סקירה מקיפה על מניית ויזה

שמירה על עצמאות וחופש עריכה היא קריטית למשימתנו להעצים את המשקיעים להצליח. המשקיע ב- VISA שומר על עצמאות חופש העריכה, שהוא הכרחי למשימתו לאפשר למשקיעים להצליח.

חברות טכנולוגיות תשלום מחברות בין צרכנים

סוחרים, מוסדות פיננסיים, עסקים, שותפים אסטרטגיים וסוכנויות ממשלתיות בכדי להקל על הסחר העולמי על ידי העברת ערכים ומידע בין המשתתפים. בנקאות פתוחה מאפשרת לחברות פיננסיות לגשת ללקוחות ולנתונים שלהם ממוסדות מתחרים בהסכמת לקוחות. בנקים וחברות סטארט-אפ פיננסיות ממוקדות צרכנים משתמשים בשירותי Tink כדי לפתח אפליקציות וכלים אחרים המאפשרים ללקוחות לנהל חשבונות ממוסדות שונים במקום אחד.

Visa

Inc. מאפשרת תשלומים דיגיטליים לצרכנים, סוחרים, מוסדות פיננסיים, עסקים, שותפים אסטרטגיים וגופים ממשלתיים. החברה מפעילה את VISANet, רשת לעיבוד עסקאות המאפשרת אישור, סליקה וסילוק עסקאות תשלומים. החברה מציעה גם מוצרי כרטיסים, פלטפורמות ושירותי ערך מוסף.

ויזה

היא הספקית הגדולה בעולם של פתרונות תשלום אלקטרוניים, ומציעה למוסדות בלמעלה מ- 200 מדינות מגוון רחב של מוצרים ושירותים לתמיכה בכרטיסי אשראי, חיוב ופתרונות נלווים. החברה מייצרת הכנסות באמצעות חיוב בגין עסקאות ונפחי תשלום. ויזה בע"מ הוקמה בשנת 1958 ומשרדיה הראשיים נמצאים בסן פרנסיסקו, קליפורניה.

VISA, חברת פתרונות התשלום האלקטרוניים הגדולה ביותר, ראתה כיוון מהשפל האחרון של 13.6% ל -19.5% לעומת S&P שצברה 4.5%.

המניה הגיעה לרמה אליה צנחה בפברואר

כאשר התפרצות נגיף הכורון הפכה למגיפה. במציאות, הביקוש והמכירות היו נמוכים בהשוואה לשנה שעברה, מה שנראה שהוריד את ערך המניות. מחיר המניה צנח ב -14% מהרמה בסוף שנת הכספים 2019 (אוקטובר-ספטמבר).

אם החברה תגדל ותרוויח עוד 15 שנים, מניות הויזה יבואו בעקבותיה. אם הרשת הכלכלית בתנועת הוויזה והרווחיות תקפא לזמן מה, אז המניה תעמוד בקיפאון. אך עבור בעלי המניות של ויזה, החברה תמשיך לתת ולתת.

אם התשואות יישארו על 15% לשנה

יחס ה- PE במחיר הנוכחי יהיה 15 למשך 5 שנים ו -75 למשך 10 שנים. אם ויזה היא חברה שממשיכה לצמוח בשיעור של 15%, המניה תעבור לפי יחס PE של 30 ותישאר קרובה לנתון זה, המשקיעים ייהנו מתשואה של 15%. עם זאת, אם הצמיחה ב- VISA תצנח ל -10% בשנה, הרווח למניה על פני חמש שנים יהיה 8.56 $ או 13.79 $ לאורך 10 שנים.
עבור עוד מידע אודות מניית ויזה וסקירה מקיפה על מניית ויזה ניתן לבקר ב- bigshotnews.net

בנוסף, יחס ה- P / E של ויזה השתנה מ -3.7 בשנת 2017 ל -3.2 בשנת 2019. בעוד ויזה (V) ומסטרקארד (MA) ואמריקן אקספרס (AXP) מתקשים לפרוץ לשווקים מתפתחים, PayPal (PYPL) נכנסה בשנה האחרונה לשוק התשלומים הדיגיטליים הסיני עם רכישת GoPay.

ויזה

מאסטרקארד ו- UnionPay בסין מפעילות את רשת התשלומים האלקטרונית הגדולה בעולם. ויזה מייצרת הכנסות משירותי מכירה, עיבוד נתונים, עסקאות חוצות גבולות ושירותי ערך מוסף כגון עמלות רישיון. החברה מייצרת הכנסות על ידי נושאת "סיכון הריבית והעמלות של מחזיקי הכרטיס.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או משתמעת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

לרבות ללא הגבלה כל אחריות לסחירות או התאמה למטרה מסוימת או שימוש. FactSet לא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או לכל נזק שנגרם. למרות שמארקיט עושה כל מאמץ להבטיח שהנתונים יהיו מדויקים, לא ניתנת כל אחריות לדיוק או לשלמות. ליפר, רפיניטיב והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או בפעולות שנעשו על ידי או בהסתמכות עליהן.

ציון ESG משמש להערכת הסיכונים

טביעת הרגל הפחמנית ושימוש במשאבים העומדים בפני חברה כמו ויזה. ל- VISA ערך סביבתי של 26.1, ומציב אותה באחוזון השלישי של חברות המדורגות באותו הסקטור. הדבר מעיד על כך שהחברה מובילה בתחום שלה מבחינת איכות הסביבה. השפעה ונחשף לסיכונים נמוכים.

VISA (V) היא מניה נהדרת המציעה סיכויים מצוינים לשנת 2021 ואילך. ויזה ומסטרקארד, שהיו קיימות במהלך המגפה COVID 19 ונפתחו מחדש לאחרונה, נסחרות כמניות חמות. לויזה יש מאזן חזק והיא מסתמכת יותר ויותר על תשלומים דיגיטליים.

בעוד שמניות ויזה ומסטרקארד מאחרות במדד S & P 500, כרטיסי האשראי והחיוב שהם מעבדים הם קריטיים לאופן שבו אנשים מוציאים כסף. הוצאות הצרכנים יעלו ככל שנראה שהמגפה מסתיימת והחיים חוזרים לקדמותם.

ויזה מסייעת לעסקים קטנים לבנות את תוכנית המסלול המהיר שלה

שמביאה חברות סטארט-אפ של פינטק כמו ארנקים דיגיטליים ומערכות תשלום דיגיטליות לקפל ויזה. החברה הצטרפה גם למתחרותיה בתחום השירותים הפיננסיים, והציעה פתרונות משלה לעסקים קטנים המאפשרים לרבים מלקוחותיה להשתמש בטכנולוגיות דיגיטליות. תוכנית האסימונים של ויזה מציעה ללקוחות אסימונים דיגיטליים ייחודיים הקשורים לחשבונות שלהם, מה שהופך את התשלומים לקלים יותר ובטוחים יותר על ידי הסוואת מספרי החשבונות בפועל.

שיתוף פעולה עם חברות שותפות מציע מגוון רחב של פתרונות כמו סנכרון אוטומטי לעסקים ל שותפי עסקים, חשבונות Boost Cloud, FreshBooks ושירותי שכר דלוקס. אחת הדרכים ש- VISA הצליחה לחדש עבור עסקים קטנים היא באמצעות רכישות.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן