סקירה מקיפה על מניית ישרמקו

לחץ כאן כדי לראות קישורים נוספים לצפייה בדף דוח הביצועים המלא עם מידע היסטורי מורחב. הקריאות הנוכחיות מתייחסות לאינדיקטורים סטוכסטיים של 14 יום ויש לקחת אותם בחשבון בפרשנות.

דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים ויסודות עם קישורים למידע נוסף

מחירים בזמן אמת ניתנים בבורסת CBOE BZX ובדפי מחירי המניות בארה"ב. בזמן השוק, מחירי BZX מוצגים בזמן אמת ועדכוני מסחר חדשים והצעות מחיר מעודכנות מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק.

כתוצאה מכך, תצוגת המחירים בזמן אמת עשויה להיות שונה מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. עבור סמלים מסוימים במסחר לפני ובורסה, הם משקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה.

הנתונים שנמסרו כאן נועדו למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

שינויים בערך בין שלבי הזעקה הפתוחה לתחילת ימי המסחר הבאים מחושבים כהפרש בין יום המסחר האחרון לימי המסחר הקודמים. שינויים בערך מכל תקופה אחרת מחושבים כהפרש בין העסקאות האחרונות לעסקאות האחרונות.

על מנת לספק גישה שווה לכל המשתמשים

ה- SEC שומרת לעצמה את הזכות להגביל בקשות מכלים אוטומטיים שלא הוכרזו. הכריז על התנועה שלך על ידי עדכון סוכן המשתמשים שלך כדי לכלול מידע ספציפי לחברה. אם בקשתך מזוהה כחלק מרשת כלים אוטומטיים, נשמרת מדיניות מקובלת וננקטים אמצעים להצהרת התנועה שלך. – מחזיקים במניות המניות הרגילות בחברה יקבלו 12,140 למניה במזומן ומניות אחרות (i) במניות NHL IOC ו- (ii) בבעלות ישראמקו ("מניות האוצר") בגין השווי. זכויות שניתן לממש על פי חוק דלאוור. זה מייצג פרמיה של 10% על מחיר הרכישה של 11,036 דולר למניה שהוצע בפרמיה של 4.4% למחיר המניות הממוצע באוצר ביום המסחר ה -30 ליום 17 במאי 2019.

לאחר המיזוג

ישראמקו תהפוך חברה בת עקיפה ובבעלות מלאה של נפתא. על מנת לפתור את תביעת בעלי המניות, ISRAMCO, Inc. הסכימה לשפר את הממשל התאגידי שלה כך שעסקאות עם גורמים קשורים לא יחייבו את אישור הדירקטוריון וימונה דירקטור חיצוני עצמאי. החברה תתכנס לאסיפת בעלי המניות בבוא העת להצביע על אימוץ הסכם המיזוג.

אחת הטענות של הוליפילדס

היא כי ישראמקו בע"מ העבירה נפט מבאר אחת בניו מקסיקו לאחרת כדי להטעות את הרגולטורים כי בארותיה פועלות. חטיבת שימור הנפט בניו מקסיקו החלה לפעול נגד חברת ישראם בשנת 2009 לאחר שהחברה ביצעה מספר מינימלי של בארות שפעלו רק שנתיים. במהלך השנים החברה לא הצליחה לעמוד בכללי ה- OCC בגלל מספר הבארות הפעילות שהפעילה.
לעוד מידע אודות מניית ישרמקו וסקירה מקיפה על מניית ישרמקו עליך לבקר ב- bigshotnews.net

בפברואר 1994, השותפות הודיעה כי התגלית אינה בת קיימא ומחיר המניה צנח. ישראמקו הואשמה בהטעיית משקיעים, וההתלהבות מהשקעה בייצור נפט בישראל דעכה במשך שנים רבות.

ישראמקו, בע"מ הינה חברת נפט וגז טבעית עצמאית בשני מגזרים: חיפושי נפט וגז וייצור וייצור ושירותים. מאז 1997, פעילותה צמחה לארצות הברית באמצעות רכישת מספר אינטרסים בנכסי נפט וגז.

חברת אנרגיה עצמאית העוסקת בחיפושים

בפיתוח וייצור נפט וגז טבעי בישראל ובארצות הברית. לחיפוש וייצור נפט וגז יש אינטרס מכריע בשדה תמר מול חופי ישראל. ישראמקו מוכרת את הנפט והגז בעיקר למשווקים עצמאיים, חברות נפט וגז טבעי וחברות צינורות גז.

ישראמקו, Inc הוא הדו"ח האחרון של GlobalData, מומחה לניתוח בתעשייה המספק מידע מקיף על הביצועים התפעוליים והפיננסיים של חברות. הוא משלב חיפושי נפט וגז, ייצור, תפעול וניתוח עלויות.

בשנת 1982 הקים יוסף אלמליח יליד ירושלים את חיפושי הנפט בירושלים בע"מ

באותה שנה הוא הקים מיזם משותף עם איש הנפט הוותיק ארמנד האמר בשם ישראמקו בע"מ (ג'ואל). מניות השותפות נסחרות בבורסה בתל אביב מאז ינואר 2010 כחלק ממדד ת"א -25. מניותיהם של שותפי נובל אנרג'יס לויתן ותמר עלו ביום שלישי ביום שלישי לאחר פרסום העסקה.

החברה מסרה כי דלק קיבלה הצעות רבות לתחום ומובדלה בחרה במספר שיקולים אסטרטגיים ומסחריים

המיזוג המוצע יושלם על ידי מתן מחזיקים במניות הרגילות 12,140 דולר למניה במזומן ומניות אחרות (i) בבעלות NHL IOC, (ii) מניות בבעלות ישראמקו ו- (iii) מניות האוצר בכדי לכבד את זכויות הערכת השווי תחת דלאוור. חוֹק. החברות פועלות להשלמת בדיקת הנאותות ולהשלמת העסקה בשבועות הקרובים.

כ- 97.63% מהמניות הבולטות הצביעו בעד ההצעה שאומצה בהסכם המיזוג. כ- 8,756 מניות רגילות המצטיינות מוחזקות על ידי בעלי מניות שאינם כלולים, שהצביעו בעד המיזוג וההסכם המוצעים, ועומדים בדרישות הצבעת הרוב והמיעוט שנקבעו בהסכם.

זמן קצר לאחר מכירת מניות Media.share נודע להוליפילד לחשבון הבנק השוויצרי של החברה, אשר ל- TSF, כחתומה, הייתה גישה אליו. ההעברה לחשבון הייתה תכופה, אבל לא ידעתי כלום על זה ", העיד.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן