סקירה מקיפה על מניית טבע וול סטריט

שינויים בערך בין תקופת הזעקה הפתוחה וההתיישבות לתחילת המסחר בימים הקרובים יחושבו כהפרש בין המסחר האחרון לימים הקודמים. שינויים בערך מתקופות אחרות מחושבים על ידי ההפרש בין העסקאות האחרונות להסדר האחרון.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע. ביצועי העבר אינם מעידים על תוצאות עתידיות, ותשואות אינן מובטחות.

הפתעת רווח עשויה להשפיע על מחיר המניות של טבע תרופות בטווח הקצר. ניתן לראות כי הפתעת רווח חיובית יכולה להוביל לעלייה מיידית של מחיר המניה או לעלייה הדרגתית לאורך זמן.

התדיינות משפטית באופיואידים וחששות אחרים פגעו במניות טבע בחודשים האחרונים

המניות צנחו השנה ב -4.8% ולא נסחרו מעל לרמה זו מאז אפריל 2000. התנודתיות הנוכחית עולה בקנה אחד עם התנודתיות בשוק התרופות טבע, שנמשכת מאז מאי 2021 והיא אירוע לא שיטתי וספציפי לחברה. .

טווח המסחר של טבע בן 52 שבועות

הוא בין $ 60.7 ל- $ 18.08, ולרפיניטיב יעד קונצנזוס הוא $ 118.9. טבע תעשיות התרופות בע"מ (TEVA) הייתה המובילה הגדולה ביותר במושב הקודם עם נפח מסחר מעל הממוצע. דאו ו- S&P ויתרו על הפניות רחבות לאורך כל היום, כאשר מניות טבע נסחרו לאחרונה בשלוש סנט, או 12.19 דולר, בצהרי יום שלישי.

כחברת התרופות המובילה בעולם

טבע פארמה מספקת תרופות חיוניות למיליוני חולים ברחבי העולם מדי יום. טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הינה חברת תרופות המפתחת, מייצרת, משווקת ומשווקת מוצרים גנריים, מומחים וביו-פרמצבטיקה בצפון אמריקה ובאירופה. הוא מספק בצורות שונות מוצרים סטריליים, הורמונים, תרופות יעילות ביותר וחומרים ציטוטוקסיים כולל טבליות, כמוסות, מזרקים, משאפים, נוזלים, משחות וקרמים.

ב -26 בדצמבר נסגרו מניות טבע פרמצבטיקה (TEVA) ב -15.82 דולר

עלייה של 8.43 אחוז ממחיר הסגירה של 14.59 דולר ב -24 בדצמבר. טבע צללה ביום השלישי ברציפות ביום שלישי בשבוע שעבר לאחר שדיווחה באיחור השני- תוצאות הרבעון לוול סטריט שהובילו לתחזית לשנת 2017 ולקיצוץ דיבידנד.

וול סטריט תומכת בפשרה גדולה בתביעה אופיואידית מתמשכת לאחר שסיטי סיטי הוציאה את טבע תעשיות התרופות מ"רשימת הפוקוס "שלה

מניה שלדעת האנליסטים מבטיחה. בדיווח חדש ביום ראשון, אנליסט סיטי מחקר ליאב אברהם שמר על דירוג הקנייה שלה לטבע, אך הוריד את יעד המחירים שלה מ -13 דולר ל -23 דולר וכתב כי החברה נמצאת כעת מחוץ לרשימת היעד.
כדי לבדוק פרטים נוספים בנושא של מניית טבע וול סטריט נא לבדוק כאן: bigshotnews.net

הגברת התחרות על חלק ממוצריה המובילים תמשיך להשפיע על הביצועים העסקיים של החברה ברבעון הראשון

מניית טבע צנחה מעט ביום שני בבוקר, ונסחרה במחיר של 8.06 דולר, או 1.8 אחוז, לרמה של 21.8 דולר. ככל שהתקרב יום המסחר, כך השווקים הרחבים נסחרו היו חיוביים יותר.

הרווח הנקי Non-GAAP היה 76 סנט למניה

18 סנט יותר מההערכה הממוצעת של אנליסטים בוול סטריט. הדבר שיקף ירידה חדה ברווח המתואם של 83.5 מיליון דולר, או 0.76 דולר למניה, בתקופה המקבילה אשתקד. זה עמד בראש אומדן הרווח המותאם לקונצנזוס של 0.59 דולר למניה.

החברה דיווחה על רווח נקי של 7.7 מיליון דולר בהתבסס על עקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP) ברבעון הראשון

על בסיס non-GAAP, הרווח הנקי של טבע ברבעון הראשון היה 69.9 מיליון דולר, או 1.63 דולר למניה. בתקופה שעברה, החברה דיווחה על רווחי GAAP של 6.9 מיליון דולר, או 0.06 למניה.

נכון ליולי 2015

החזיקה קופקסון 31.2 אחוז מסך מרשמי הטרשת הנפוצה בארצות הברית. בעוד סוגיות משפטיות נותרו, החברה התקדמה בטיפול באתגרים האחרים שלה. באוקטובר 2016, טבע תעשיות התרופות טבע, חברה ישראלית שהתבקשה על ידי נציבות הסחר הפדרלית האמריקאית להתפטר מחברת הביוטכנולוגיה האמריקאית Cephalon שנרכשה תמורת 6.8 מיליארד דולר, מכרה חלק מעסקי הגנריות הבריטית והאירית שלה לחברת התרופות ההודית Intas Pharma תמורת 600 מיליון פאונד (583.3 מיליארד יורו) במזומן.

הממשלה טוענת כי שוחד ששילמה טבע בגין תרופת הטרשת הנפוצה שלה קופקסון הביא לטענות שווא של מדיקייר

ביוני 2010 החברה הודיעה כי היא תפסיק לייצר פרופופול, תרופת הרגעה מרכזית המשוערת בשימוש ב 75% מהליכי ההרדמה בארה"ב. במרץ 2015 טבע מכרה ארבע תרופות לסרטן לאיגניטה בע"מ תמורת 416 מיליון דולר.

בטווח הארוך

מנכ"ל טבע תעשיות התרופות, קארה שולץ, זכה באמון השוק עם יישומו המלא של תוכנית הבראה לתעשיית התרופות של טבע בשנים 2018-19. עקב הרכישה המוטעית של Actavis Generics ותוקף הבלעדיות של התרופה הנמכרת ביותר של טרשת נפוצה Copaxone, החברה חוותה תקופות קשות. ירידות מחירים ונפח עתידיות בגנריות אמריקאיות עלולות לפגוע בטבע. אולם לטווח הארוך לטבע יש את ההזדמנות להעלות את שרשרת האספקה ולצמצם את הפער בין יצרני התרופות לחולים.

השימוש של טבע במכשירי העברת תרופות ברשת ובחיישנים בניסויים קליניים

היא דרך נוספת לאיסוף נתונים קליניים ומטופלים נוספים. החברה בוחנת גם דרכים חדשות להשתמש בנתונים מהחיישנים הללו לפיתוח ניתוחי חיזוי המעודדים רופאים וחולים לטיטר ולהחליף תרופות כדי למנוע החמרה במחלה או טיפול אקוטי יקר. בנוסף, טבע יכולה להשתמש בנתונים אלה במשא ומתן חוזי עם בתי מרקחת ומבטחים כדי להראות את ערך הטיפולים שלה.

חברות בעלות יחס מחיר לספר מקביל (P / E) הן בעלות יכולת להעלות את השוק בטווח הארוך

על ידי שילוב של מספר אינדיקטורים יומיים לאסטרטגיית מסחר אחת, אתה יכול להפחית את הסיכון ולהשיג תשואות חזקות מעמדתך המנוהלת באופן פעיל. בניגוד לניתוחים טכניים מסורתיים, אינדיקטורים טבעיים של טבע פרמצבטיקה יכולים לסייע למשקיעים תוך-יומיים לנתח את תנועות המחירים והתזמון של תנועות המחירים היומיות של מניות החברה.

רמה גבוהה של בעלות מוסדית מסמנת אמון חזק בשוק בחברה. דו"ח ארגוס בוחן את האתגרים הרבים שטבע עמדה בשנים האחרונות ואת ההרס שנגרם על ידי בעלי המניות שלה.

בעוד הסיכונים למשבר האופיואידים עדיין חריפים

ארגוס סבור שטבע התקדמה באתגרים האחרים שלה: תעשיית התרופות הגנריות התייצבה, החברה הקטינה את תלותה בקופקסון ובמקביל החברה צמצמה את עלויות התפעול. ארגוס מודה כי ייתכן שהחברה תצטרך לשלם הסדרים וקנסות נוספים בקשר לפעולותיה, אך מאמינה כי אירועים אלה כבר הזינו את מחיר המניה של טבעאס.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן