סקירה מקיפה על מניית אמזון

לונדון (עסקי CNN) – אחרי חודשים של רשת נעילה, מניית אמזון נסגרה סוף סוף בשיא. אנו מאמינים כי המניה אינה רחוקה בהרבה משיאה של כל הזמנים, 3,200 דולר למניה, למרות עלייה של כמעט 70% מאז שהשוק התפרק ב -23 במרץ השנה. אמזון אמנם צפויה להמשיך לייצר צמיחה חזקה בהכנסות בעתיד הנראה לעין ולתרומה המוגברת של עסקיה בשירותי הרשת הגבוהים של אמזון בשוליים הגבוהים תשפיע לטובה על שולי הרווח, אך אנו מאמינים כי עלויות מחירים נוספות אינן צפויות בגלל ההשקעה הנוכחית. / E של 14.0x.

אמזון (AMZN)

היא לא רק אחת הקמעונאיות המקוונות המצליחות ביותר, אלא גם אחת מחברות טריליון הדולרים הבודדות בארה"ב המציעות מניות. מחיר המניה שלה עלה מ -1,900 דולר ל -3,200 דולר נכון ל -23 במרץ השנה, טוב יותר מ- S & P 500, שצברה 41% באותה תקופה. מחיר המניה שלה זינק בגלל יתרונותיה של אמזון, כאשר מיליוני אנשים בארה"ב ומחוצה לה פנו לשוק המקוון בכדי לענות על צרכיהם הבסיסיים של מצרכים, מצרכים, מוצרי טואלטיקה ותרופות.

אמזון (AMZN) הוקמה על ידי ג'ף בזוס בשנת 1994 ומציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים ללקוחות ברחבי העולם. הכנסותיה ומחירי המניות שלה זינקו בשנים האחרונות, וקצב הצמיחה של החברה משך גם חדשים וגם משקיעים מנוסים.

אמזון (AMZN) הוקמה בשנת 1994 על ידי ג'ף בזוס, שניהל אותה מהמוסך שלו. בתוצאה הסוערת של התרסקות הדוטקום, מניית החברה זינקה.

ההכנסות זינקו ב -44% ל -125.6 מיליארד דולר לעומת הערכה של 119.7 מיליארד דולר

על פי FactSet. מניית החברה הגיעה לסימן של ארבע ספרות והגיעה לשיא חדש של 310,385 דולר למניה במסחר תוך יום ב 12 בינואר 2021. של 18 דולר למניה. מניות S חולקו שלוש פעמים: בשנים 1998 ו -1999 ביחס של 2: 2 ו- 1: 1 ובשנת 1999 ביחס של 3: 1. בהשקעה של 10,000 דולר בחברה, 18 המניות הללו יהיו שוות יותר מ -12 דולר. מיליון עד שנת 2020.

מוצרי החברה כוללים סחורות ותוכן שהיא קונה ממשווקים ומציעה לצדדים שלישיים

מאז תחילת דרכו כסוחר ספרים מקוון, צמיחתה עצמה הייתה מטלטל בתחום מכירת ספרים, מזון, אחסון נתונים וסרטים. אמזון וחברת הבת שלה Whole Foods Market Inc. מציעים מצרכים בריאים ואורגניים בחנויות שלהם.

לפני שתשקיע, עליך לשים לב למחיר המניות של החברה. כמשקיע, ההתמקדות העיקרית שלך צריכה להיות על העלאת מחיר המניה של אמזון כדי לקבל החזר על ההשקעה שלך. במילים אחרות, מצב שבב כחול פירושו מניות אמזון אמינות.

יש משקיעים שמוכרים מניות כאשר הם מרגישים שמניית אמזון כבר לא שווה את מחיר המניה המשתקף

לפני שתשקיע במניות אמזון, חשוב לקבוע מדוע קנית את המניה מלכתחילה. עכשיו שיש לך רעיון טוב יותר, מניית אמזון כבר לא יכולה להיות השקעה אטרקטיבית.

מתווכים רבים מאפשרים למשקיעים לקנות חלקי מניות

כולל מניות אמזון. בהזמנת שוק אתה מזין הזמנה לרכישה, למשל, 10 מניות של המניה במחיר השוק הנוכחי. זוהי הזדמנות נהדרת עבור משקיעים קטנים יותר להחזיק פרוסה של אמזון, אך זהו מחיר המניה הגבוה שמונע מכם לקנות את כל המניות.

מרקיט מנסה להבטיח את דיוק הנתונים

אך אינה מבטיחה את דיוקם או שלמותם. כתוצאה מכך, תמחור בזמן אמת עשוי להיות שונה מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת, כגון חברות תיווך. מידע על מחיר המניה מעוגל, אך יכול להיות שהוא אינו נכון.

דירוגים אלה מאפשרים לך להשוות מניות ולשקול את נקודות החוזק והחולשה של החברה

הצטברות דירוג ההפצה מ- A ל- C מנתחת את שינויים במחיר ובנפח של המניה במהלך 13 שבועות המסחר האחרונים. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב.

המניה של אמזון נסחרת גם מתחת לממוצע של 50 הימים, וזה אינדיקטור שלילי. קו המניות החזק (RS) מסייע למשקיעים להעריך האם מניה מציגה חוזק או חולשה. אם קו ה- RS יאושר, הוא יכול לדחוף את מחיר המניה לשיא חדש.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. זה מבוסס על ירידה היסטורית של 60 חודשים בהחזרת המניות ל- S & P 500. – שיעור הדיבידנד הוא אחוז הרווחים התאגידיים ששולמו לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולמה כ דיבידנד למניה. לדוגמא, אם לאמזון הייתה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר.

אם אינך יכול להרשות לעצמך לקנות חלק מלא ב- Amazon.com (AMZN)

תוכל להשקיע בשבריר מניות באמצעות תיווך מקוון. חברות תיווך מציעות מגוון רחב של אפשרויות השקעה הכוללות מניות, איגרות חוב, קרנות נאמנות, קרנות סל (ETF) ועוד. הזמנות מוגבלות לעומת זאת, מאפשרות לך לקבוע את הסכום המקסימלי שאתה מוכן לשלם למניה.

אינטרנשיונל מציעה קמעונאות של מוצרי צריכה דרך אתרים המכוונים למנויים

מוכרי צד ג 'מהווים כ -60% ממכירות הקמעונאות השנתיות של אמזון בסך 236 מיליארד דולר. הנושא מגיע בתקופה בה אמזון מנסה לחזק את תפקיד הקמעונאים העצמאיים עם אירועים בשנה שעברה שכללו יותר ממיליון דולר בהנחות עולמיות.

AMZN, -3.14% היה מחיר סגירה קודם של 313,637 $ בהיקף של 31,723,351 מניות. החברה הרוויחה 5,255 דולר למניה במהלך 12 החודשים האחרונים, או יחס מחיר לרווח של 6.29.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן