סקירה מקיפה על מניית טבע

לפי נתוני המשקיעים, חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (TEVA) מובילה את קבוצת התעשייה שלה. החברה מתמחה בגנריקה אך יש לה גם אינטרסים עסקיים אחרים, לרבות מרכיבים פרמצבטיים, ובמידה פחותה, תרופות משלה.

עד 2020, טבע תעשיות התרופות בע"מ תהיה היצרנית השישית בגודלה של תרופות גנריות [6] וחברת התרופות השמונה עשרה הגדולה בעולם [7]. לחברה משרדים בישראל, צפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה ודרום אמריקה.

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הינה חברת תרופות המפתחת

מייצרת, משווקת ומשווקת מוצרים גנריים, מיוחדים וביו-פרמצבטיים בצפון אמריקה ובאירופה. החברה שלנו, חברה בת של חברת תעשיות פארמה תעשיות בע"מ, ממוקמת בישראל ומובילה עולמית בתחום התרופות הגנריות ואחת מחברות התרופות המובילות בעולם. טבע מציעה מוצרים סטריליים, הורמונים, תרופות בעלות עוצמה גבוהה וחומרים ציטוטוקסיים בצורות מינון שונות, כולל טבליות, כמוסות, מזרקים, משאפים, נוזלים, משחות וקרמים.

בשנת 2020

מכירות Tevas עמדו על 16.66 מיליארד דולר, ירידה של 13.5% לעומת השנה הקודמת של 17.89 מיליארד דולר. הרווח הנקי של GAAP (רווח מדולל למניה GAAP) המיוחס לטבע עמד על 150 מיליון דולר, או 0.14 דולר למניה, ברבעון הרביעי של 2020 לעומת הרווח הנקי של GAAP (הרווח המדולל למניה GAAP) המיוחס ל- TEVA של 1.10 מיליון דולר, או 0.10 דולר לכל ברבעון הרביעי של 2019. הרווח הנקי של TEVA (הרווח המדולל למניה בדירוג non-GAIP) ברבעון הרביעי של 2019 עמד על 75.3 מיליון דולר, ירידה של 0.68% לעומת 68.3 מיליון דולר, או 0.62%, לרבעון הרביעי של 2019 רבעון 2010.

נתוני הרווחים העדכניים ביותר מבוססים על הכנסות non-GAAP מהמשך הפעילות. לדוגמה, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות יוצאות מן הכלל, הרווח הנקי שלה יעמוד על 1 דולר.

הוא מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות המצטיינות. לדוגמה, חברת אחזקות נסחרת ב -10 מיליון מניות בולטות ב -10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. שיעורי הדיבידנד הם אחוז ההכנסה נטו המשולמת לבעלי המניות ומתבטאים כסכום הדולר למניה ששולם כדירקט דיבידנד למניה.

הוא מבוסס על רגרסיה היסטורית של 60 חודשים בין תשואות המניה לתשואות מדד S & P 500. המדידה הנוכחית של המדד הסטוכסטי של 14 יום היא גורם בפרשנות.

Investor Observer מאפשר לך לבחור מתוך שמונה מדדים ייחודיים להצגת התעשיות המובילות והמניות הטובות ביותר בכל ענף

דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים, יסודות הון וקישורים למידע נוסף. לחץ על הקישור "ראה עוד" כדי לראות דוחות ביצועים ודפים מלאים עם מידע היסטורי מורחב.

המשקיעים צריכים לראות באמצעים פיננסיים אלה שאינם GAAP כתוספת, אלא לא כתחליף או עדיף על אמצעים פיננסיים שנערכו בהתאם ל- GAAP. טבע מאמינה שאי הכללת מוצרים כאלה תעזור למשקיעים להבין את עסקיה.

העתקה, פרסום מחדש או הפצה מחדש של תכני חברת ליפר או חברת Refinitiv, לרבות באמצעות שמירה, מסגור או אמצעים דומים, אסורה ללא הסכמה מראש ובכתב של החברה. החברה לא תהיה אחראית לטעויות או עיכובים בתוכן זה או לפעולות שננקטו על סמךו.

ביולי 2015 הסכימה אלרגן למכור את העסק הגנרי שלה לאקטביס ג'נריקס [63] תמורת 40.5 מיליארד דולר [64] [65] [66] (3.375 מיליארד דולר במזומן ו -6.75 מיליארד דולר במניות)

כדי לקבל אישור רגולטורי, טבע נאלצה למכור מספר נכסים, כולל תיק של חמש תרופות גנריות מסאג'נט פרמצבטיקה (40 מיליון דולר) ועוד שמונה תרופות של ד"ר רדיס (350 מיליון דולר). לאחר רכישת Actavis בשנת 2015, מניית TEVA נחשבה לרכישה טובה [70].

מניות Tevas ראו את מחיר המניה שלהן צונח בשנים האחרונות כאשר בעיות החוב המתמשכות ממשיכות להכביד על החברה

החברה מתמודדת גם עם מטר תביעות הנע בין שערורייה אופיואידית לתביעה משפטית של מלשין, והוויכוח המשפטי עדיין משתולל בזמן הכתיבה. לאור התנודתיות הקיצונית של מניות טבע, בעיות החוב החמורות של טבע, הבעיות המשפטיות המתמשכות והחור הפיננסי ההולך ומתעצם בו היא נמצאת, זה לא הזמן להשקיע במניות טבע.

למידע מורחב אודות סקירה מקיפה על מניית טבע ומניית טבע כדאי לבדוק כאן: bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן