סקירה מקיפה על מניית אלפבית

זה נוצר על ידי הרצון להפוך את עסקי הליבה של גוגל לנקיים יותר ואחראיים יותר ולהעניק לקבוצה שמנהלת את העסק ושירותי אינטרנט אחרים אוטונומיה רבה יותר. גורם מרכזי היה טענת מיקרוסופט כי מנוע החיפוש ופלטפורמת ניהול המודעות Search Ad 360 של גוגל אינם מוסיפים תכונות חדשות או מציבים מודעות ב- Bing, מנוע החיפוש של מיקרוסופט וכי גוגל היא שמעניקה לעצמה יתרון תחרותי בלתי הוגן.

ב- 10 באוגוסט 2015

גוגל הכריזה על תוכניות להקים חברה ציבורית חדשה – מנכ"ל אלפבית בע"מ, לארי פייג ', הודיע על כך בפוסט בבלוג בבלוג הרשמי של גוגל. אלפבית הוקמה בשנת 1998 כחברת מנועי חיפוש בשם גוגל בע"מ. החברה מורכבת מגוגל וחברות אחרות, כולל פיתוח Calico, Nest Fiber, Makani, CapitalG ו- GV.

גוגל (חברת האם של גוגל) רשומה בבורסת נאסד"ק תחת סמלי תעודת הסל GOOGL (Class A) ו- GOOG (Class C). עם נתח של 8.7% משוק החיפוש העולמי, גוגל הפכה למנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם.

כידוע, לאלפבית הייתה חברת הבת שלה גוגל כאשר השם שלה הוצג בשנת 2015. גוגל שולטת בענף החיפוש, ומייצרת טונות של תזרים מזומנים מדי שנה. המכירות גדלו בהתמדה בשנים האחרונות, עם כפול מהמחזור בשנת 2018 בהשוואה לשנת 2014.

זה לא משלם דיבידנד, עובדה שמרתיעה משקיעים לקנות את המניה, לא משנה כמה היא גדולה. אלפבית היא חברה פופולרית בקרב משקיעים, עם רווח של 31 מיליארד דולר בשנה שעברה. זו חברה מנוהלת היטב עם מעמד דומיננטי בשוק חשוב וצומח.

החברה כוללת את גוגל בע"מ (גוגל) ומוצרי האינטרנט שלה כמו Access, Calico, CapitalG, GV, Nest ו- Waymo X. שירותי Google, המוצרים והפלטפורמות כוללים את יומן Google, מפות Google, תמונות Google, Google הפעל חיפוש ו- YouTube.

שירותי גוגל מציעים מוצרים ושירותים כגון YouTube

מפות גוגל, חיפוש Google Play, תשתית טכנית ותוכן דיגיטלי. פלח Google Cloud מספק ללקוחות ארגוניים תשתית, פלטפורמות ניתוח נתונים, כלי שיתוף פעולה ושירותים אחרים. אלפבית בע"מ מספקת שירותי פרסום מקוון באמריקה הלטינית, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אסיה-פסיפיק, קנדה וארצות הברית של אמריקה.

מגזר ההימורים האחרים מוכר שירותי אינטרנט וטלוויזיה, רישיונות ושירותי מחקר ופיתוח. הוא מורכב מחברות כמו Access, Calico, CapitalG, GV, Waymo ו- X.

תמחור בזמן אמת ניתן בבורסת CBOE BZX ובדפי מחירי מניות בארה"ב

בשעות השוק מוצגים דפי הסקירה במהירות הבזק של מחיר CBOE בזמן אמת, עדכוני מסחר חדשים ורישומים מעודכנים. עדכוני אמצעי אחסון עבור אמצעי אחסון מאוחדים מתעכבים על ידי סמל והחלפה.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. הוא מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על מדד S & P 500.

נתוני הרווחים האחרונים מבוססים על רווחים שאינם GAAP מפעילות מתמשכת

שיעורי הדיבידנד הם אחוז הרווחים התאגידיים ששולמו לבעלי המניות ומתבטאים בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה. לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר.

ניתוח המעמד התחרותי של החברה ומצבה הכספי

הוא החלק הקשה ביותר, אך גם החשוב ביותר, ברכישת מניות. אנו קולעים פלטפורמות למסחר במניות בהתבסס על מגוון מדדים כולל עמלות, נוחות שימוש, ניירות ערך זמינים וכלים מתקדמים העומדים בדרישות משקיעים ספציפיות. אנו ממליצים לך להשוות בין פלטפורמות שיתוף כדי למצוא את המתאימה ביותר לתקציב וליעדים שלך.

הדוח השנתי

הוא צעד ראשון נהדר למציאת חברה שאתה רוצה יותר ממנה. לאחר שמצאתם את שם המניה, סמל הטיקרים ו- GOOGL, חקרו את המניה והחליטו אם זו השקעה טובה עבורכם. הערכת השווי של 77% שהעניקו המשקיעים למניית אלפבית בע"מ (GOOGL) מציבה את החברה בראש ענף האינטרנט והמידע.

יש הרבה מספרים ויחסים, וזה יכול להיות קשה לזכור למה הם מתכוונים ומה טוב מספיק לערך מסוים.

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל ללא הגבלה כל ערבות לסחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים, ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים , פעולות שבוצעו על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע. ליפר, Refinitiv והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או בפעולות שנעשו על ידי או בהסתמכות עליהן.

Alibaba.com

Inc. היא קונגלומרט אמריקאי רב לאומי הממוקם במאונטיין ויו, קליפורניה. זו חברת הטכנולוגיה הגדולה ביותר בעולם מבחינת מחזור ואחת החברות היקרות ביותר בעולם. הוא נוצר על ידי גוגל [2] בארגון מחדש של ה- 2 באוקטובר 2015 והפך לחברת האם של גוגל ושל כמה חברות בנות אחרות של גוגל.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן