סקירה מקיפה על מניית זום

מניות זום וידיאו תקשורת ויתרו על חלק מהרווחים הראשוניים שלה לאחר דו"ח הרווחים של החברה בינואר וחששות מתמשכים לגבי הערכת השווי של החברה ושיעורי הצמיחה לאחר הפנדמיה. עם זאת, טיילר ראדקה של סיטי העלה את המניה ביום שלישי בדירוג ניטראלי ויעד מחיר של 50.1 דולר. Zoom, הנהנית העיקרית ממגמות ה"עבודה מהבית "ו"הלמידה בבית" במהלך המגיפה של COVID 19, דיווחה על הכנסות של 88.25 מיליון דולר ברבעון ינואר, עלייה של 36.9% לעומת השנה שעברה, והרווח המתואם של 365.4 מיליון דולר או 1.22 דולר למניה.
עבור מידע בתחום של מניית זום מומלץ לבדוק ב- bigshotnews.net

מניות Zoom Video Communications עלו בשיעור של עד 10% במסחר שלאחר השוק ונפתחו עלייה שלשום. Zoom Video Communications, Inc. עוסקת במתן פלטפורמת תקשורת ראשונה לווידאו. צ'ט זום כולל שיחות זום של לקוחות בטלפון עם לקוחות.

לנוכח משבר וירוס העטרה, זום הפכה להיות הדרך הסטנדרטית ליצור קשר אישי ועסקי. Gateway Connector Room Connector Gateway (SIP) ו- H323 נקודת קצה להשתתפות בפגישות זום.

זום

היא פלטפורמת הווידיאו הנבחרת עבור הממשלה הפדרלית, סטארט-אפים טכניים, קהילות דתיות ואנשים רגילים שרוצים לשוחח ולחגוג עם חבריהם ובני משפחתם. חברת הרקטות SpaceX של אילון מאסק אסרה על פלטפורמת הווידיאו-טלפוניה Zoom מפגישות פנימיות, על פי רויטרס. השימוש בזום זינק במהלך מגפת ה- COVID-19, כשהיואן הדגיש כי במרץ הגיעו ל- Zoom 200 מיליון מנויים יומיים, כולל משתמשים בחינם וגם בתשלום.

החברה טבעה את המונח "חומרה כשירות" משום שהיא ציפתה לשבש את תחום הטלפוניה

החברה פיתחה מוצרים ושירותים להרחבת השימוש בה מעבר לוועידות אינטרנט במשך יותר משנתיים ועם השקת טלפון Zoom בינואר 2019 השוק תימחר את זום כאופציה אפשרית לפלטפורמה. היא הציגה גם את Zoom Room, שוק וירטואלי, ואת אפליקציית הזום OnZoom. יתר על כן, בעוד ש- Zoom הייתה רווחית בזמן ההנפקה, רוב חברות תוכנת הענן במשך שנים רבות לאחר ההנפקה שלהן לא היו רווחיות. השנה היא ייחודית לתוכנות ענן, שכן מניות רבות מצביעות על צמיחה בהכנסות של פחות מ -40%.

לא היינו מופתעים לראות דירוגים נמוכים יותר לאחר הדוח הרבעוני

אך השוק עוצר את נשימתו לראות כיצד תוכנת ענן מתפתחת לאחר מחשב קשה בגלל COVID. דוח זה יהיה צורך לתת אינדיקציה לאן חברות יובילו בשנה הקרובה. הצטרף לתצוגה המקדימה של הביקורת הירשם לניוזלטר הירשם לתצוגה המקדימה של סקירת הניוזלטר בכל לילה של יום חול אנו מאירים את החדשות המשמעותיות ביותר ביום ומסבירים מה עשוי להיות חשוב מחר. ההערכות שלנו מבוססות על ביצועי השוק לפני כן וביצועי העבר אינם מהווים ערובה לביצועים עתידיים. השותפים שלנו לא משלמים לנו כדי להבטיח ביקורות חיוביות על המוצרים או השירותים שלהם.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

לרבות ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוימים. FactSet לא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמך על הנתונים או לכל נזק שנגרם כתוצאה מכך. ליפר, רפיניטיב והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתכנים או בצעדים שננקטו על ידי או בהסתמכות עליהם. על ידי שימוש באתר SECAs אתה מסכים לניטור ואימות האבטחה.

על מנת לספק גישה שווה לכל המשתמשים

ה- SEC שומרת לעצמה את הזכות להגביל בקשות מכלים אוטומטיים שלא הוכרזו. הכריז על תעבורה על ידי עדכון סוכן המשתמשים שלך כדי לכלול מידע ספציפי לחברה. אם בקשתך מזוהה כחלק מרשת כלים אוטומטיים, נשמרת מדיניות מקובלת וננקטים אמצעים להצהרת התנועה שלך.

בנוסף לתכונות נוספות אלה

הפלטפורמה מציעה מגוון תוספות ואינטגרציות למקצוענים, כגון הוספת אפשרות זום ליומן Google או לחשבון Outlook שלך. אם אתה מנוי לתוכנית המחירים Pro ומעלה, תהיה לך גישה לחדרי זום, התוכנה לחדר הישיבות והחומרה של החברה, ותוכל להפוך כל חדר לחדר ישיבות רשמי. תכונה שימושית נוספת מאפשרת לך להשתלט על מסכי המשתתפים.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן