סקירה מקיפה על מניית בואינג

נתונים אלה נראים גבוהים לאור קריסת הביקוש לחלל ואי הוודאות הפנדמית. מטוסי בואינג 737 מקס עדיין טסים, אך הביקוש למטוסים רחבי גוף כמו 787 ו- 777X נותר חלש.

למרות שאישור חיסון ה- COVID-19 סייע למניה

הרווחים יישארו בלחץ זמן מה, מכיוון שהאיגוד הבינלאומי לתעבורה אווירית, קבוצת סחר, אינו צופה שהתעבורה האווירית תחזור לשנת 2019. רמות עד 2024. מניות בואינג מתאגדות ועברו רכבת הרים שכן מניות מצאו תמיכה בקווים מרכזיים של 50 יום. משקיעים שרוצים לקנות יותר מניות צריכים למצוא חברה עם צמיחת רווחים חזקה ועקבית וטכניקות טובות יותר של מניות.

בפברואר 2019, יותר מ 76% מהאנליסטים המכסים את החברה מעריכים את המניות כקנייה. למרות מצוקותיה בשנתיים, בואינג היא מניה בעלת ביצועים טובים שנהנתה מרבעון ראשון חזק.

S & P 500 נסחר בתשואת מזומנים חופשית (תזרים מזומנים חופשי חלקי מחיר המניה) של 3% ואילו בואינג נסחרת בתשואה של כמעט 6%

בהתבסס על מחיר המניה של בואינג בסך 25,936 דולר בסגירה ב -5 באפריל 2021, השקעה בשמונה פיצול מניות תרוויח לך יותר מ -6,800 דולר למאה מניות, ששווין עולה על 25 מיליון דולר. אם הייתם משקיעים 1,000 דולר בבואינג במחיר של 19.62 דולר, היא הייתה קונה לכם 1,215 מניות.

עם תשואה של תזרים מזומנים חופשי של 21% ומחיר מניה של 6%, מחיר של 350 $ (אפשרי כבר בשנת 2024) יכול להציע תשואות אטרקטיביות בשנים הקרובות, במיוחד אם המניות נסחרות מתחת 250 דולר.

מאז 2017 בואינג בנתה ומסרה מאות מטוסים שלה במחיר כולל להזמנה מראש של 13.48 מיליארד דולר

עם יותר מ -500 737 דגמים, 94 787 מטוסים ו -60 777 דגמים שהוזמנו. בואינג הייתה מניה פופולרית לקראת המגיפה ונחיתה של מטוסי ה -737 מקס במרץ 2019 ובדצמבר 2020.

בואינג ממשיכה לבנות מטוסים בקצב חזק והפכה אותה ליצרנית המטוסים המובילה בעולם בשנת 2019

בואינג הינה חברת התעופה והחלל הגדולה בעולם, יצרנית מובילה של מטוסים מסחריים, מערכות אבטחה וחלל וספקית תמיכה לאחר השוק. עם שווי שוק של יותר מ -300 דולר למניה, לבואינג שווי שוק של 173.3 מיליארד דולר.

מוצרי בואינג של בואינג ושירותים בהתאמה אישית כוללים מטוסים מסחריים וצבאיים

לוויינים, כלי נשק, אלקטרוניקה, מערכות הגנה, מערכות מסירה, מערכות מידע ותקשורת מתקדמות, לוגיסטיקה מבוססת ביצועים והכשרה. כיצואנית הייצור הגדולה ביותר באמריקה, בואינג תומכת בחברות תעופה, בעלות ברית אמריקאיות ולקוחות ממשלתיים ביותר מ -150 מדינות. פלח המטוסים המסחריים מייצר מטוסים מסחריים ומציע משפחת מטוסים מסחריים.

תחום בואינג קפיטל מבקש להבטיח שלקוחות בואינג יש את המימון הדרוש להם

כדי לרכוש ולקבל את מוצרי בואינג שלהם ולנהל את סיכון המימון הכולל. חברת בואינג הוקמה בשנת 1916 על ידי ויליאם א 'בואינג כחברת מוצרי מטוסים ומשרדיה הראשיים נמצאים בסיאטל. החברה התפתחה לענקית החלל שהיא כיום, והניבה הכנסות מצבא ארה"ב.

בשנות העשרים והשלושים

חברת בואינג בנתה כמה מטוסים צבאיים ומוצרי הגנה אחרים. בואינג הקימה גם מספר יצרני מטוסים, ביניהם Avion, Pratt & Whitney. עם זאת, זה היה עסק שהפסיד כיוון שבואינג איבדה את התואר יצרנית המטוסים הגדולה בעולם ליריב איירבוס.
למידע נוסף על מניית בואינג עליך לגשת לאתר bigshotnews.net

חברת בואינג של רכיב הדאו (BA) תדווח על רווח ברבעון השלישי ביום רביעי ואנליסטים של פרמרקט צופים הפסד של 2.20 דולר למניה בהכנסות של 14.2 מיליארד דולר

המבקרים העיקריים של בואינג צפויים לדווח על הפסד רבעוני ביום רביעי בבוקר. בואינג דיווחה על רווח של 1.45 דולר למניה ברבעון השלישי, והצביעה על ירידה היסטורית ברווחים עקב ניהול כושל במהלך מגפת COVID-19.

מחיר המניה של חברת בואינג (BA) בקושי זינק לאחר דו"ח הרבעון השני

ונסחר בפחות משתי נקודות בסוף המפגש. עם דירוג 4.1 שניתן למשקיעים למניות בואינג, היא מדורגת באמצע התעשיות האוויריות והביטחוניות. בנוסף להערכת שווי של יותר מ -56% מהמניות בתחום, הערכת השווי הכוללת של BA על 41 פירושה שהיא עולה על 41% מכלל המניות.

ענק החלל

הוא אחד מסיפורי ההצלחה המשמעותיים ביותר בהיסטוריה הארגונית של ארה"ב, עם רקע שורשי עמוק בתחום התעופה, העסקים והטכנולוגיה. אם אתם אוהבים נסיעות אוויריות, החברה שעשתה היסטוריה ולא כל כך ידידותית לשמיים יודעת בדיוק במי מדובר. מונח על ידי חזונה של בואינג לחבר, להגן, לחקור ולעורר השראה בעולם באמצעות חדשנות בתחום האוויר-חלל, ההגנה והביטחון בחלל, בואינג בוחנת דרכים להשתמש טוב יותר במידע ובטכנולוגיה וממשיכה להשקיע במחקר ופיתוח לשיפור יכולות ופלטפורמות.

כפי שפורסם בתחילת השבוע

בואינג זכתה לשבחים על ידי רויטרס על תגובתה המהירה למשבר. רויטרס ציטט את פרופסור פול ארגנטי מבית הספר לענייני עסקים בדרטמות 'באומרו כי בואינג מנסה לשתף פעולה ולקחת אחריות לבעיותיה. ממטוסים מסחריים ועד ביטחון בחלל, על פי הדיווחים בואינג (BA) הוא מותג הידוע ברחבי העולם כבר 100 שנה. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. כתוצאה מכך, מחירים אלה עשויים להיות שונים במקצת בהשוואה למידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. אם אתה זקוק להצעה מקיפה בזמן אמת, אנו מציעים לך בדיקת סיכונים של אחד המוצרים שלנו בזמן אמת.

במהלך זמן השוק

שערי החליפין בזמן אמת CBOE-BZX מוצגים כאשר עדכניות עסקאות חדשות, ורישומים מעודכנים מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. זה מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על מדד S & P 500.

הרווח למניה (EPS) מחושב כרווח נקי חלקי מספר המניות הרגילות. מלאי מצטיין. נהוג שהחברות מדווחות על מדד רווח מתואם לפריטים מיוחדים ודילול פוטנציאלי של מניות.

העתקה

פרסום מחדש או הפצה מחדש של כל תוכן מחברת ליפר או חברת Refinitiv, לרבות אחסון במטמון, מסגור או אמצעים דומים, אסור ללא הסכמת החברה מראש ובכתב. החברה לא תהיה אחראית לטעויות או לעיכובים בתוכן או לכל פעולה שתנקוט בהסתמך עליהן.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן