סקירה מקיפה על מניית גנרל אלקטריק

ג'נרל אלקטריק עברה את השנה הגרועה ביותר שלה בהיסטוריה האחרונה עם 2019 יציבה. בחודש פברואר צנחו המניות בכ -59% מאז ינואר 2017, אז הודיעה החברה על 12,000 קיצוצים במשרות. שווי השוק של החברה, אז עמד על 26.2 מיליארד דולר, צנח ל -10.7 מיליארד דולר.

לאחר יותר ממאה שנים של צמיחה מתמדת

המונעת על ידי מיזוגים ורכישות, פעילותה של ג'נרל אלקטריק מתחילה להתכווץ. החזון החדש של החברה הוא להתמקד בכמה תחומי מפתח בעסקיה. הסיבה העיקרית למכירות ולבנייה מחדש של ג'נרל אלקטריק הייתה המוקד של החברות בבסיס ייצור תעשייתי מרכזי. תחת המנכ"ל המודח ג'ון פלנרי, התוכנית הייתה למקד את החברה באזורי עסקים גדולים כמו חלל, ייצור רכבת ואנרגיה, רכש צבאי ומדעי החיים, ונראה שזה נמשך. בשנת 2014 הודיעה החברה על פתיחת מרכז התפעול הגלובלי שלה בסינסינטי, אוהיו.

מאחד מארבעת מרכזי השירות המשותף הרב-תכליתי בפודונג (סין)

בודפשט (הונגריה) ומונטריי (מקסיקו), הוא תומך בעסקים בתחומי הכספים, חשבונאות, משאבי אנוש, טכנולוגיית מידע, שרשרת אספקה, משפטים ו סַחַר. חברת ג'נרל אלקטריק (GE) היא קונגלומרט אמריקאי רב לאומי שמשרדו נמצא בניו יורק ובבוסטון. חברת ג'נרל אלקטריק פעילה במתן שירותי טכנולוגיה ושירותים פיננסיים.

עד שנת 2020, חברת ג'נרל אלקטריק (ג'נרל אלקטריק) תדרג במקום ה -33 מבין חברות פורצ'ן 500 בארצות הברית מבחינת הכנסות ברוטו. לדברי משקיעים, החברה נמצאת בקצה התחתון של טווח הענפים שלה. בענף מכונות תעשייתיות היא תופסת את המקום השישי.

כאשר מהנדס הכימיה לשעבר ג'ון פ

וולש ג'וניור התפטר בשנת 2001, ג'יי.איי הפכה מחברת ייצור של 25 מיליארד דולר לקונגלומרט של 130 מיליארד דולר עם מגזרים אינסופיים. חטיבת הפלסטיק של GE לשעבר נמכרה לחברת SABIC Innovative Plastics באוגוסט 2007. GE Industrial מספקת מכשירי חשמל ביתיים, תאורה, מוצרים תעשייתיים, ייצור מערכות אוטומציה, מוצרי פלסטיק, סיליקון וקוורץ, טכנולוגיית אבטחה וחיישנים, שירותי מימון, ניהול ותפעול של מפעלים.

מניית החברה צנחה ב -42% בשנים שלאחר עזיבתו של וולך

כשהתברר שהחברה מכווצת יתר על המידה ונפוחה. במהלך המיתון הגדול, פלח ההון הפיננסי של החברה כמעט התרסק מכיוון שלא היה לו יתרון תחרותי על פני חברות שירותים פיננסיים אחרות. עד היום מואשמים ב- GE Capital במאזן אטום ומסורבל.

רבות מהבעיות המודרניות שלו הן הנגאובר מהפנייה הקשה שלו לשירותים פיננסיים

בשנת 2015 נקטה ג'נרל אלקטריק בצעד של סילוק חלק גדול מחטיבת השירותים הפיננסיים של החברה, כפי שציין הניו יורק טיימס, לאחר המיתון הגדול. החברה מכרה את מרבית החטיבה, מה שגרם לחברה הפסדים כבדים לאורך השנים.
למידע נוסף אודות מניית גנרל אלקטריק וסקירה מקיפה על מניית גנרל אלקטריק יש לבדוק ב- bigshotnews.net

היתרון הגדול ביותר של קונגלומרטים

הוא מגוון החברות שלהם, המבטיחות תזרים רציף של הכנסות ותזרים מזומנים לאורך כל המחזור העסקי. בנוסף, חברות שדורשות השקעה מקדימה מאסיבית בפתרונות כמו טורבינות גז ומנועי מטוסים זקוקות לתזרים מזומנים רציף, כמו גם חברות מחזוריות כמו תחום הבריאות.

הנתונים שנמסרו כאן נועדו למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

ישנן מספר דרכים לניתוח מניות כדי לראות אילו הביצועים הטובים ביותר הם. באופן מסורתי מוערכים הקונגלומרטים על בסיס מחירי קדימה לרווחים ומחירי קדימה לתזרים מזומנים חופשי (FCF).

FactSet לא נותנת שום אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

לרבות ללא הגבלה אחריות לסחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמכות על הנתונים או על כל נזק שנוצר. שמירה על עצמאות וחופש עריכה היא קריטית למשימתנו להעצים את המשקיעים להצליח.

הוויכוח מסתכם בשאלה קיומית של מה זה ג'נרל אלקטריק וכיצד אפשר להשוות בין הערכות השווי שלה

דובי GE נוטים להניח כי מדובר בקונגלומרט תעשייתי, בעוד שוורים נוטים להעדיף את הגישה האחרונה. זה אולי נראה כמו דיון אקדמי, אבל זה ממלא תפקיד גדול בהערכת מחיר המניה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן