי DRAM ו- NAND וייצבה את מחירי השוק.

כתוצאה

הוצאות ההון ברבעון הרביעי של 2020 היו 2.16 מיליארד דולר ו -7.95 מיליארד דולר לשנת הכספים המלאה של שנת 2020. כתוצאה מכך, תזרימי המזומנים החופשיים המתואמים [2] היו 111 מיליון דולר ברבעון הרביעי ו 361 מיליון דולר לשנה כולה. החברה רכשה 824,000 מניות מהמניות הרגילות שלה תמורת 4.1 מיליון דולר במהלך הרבעון ו- 3.6 מיליון מניות מניות MICRON (176 מיליון דולר) במהלך השנה שהסתיימה ב -3 בספטמבר 2020; מזומנים, השקעות סחירות ומזומנים מוגבלים הסתכמו ב -9.26 מיליארד דולר; והמזומנים נטו [2] הסתכמו ב 26.1 מיליארד דולר.

Micron Technology

Inc. מחויבת לספק פתרונות אחסון ואחסון חדשניים. פתרונות האחסון שלנו, שנבנו על פני למעלה מ -40 שנה של מובילות טכנולוגית, מאפשרים מגמות פורצות דרך כגון בינה מלאכותית, 5G, למידת מכונות ורכבים אוטונומיים בפלחי שוק מרכזיים כמו לקוחות סלולרים ומרכזי נתונים לצרכנים, תעשייה, גרפיקה ורשתות רכב. באמצעות המותגים הגלובליים שלנו Micron (r) ו- Crucial (r), הפורטפוליו הרחב שלנו של טכנולוגיות אחסון בעלות ביצועים גבוהים כמו DRAM, NAND, 3D ו- XPoint ™ הופך את האופן שבו העולם משתמש במידע ומעשיר את החיים.

דף הפרופיל של Micron Technology

Inc. (MU) מכיל את שוק המניות, חדשות החברה, הודעות לעיתונות, פרטי קשר של ההנהלה והדירקטוריון; MU אינו אשם במיוחד במיקרון. ראה חדשות מחירי המניות של מיקרון, גרפים היסטוריים, דירוג אנליסטים וחדשות פיננסיות מ- WSJ. מיקרון מובילה בתעשייה בתחום פתרונות אחסון ואחסון חדשניים המשנים את האופן שבו העולם משתמש במידע כדי להעשיר את החיים.

Micron Technology Inc

(MU) היא יצרנית אמריקאית של זיכרון מחשב ואחסון נתונים הכוללת זיכרון דינמי, זיכרון פלאש וכונני הבזק מסוג USB. לחברה יחס מזומנים לחוב של 10.1%, מה שמציב אותה בטווח הבינוני של חברות מוליכים למחצה. מצא מחירי מניות בזמן אמת מ- MU ומיקרון, פרופילי חברה, חדשות ותחזיות מ- CNN Business.
למידע מורחב בנושא של סקירה מקיפה על מניית מיקרון ניתן לבדוק ב- bigshotnews.net

שוק שבבי הזיכרון החל להאט במחצית השנייה של 2018 כאשר מכירות הטלפונים החכמים

מחשבים אישיים, שרתים ומכשירים אחרים האטו. יצרנית שבבי הזיכרון Micron Technology Inc. (MU) נהנתה מאקלים עסקי משופר והעלתה את מחיר המניה שלה. מיקרון השיגה ביצועים נמוכים יותר ממדד PHLX Semiconductor (SOX), מדד המגזר החשוב ביותר, מאז אמצע אוגוסט ולא הגיע לשיא פברואר.

מיקרון טכנולוגיה דיווחה על רבעון חזק ותחזית טובה מהצפוי ביום חמישי אחר הצהריים

והחברה רמזה על תחזית עסקית ורודה לשנה הבאה. ברבעון הפיסקלי שהסתיים ב -3 בדצמבר, דיווחה מיקרון על הכנסות של 3.77 מיליארד דולר, שהיו גבוהות ב -12% לפני שנה, ועל 78 סנט למניה ברווחים שאינם לפי GAAP. התוצאות עלו על התחזיות של החברה עצמה ועל הערכות וול סטריט.

ברבעון השני

מיקרון צופה צמיחה בהכנסות באמצע השנה של 21%, גידול של שלוש נקודות אחוז ברווחיות הגולמית המתואמת וגידול של 67% ברבעון המקביל. במשך השנה כולה, האנליסטים צופים צמיחה במכירות ורווחים של 17% ו- 45% בהתאמה. לשנה הבאה הם צופים צמיחה במכירות של 26% וצמיחת רווח של 93%.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן