סקירה מקיפה על מניית ויקס

ישנן דרכים רבות לשימוש בקריאת תרשים הנרות, ובאמצעות זיהוי תבניות ניתן לחזות כיוון מחירים, מגמה ודינמיקה כללית. אחד הסגנונות הפופולריים ביותר שאנו רוצים לחלוק איתך הוא מסחר על סמך מה שאתה רואה בתרשים. המסחר נקבע על פי פעולת המחיר על המסך לפני ההפסקה, בה אנו משתמשים בתמונה למטה מתרשים Metatrader 4.0.

הנברשות מציינות את הכיוון אליו עבר מחיר הנכס לאורך תקופה מסוימת. פמוטים פופולריים בגלל המראה המעולה שלהם בהשוואה לתרשימי עמודות וקווים. התמונה למטה מציגה את הפתילים על גבי הפמוט באדום ואת הפתיל למטה בכחול.

בתרשים הנרות, הערך הגבוה ביותר במערך הנתונים מיוצג על ידי הפתיל העליון בצל העליון. פתילות הוא אחוז פתילות מחולק לפי גודל הנר. אם הפתיל הוא 10 פיפס וגודל הנר הוא 40 פיפס, יחס הפתיל הוא 25% (10: 40).

לפתיל מחיר פתיחה וסגירה, שהוא המחיר הנמוך והגבוה ביותר. מחיר הסגירה הוא מחיר הפתיחה כשהנר ירוק והנר אדום. מחיר הפתיחה עולה כשהנר הופך לירוק, והופך לאדום כשהמחיר יורד.

הפער בין מחיר הסגירה לפתיחה

הוא סגירת הנר השני, שנמצא יותר מחצי הדרך בין נר הדוב לגוף. אם קיים פער בין מחיר הסגירה למחיר הפתיחה, תוכלו לראות זאת בשוק הקריפטו. אם לחץ הקנייה בנר עולה, זה מצביע על כך שהשור מעוניין לקנות במחיר הנוכחי.

ראשית, אם תציין את פמוט הנר, תראה שבנר הראשון יש לקונה שליטה. הכוכב השני נוכח בפתיל הארוך ובגוף הקצר והוא קרוב למחיר הסגירה הקודם.
למידע אודות סקירה מקיפה על מניית ויקס נא להעיף מבט ב- bigshotnews.net

במקרה זה, הקצה התחתון של גוף הנר הוא ייצוג של מחיר הפתיחה של נייר הערך. כאשר נייר הערך נסגר במחיר בתקופה של מחירים גבוהים, הוא נפתח חלול בתרשים הפמוטים. כאן אנו רואים תרחיש פריצה קלאסי, ואחריו פתיל פמוטים ארוך.

בעולם התרשימים הפיננסיים

קווי הצל המרכיבים תבנית נרות הם הפרופורציות של פמוטים המייצגים פעולת מחיר וגוף הפמוטים נוצר על ידי מחירי הפתיחה והסגירה של כל תקופה. תרשים פמוטים מכיל מערך ערכים של פתיחה, סגירה, גבוה ונמוך. נקודה באיור שלהלן היא תרשים המקדשים. התרשים מורכב ממספר עמודות, כאשר ה- X מייצג עליית מחירי המניות וה- O מייצג מחירים נופלים. אם מניה נסגרת במחיר נמוך יותר מאשר עם פתיחתה, הפמוט מתמלא.

צללי נרות הם כלי ניתוח טכני יקר ורב-תכליתי ברפרטואר הקמעונאים. כפי שאתה יכול לראות, תוכל להשיג שפע של מידע על מחירי הנכס על ידי זיהוי ופירוש צללי הנרות.

על ידי שליטה באומנות קריאת נרות ופתילות כאלה

אתה מגדיל את סיכויי ההצלחה. בסמינר האינטרנטי שלנו בנושא נרות רשעים ארוכים, נבחן את מבצעי המחירים של תרשימי הנרות, הנותנים תובנה לגבי תנועות המחירים על הפמוטים. שים לב למלבן המדגיש את הפתיל הארוך בתרשים הנברשת. לפתיל המורחב בהשוואה לפתיליות אחרות בתרשים יש סיפור לספר. לא ממש, כמובן, אבל אתה יכול לראות שבשעות הבוקר המוקדמות נוצרת פתיל יפהפה, שנכנס לתמונה בהמשך היום.

פירוש הדבר כי מוטות הפתיל היפה נושאים התנגדות ותמיכה רבה כאשר המחירים עולים

תלוי בכיוון. התמונה השנייה (תמונה 2) היא מכירת פריצה ביום פתיל גדול. הפתיל הארוך בקצה הנר יוצר קו התנגדות, מה שמעיד על סחר זוגי פוטנציאלי בכיוון כלפי מטה של מגמת היום.

במאמר זה אסביר כיצד נוכל להשתמש בפתילית הנר למדידת חוזק וחולשה של התפרצות. לפני שנסביר את השיטה שלנו לניתוח פמוטים ופתילות, נסביר כיצד למדוד אותם על ידי מדידת שיעור הפתיליות.

לא כל הפתילים הזמינים מתאימים לכל יישום

וייתכן שתזדקק לגדלי פתיל שונים עבור גדלים ונרות שונים. בפרויקט הנרות שלך, איננו יכולים להבטיח ביצועים של פתיל ספציפי, לכן קרא את המדריך לבחירת הפתיל שלנו כדי ללמוד כיצד לקנות ערכות לדוגמא של פתיליות, לבצע בדיקות בעירה ולקנות מספר רב של פתיליות.

ביחס לניתוח טכני של פמוטים, רוב הקמעונאים מתמקדים בגוף הנרות ובצל. עם זאת, לעתים קרובות הצל מובן לא נכון ומפורש בצורה שגויה על ידי סוחרים, מה שמוביל להחלטות מסחר לא מוצלחות.

פתילות קנדליק הן מושג מוטעה ושימוש לא נכון בניתוח טכני

מטרת המאמר היא לספק נקודת מבט שונה על השימוש והצפייה בפתיליות פמוטים. ברגע שאתה מבין את שלושת הדברים שאני הולך לספר לך, אתה עשוי לשכוח את דפוס הנרות שלמדת עליו כל כך הרבה.

כפי שראינו עם הנר הראשון, יש לך גוף חזק שקרוב לשליטתו של הקונה. אם אתה מסתכל על פתילית הנר, הוא קצר, ולכן אין דחיית מחירים גדולה. אתה יכול להחליף את המגרש הסטנדרטי של 1 $ שאתה טוען ולתת לשאר לרוץ בכביש בלי לעצור.

אם אתה סוחר באופציות בינאריות

אתה יכול לקבוע זמן לסיום המסחר. אם אתם מחפשים עסקאות שעומדות להסתיים, או להיפך, אנו שמחים להחליף נר Wicked ארוך ולהמתין לכל פיתרון אחר כך. שבוע לאחר שליחת הזמנה גדולה, הלקוח שלנו יצר איתנו קשר ואמר שהנר כבה לפני 2-3 שעות.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן