סקירה מקיפה על מניית אפל גרף

ניתן לשנות את הסמל, הסגנון, מסגרת הזמן והגדרות תרשים אחרות. מסגרת הזמן קובעת את פרק הזמן, תדירות וכמות הנתונים המוצגים בתרשים, כמו גם את התקופה מתחילתה ועד סופה. אפשרות תרשים טכנית נוספת היא ליצור תרשים התפשטות המאפשר לכם לבחור מתוך מגוון ממרחים נפוצים כגון תירס 1: 2, ריסוק פולי סויה, חיטה ופרפר, ומאפשר לכם להזין חישובי ממרחים משלכם הנתמכים על ידי עתיד, מניות אינדקסים וסמלי מטבע.

לדוגמא

ניתן להשתמש בתרשים תוך יומי לתקופה של עד 3 ימים ובתרשים יומי לתקופה של עד 6 חודשים. יומי, שבועי, חודשי ובעתיד הקרוב – השתמש בחוזים לעתיד הקרוב ותאריך החוזה לסרגל הנתון. שדה המחיר שלמעלה מציג את החוזה איתו נוצר הסרגל המתאים. ניתן להשתמש בתרשימי המשך שבועיים וחודשיים באותו חודש כדי לציין את טופס התרשים ממנו נוצר הסרגל.

תרשים זה מציג את חמש החברות הגדולות בארה"ב בהתבסס על שווי שוק

התרשים הבא מציג את מחירי המניות המותאמים לפיצול של אפל (AAPL), RIMM, Dell (Dell) ו- MSFT מ- 25 בדצמבר 1999 ועד היום. תרשים זה מציג את מחיר מניות אפל בסוף כל חודש ושנה מ 2005 ועד היום ומציג שינויים משנה לשנה.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות ללא הגבלה כל אחריות לסחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוימים. FactSet לא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או כל נזק שנוצר כתוצאה מכך. אפל בע"מ עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של טלפונים חכמים, מחשבים אישיים, טאבלטים, אביזרים ניידים וסוגים אחרים של שירותים קשורים.
לעוד פרטים נוספים בתחום של מניית אפל גרף כדאי לבקר ב- bigshotnews.net

Apple Inc

הינה חברת טכנולוגיה עולמית המעצבת, מייצרת ומוכרת סמארטפונים, מחשבים אישיים, טאבלטים, לבישים ואביזרים. מוצרים עיקריים כוללים מכשירי אייפון, מחשבי Mac ומחשבים ניידים, iPad, Apple Watch ו- Apple TV. לאפל יש גם עסק שירותים הולך וגדל, כולל שירות ענן iCloud ותוכן זרימה דיגיטלי כמו Apple Music, Apple TV וכו '.- Apple Inc. הינה חברת טכנולוגיה אמריקאית רב לאומית הממוקמת בקופרטינו, קליפורניה המפתחת, מפתחת. ומוכרת מוצרי אלקטרוניקה, מחשבים, תוכנה ושירותים מקוונים. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מכשירי תקשורת ומדיה ניידים, מחשבים אישיים ונגני מוסיקה דיגיטליים ניידים. מאז הקמתה בשנת 1976, אפל הפכה לענקית טכנולוגיה מגוונת.

Apple Inc

נחשבת לאחת מ"חמשת הגדולים "של תעשיית ה- IT האמריקאית, יחד עם אמזון, גוגל, מיקרוסופט ופייסבוק. בעל המניות היחיד הגדול ביותר של אפל הוא ארתור לוינסון, מי שהיה יו"ר הדירקטוריון מאז 2011 וראש החברה המשותף מאז 2005. נכון ל -2 בפברואר 2021, היה לוינסון בבעלות של 4.5 מיליון מניות אפל, המהווים 0.03% מכלל המניות הבולטות.

ביוני 2014 נסחרה מניית אפל ב 94 $ לאחר שבע פיצול מניות

משקיעים פוטנציאליים קובעים כמה כסף הם רוצים להשקיע באפל, וזה לא משנה אם הם משתתפים בחלוקת המניות בארבע לאחד. פיצול המניות אינו משנה את ערך סך האחזקות המשקיע באפל; הם רק מגדילים את מספר המניות המרכיבות את האחזקות הללו.

במהלך חלוקת המניות של אפל ביוני 1987

בעלי המניות קיבלו שתי מניות במחיר של 41.50 דולר, בעוד מניותיהן נסגרו יום קודם ב 78.50 דולר. כאשר בום שנת 2000 עבר את דרכו, מחיר המניה של אפל עלה מעל 30 דולר. בתום המסחר ביום שישי אחר הצהריים, מחיר המניה עלה ל -32 דולר, בעוד שער הסגירה עמד על 29 דולר, מה שמקנה למניות אפל שווי שוק של 178.8 מיליארד דולר.

עונת הקניות בחג 1989 הייתה הראשונה בתולדות החברה שחלה ירידה במכירות

שהובילה לירידה של 20% במחיר המניות של אפל. המשבר הפיננסי בסוף שנות האלפיים סימן את סוף התקופות הטובות של אפל. החברה איבדה את מונופול השוק והרחיקה רבים מלקוחותיה המקוריים, שכבר לא יכלו להרשות לעצמם את מוצריה היקרים. אנו יכולים לבחון את ההתפתחות של כל קטגוריית מכירות נטו על ידי פירוק טבלת המכירות נטו. כפי שאנו רואים, האייפון הוא קו המוצרים הנמכר ביותר, ואחריו צמודים שירותים. השירותים מהווים מחזור מכירות של חנות האפליקציות, שממוקדים על ידי המתחרים.

זה מראה לנו שהוא מסוגל לייצר תשואות סולידיות ולהשקיע מחדש את הרווחים בעסק. לדעתי זו השערת השקעה חיובית בטווח הארוך.

על ידי חיבור משפחות עם נושאים חשובים כמו בריאות, אפל הפכה למונח חשוב המשפר את ערך המערכת האקולוגית של החברה. כינוס השמות עוקב אחר נושא החוף בקליפורניה (חשוב Big Sur) של גרסאות קודמות של מערכת ההפעלה.

מבחינה כספית, המכשיר הלביש המצליח ביותר ברבעון או שניים האחרון היה פיגור. החברה לא הייתה שחקנית מצליחה ביישום מפות לעומת יריבות כמו אלפבית (GOOGL) וסנאפצ'ט (NASDAQ: Snapchat), כפי שפורסם בעבר.

ב -19 באוגוסט 2020, מחיר המניה של אפל עלה על 467.77 $ – בקצרה, והפך אותה לחברה האמריקאית הראשונה ששווי השוק שלה היה יותר מ -2 טריליון דולר.

אם בעלי מניות קיימים מחזיקים יותר מניות, שווה פחות מהשינוי בשווי השוק הכולל של החברה. דיבידנד המניה אינו מעלה את מחיר המניה, אך הוא יכול להוביל למחיר מניה גבוה יותר בטווח הארוך.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן