החברה מספקת פתרונות מודיעין ונאמנות לקוחות לפעולה. מאז 2006, ורינט רכשה כמה חברות אחרות, כולל Multivision (Intelligent Surveillance Limited), CM Insights Limited (חברת ניהול לקוחות בבריטניה), Mercom Systems Inc. (חברת הקלטת אינטראקציות והערכת ביצועים), Viewlinks (Eu Eclipse Ltd., ספקית). תוכנת כריית נתונים וניתוח קישורים), חברת Witness Systems Inc. וחברת אופטימיזציה של כוח אדם.

ביולי 2008 [12] ייסד עמית בוהנסקי מוקד מידע, [13] חברת תוכנה המתמקדת במיצוי וניתוח של נתוני רשת. בחודש שלאחר מכן Focal נרכשה על ידי ורינט בסכום שלא פורסם ועמית נשכר להוביל את פעילותה הענפה של החברה בוורינט.

ב- 9 בדצמבר 2020, ורינט מערכות בע"מ חשפה את שם עסק הסייבר-מודיעין שלה כ- Cognyte Software Ltd. החברה הגישה טופס 20-F מתוקן ל- SEC ב- 14 בינואר 2021. ורינט הוא חלק של מדד ראסל 2000, כלי שלא יסולא בפז למשקיעים קטנים.

ורינט מערכות, בע"מ (VRNT) קיבלה הערכת שווי כוללת של 4.8 והפכה אותה לאחת מ- 48 מניות. עם דירוג של 7.3, הוא נמצא בראש תעשיית תשתיות התוכנה, על פי InvestorSobserver. ציון Verint Systems של 6.3 פירושו שהיא הגבוהה ביותר מבין 73 המניות בענף.

ב- 6 באפריל 2021 השלימה החברה את המנה השנייה של ההשקעה של אייפקס משקיעים

חברת בת של אייפקס פרטנרס, באמצעות רכישת 200 מיליון מניות בכורה להמרה מסדרה ב 'במחיר של 50.25 דולר. ההכנסות הסתכמו ב 351,428,000 דולר, ירידה של 0.56% לעומת השנה הקודמת ועברו את האומדן של 344,660,000 דולר. הרווח למניה צנח ב -11.71% אשתקד לרמה של 0.98 דולר, העולה על האומדן של 0.79 דולר.

על פי הסכם ההשקעה

קרן אייפקס רכשה 200 מיליון דולר מניות מועדפות להמרה מסדרה ב 'במחיר המרה ראשוני של 5,350 דולר, המהווה פרמיית המרה של 17 אחוזים לעומת המחיר הממוצע המשוקלל בנפח של מניות רגילות בחברה במהלך 45 תקופת יום לפני תאריך החתימה. בתנאים מסוימים לאחר ההפרדה, אייפקס תרכוש מניות בכורה מסדרה ב 'בהתבסס על המחיר הממוצע המשוקלל בנפח של מניות רגילות לתקופה של 20 יום לאחר ההפרדה ויהיה כפוף לקולר בעל הערך המינימלי והמקסימלי של החברה. אחרי הפרידה. מניות העדפה מסדרה ב 'לא ישתתפו בסחרור עסקי המודיעין הסייבר ומחיר ההמרה שלהן יותאם בהתאם למשקיעים הנותרים המחזיקים בעסק.

אנו לא כוללים את הוצאות הדיבידנד הקשורות להקצאות מניות מוגבלות

תוכניות בונוס למניות, תוכניות מניות בונוס והקצאות מבוססות מניות אחרות מהמדדים הפיננסיים שאינם לפי GAAP. כמפורט לעיל, התחזית הפיננסית שלנו להכנסות, מרווחי תפעול ורווח מדולל למניה הניתנים על בסיס non-GAAP משקפים שערי חליפין זרים העולים בקנה אחד עם השער האפקטיבי שהיו מקבלים אחרת.
עבור מידע בתחום של סקירה מקיפה על מניית ורינט ניתן לגשת לאתר bigshotnews.net

הרווח הנקי המדולל שלנו שלא לפי GAAP מדולל למניה אינו כולל

ואינו כולל, רווחים והפסדים נטו של מטבע חוץ. כתוצאה משערוך או הסדר של נכסים והתחייבויות כספיים הנקובים במטבעות אחרים מלבד מטבעות פונקציונליים, אנו סובלים מרווחי מטבע או הפסדים. אנו כוללים רק את הרווחים או ההפסדים נטו שנוצרו בשלב זה ואינם כוללים רווחים או הפסדים עתידיים פוטנציאליים.

כדי להבטיח שמערכות מחשבים ממשלתיות פועלות כראוי עבור המשתמשים, ניטורנו אחר תדירות הבקשות לתוכן ממערכות מחשוב ממשלתיות מבטיח שחיפושים אוטומטיים לא יפגעו ביכולתם של אחרים לגשת לתוכן זה. שיטות ה- SEC נועדו להגביל חיפושים אוטומטיים מוגזמים ב- SEC.gov ואינם מתכוונים או צופים השפעה כלשהי על אנשים הגולשים באתר SEC. לידיעתך, כל שינוי באופן בו ה- SEC מנהל את האתר מבטיח שהאתר יתפקד היטב ויישאר זמין למשתמשים.

סוכן ההעברה מחויב להבטיח כי חותמת כזו תופיע על כל מסמכי ההעברה שכותרתם "סירוב להעביר מניות" וכי החתימה אינה חותמת מובטחת

Broadridge יכולה לתמוך במכירת המניות שלך אם המניות בתעודת DRS מוחזקות במסגרת תוכנית השקעה מחדש של דיבידנד (DRIPS), תוכנית רכישת מניות עובדים (ESPP) או תוכנית רכישה ישירה של מניות (DSPP). אם מנפיק המניות תומך באופציות מניות, עליך להפקיד את המניות המוסמכות שלך ("טופס הכניסה לספר תעודות DRS" או "טופס תוכנית") כדי להימכר באמצעות Broadridge.

תוכניות דיבידנד למניות

תוכניות להשקעה מחדש של דיבידנדים (DRIP) ותוכניות רכישת מניות ישירות (DSPP) הן תוכניות שהוכנו מטעם חברות בכדי להקל על פעילויות השקעה. חלק מהתוכניות מחייבות את המשקיעים להחזיק מספר מינימלי של מניות כדי להשתתף בתוכנית. אם המניות שלך אינן חלק מתוכניות כאלה, אתה יכול לקחת את המניות המוסמכות שלך לסוכן מניות כדי למכור אותן.

ברבעון הראשון של שנת 22

SaaS קיבלה חוזה של 10 מיליון דולר מאחת מחברות השירותים הפיננסיים הגדולות. החברה רכשה 1.6 מיליון מניות רגילות תמורת 7.5 מיליון דולר ונכנסה למנת השנייה של הסכם השקעה עם קרן שהמליצה אייפקס פרטנרס להחזיר מסגרת אשראי של 260 מיליון דולר. מאזן החברה כולל 400 מיליון דולר במזומן, יתרת אשראי לפדיון של 100 מיליון דולר וחוב נטו בהיקף כולל של 50 מיליון דולר.

משקיעים וסוחרים יכולים ללמוד הרבה על דינמיקת מניות כאשר מניה מגיעה לשיא חדש בן 52 שבועות

לדוגמא, משקיע שורי יכול לראות בחברה שמשיגה את המחיר הגבוה ביותר בשנה כאות לדינמיות ולפרש אותה כאות קנייה. מצד שני, משקיע דובים עשוי לראות בכך אות לסוף ריצה חזקה, לשיא המניה ולתקופת ירידה קרובה.