סקירה מקיפה על מניית טסלה

אחרים דואגים ליכולתה של טסלה להמשיך ולמכור מה שנקרא זיכויים לרכב ללא פליטה. טסלה מוכרת את הזיכויים לחברות רכב שמייצרות מכוניות בנזין מסורתיות ונאלצות לקזז את פליטת ה- CO2 שלהן. מכירת הלוואות אלה גייסה טסלה 2.5 מיליארד דולר בשנתיים האחרונות.

טסלה בע"מ מתכננת

מפתחת, מייצרת ומוכרת רכבים חשמליים ומוצרי אחסון אנרגיה סולארית. טסלה כלי רכב חשמליים בע"מ, לשעבר טסלה מוטורס, מתרחבת גם למערכות ייצור חשמל ואחסון. תחום ייצור האנרגיה והאחסון הוקם על ידי ג'פרי ב 'שטראובל, אילון ריבס מאסק, מרטין אברהרד ומארק טרפנה ב -1 ביולי 2003 ומטה מטהו בפאלו אלטו, קליפורניה.

רכב מכסה תכנון, פיתוח, ייצור, מכירה והשכרה של רכבים חשמליים וכן מכירת זיכויי רישום לרכב. I Automotive מכסה גם תכנון, פיתוח וייצור, הפצה, ליסינג ומכירה של כלי רכב חשמליים, כמו גם הלוואות רגולטוריות לרכב.

אנו גם מייצרים רכבים ויחידות כונן עבור מערכות אחסון האנרגיה שלנו

I-Automotive כוללת גם שירותים ואחרים, לרבות מכירת רכבים ושירותים שאינם באחריות, מכירת רכבים משומשים, מכירת סחורה לחברות הבת שנרכשו וללקוחות צד ג 'והכנסות מביטוח רכב. אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו. בזמן השוק, שערי החליפין בזמן אמת של CBOE מוצגים בעמודי הסקירה לקבלת עדכוני מסחר חדשים והצעות מחיר מעודכנות, כפי שצוין בהבזק.

למטרות השוואה, תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר. בדוק את הסיפורים המובילים האחרונים של סוכנות הידיעות העיתונות והעיתונות הקנדית בהתבסס על בחירתך בשוק.

זו אחת המניות שמחלקות הכי הרבה את שוקי המניות

ומשקיעים נלהבים משני צידי הדיון. טסלה הוקמה בשנת 2003 על ידי קבוצת מהנדסים שרצתה להוכיח שאנשים אינם מתפשרים בעת נהיגה ברכב חשמלי מכיוון שרכבים חשמליים טובים יותר, מהירים ומהנים יותר מאשר מנועי מכוניות דלק. אילון מאסק, המנכ"ל והמייסד הגלוי, הצליח להפוך את מה שנראה כחלום צינור לחברת מכוניות חשמליות דומיננטיות בעולם.

טסלה מאמין שככל שהעולם יכול להפסיק להסתמך על דלקים מאובנים וללכת לעבר עתיד ללא פליטות, כך ייטב. כיום טסלה בונה לא רק כלי רכב חשמליים, אלא גם מוצרים מדרגיים לייצור ואחסון אנרגיה נקייה.

טסלה לא מוכרת כלי רכב רבים כמו יריבותיה, אך הערכת השווי שלה גימדה את זו של יריבותיה. זה מדאיג את האנליסט של ג'יי פי מורגן, ריאן ברינקמן, שמעריך את המניה במחיר יעד של 155 דולר.

טסלה עשתה טוב בהגברת המודל והייצור החדש שלה. עם זאת, עיכובים במודל S של טסלה, מרווחי הייצור והרווח איכזבו את המשקיעים בגלל עלויות הפעלה גבוהות מהצפוי.

אנליסטים רבים בוול סטריט טוענים כי בועת המניות הנפוצה של טסלה צפויה להתפוצץ

מאז ההנפקה הציבורית הראשונית של החברה בשנת 2010, מניותיה זינקו מעל 20,000 דולר, עקפו את השוק בכללותו וריסקו את ציפיות וול סטריט והפכו משקיעים מוקדמים למיליונרים. אולם אנליסט ג'יי.פי מורגן, ריאן ברינקמן, מדרג את המניה ב"מכירה "ובמחיר יעד של 155 דולר, מכיוון שהסיכון למעידה אינו בא לידי ביטוי במחיר המניה הנוכחי.

עד שנת 2020 החברה חרגה מכמה רבעונים מהערכות המסירה בוול סטריט

וייצרה יותר מ -500,000 כלי רכב בשנה כולה עד כה, והחלה למכור את רכב הייצור החמישי שלה, דגם Y, מוקדם מהמתוכנן . רק בשנה האחרונה טסלה זינקה את מחיר המניה ביותר מ- 700%, שמחה את המשקיעים והאוהדים הנאמנים, והותירה אנליסטים מנוסים רבים בוול סטריט מגרדים בראשם. זה הפך את טסלה לחברת הרכב היקרה בעולם, וזינקה אותה על פני גולייתים כמו טויוטה ופורד.

למידע נוסף בנושא של מניית טסלה נא לבקר ב- bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן