סקירה מקיפה על מניית אלביט

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. היא מבוססת על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על S & P 500.

לדוגמא

אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ועשרה מיליון מניות, הרווח המקסימלי שלה יהיה $ 1. בארבעת הרבעונים האחרונים, החברה חרגה פעמיים מההערכות לקונצנזוס. החברה דיווחה על הכנסות של 11.2 מיליארד דולר ברבעון שהסתיים במרץ 2021 והביאה את אומדן הקונצנזוס של זקס ב 11.1%.

הרווח הנקי שאינו GAAP המיוחס לבעלי המניות בחברה ברבעון הרביעי של 2010 היה 1,050 מיליון דולר או 7.6% מההכנסות

בהשוואה ל -1,093 מיליון דולר או 8.3% מההכנסות ברבעון הרביעי של 2019. ההוצאה הכספית הנמוכה יותר נבע בעיקר מהיחלשות השקל הישראלי מול הדולר האמריקאי בין דצמבר 2020 למרץ 2021. הרווח המדולל למניה שאינו GAAP המיוחס לבעלי המניות היה 2.38 דולר ברבעון של מרץ 2021 לעומת 2.47 דולר ברבעון הרביעי של 2019. – —- הוצאות המס שנרשמו ברבעון הראשון היו 10.8 מיליון דולר, לעומת 8.8 מיליון דולר בשנת 2020. שיעור המס האפקטיבי ברבעון עמד על 13.4%, לעומת 12.6% בשנת 2019. לסיכום נציין כי אלביט מערכות בע"מ מדורגת האחוזון ה -23 מבחינת הרווחים הפוטנציאליים המוצעים.

אלביט מערכות בע"מ הינה חברת טכנולוגיה המייצרת תיק מערכות ומוצרים ליישומי מטוסים

יבשה וימיים. מניות אלביט מערכות השתפרו ב -11.5% לעומת השנה המקבילה. לחברה יחס PE של 23.60, יחס מחיר ספר (Pb) של 25.5, יחס מחיר למכירה של 1.55, יחס מחיר למחיר ספר של 21.10, יחס PEG של 2.32, ROA של 3.10%, ROC של 6.89% והחזר על השקעה של 11.06%.

אלביט מערכות בע"מ הינה חברת הייטק בינלאומית העוסקת במגוון רחב של תוכניות ביטחון

ביטחון פנים וסחר ברחבי העולם. החברה, הכוללת את אלביט מערכות וחברות הבת שלה, פעילה במערכות חלל, יבשה וצי, מערכות פיקוד ובקרה, תקשורת, סיור מחשבים, מעקב וסיור (C4ISR), מערכות מטוסים בלתי מאוישות, אלקטרופופטיקה מתקדמת (מערכות חלל אלקטרו-אופטיות) ) וסוויטות EW, סיור אותות, מערכות תקשורת נתונים, מערכות ותחמושת מבוססות רדיו וסייבר.

אלביט מערכות (ESLT) הציגה רווח רבעוני של 1.72 דולר למניה, ועקפה את אומדן הקונצנזוס של זקס על 1.41 דולר למניה. ברבעון צפויה אלביט מערכות לדווח על רווח של כ -2.04 דולר למניה; למעשה, החברה הרוויחה כ -3.38 דולר, שהפתיעה 16.67 אחוזים.

לפני שאתחיל בבדיקת התוצאות

ברצוני להודות לאלפי עובדי וספקי אלביט מערכות בישראל שעבדו קשה לתמוך בלקוחותינו בישראל ובעולם בתקופה קשה זו. לגבי הרבעון הראשון, אני מרוצה מהגידול בצבר ההזמנות, כולל חוזים רבים עליהם דנו ביום המשקיע באפריל ברבעון הרביעי. צמיחת ההכנסות והביקוש הכלוא במהלך הרבעון מהווים אינדיקטור טוב לביקוש חזק מצד לקוחותינו ברחבי העולם.

דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים ויסודות עם קישורים למידע נוסף

לחץ על הקישור "ראה עוד" כדי לראות דוחות ביצועים מלאים ודפים עם מידע היסטורי מורחב. כתוצאה מכך, המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים במקצת מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך.

העתקה

פרסום מחדש או חלוקה מחדש של תכני חברת ליפר או חברת Refinitiv, לרבות באמצעות מטמון, מסגור או אמצעים דומים, אסורים ללא הסכמה מראש ובכתב של החברה. החברה לא תישא באחריות לטעויות, עיכובים בתוכן או באמצעים שננקטו או בהסתמכות עליה. אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת, אנא בקש הצעת מחיר או שאנו מציעים ניסיון ללא סיכון של אחד המוצרים שלנו בזמן אמת.
לעוד מידע בתחום של מניית אלביט וסקירה מקיפה על מניית אלביט יש לבקר ב- bigshotnews.net

על מנת לספק גישה שווה לכל המשתמשים

ה- SEC שומרת לעצמה את הזכות להגביל בקשות מכלים אוטומטיים שלא הוכרזו. אם בקשתך מזוהה כחלק מהרשת על ידי כלי אוטומטי, נשמרת מדיניות מקובלת וננקטים אמצעים להצהרת התעבורה שלך. כאשר אתה מצהיר על התנועה שלך, סוכן המשתמש שלך מעודכן לכלול מידע ספציפי לחברה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן