סקירה מקיפה על מניית אלביט מערכות בניו יורק

לפני שאתחיל בבדיקת התוצאות אני רוצה להודות לאלפי עובדי וספקי אלביט מערכות בישראל שעבדו ללא לאות לתמיכה בלקוחותינו בישראל ובעולם בתקופה קשה זו. ברצוני גם לקבל את מאות עובדי ספרטון ורוקר מכל רחבי החברה.

תוצאות הרבעון הראשון שלנו משקפות את המשך הביקוש לפתרונות ושירותי המערכת שלנו מלקוחות ברחבי העולם המשתקפים בצמיחת ההכנסות ובצבר ההזמנות

התוצאות משקפות גם את ההשפעה של COVID-19 ברבעון הראשון, שהביאה למכירות חלל מסחריות נמוכות יותר ולעלויות מכירה ושיווק נמוכות יותר ברבעון. הרווח לאחר מס ברבעון הראשון של 2021 עמד על 10.8 מיליון דולר לעומת 8.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020.

אלביט מערכות (ESLT) הציגה רווח רבעוני של 1.72 דולר למניה

העולה על האומדן הקונצנזוס של 1.41 דולר למניה. שיתוף של זקס. בארבעת הרבעונים האחרונים, החברה חרגה פעמיים מהערכת הקונצנזוס שלה. ברבעון זה, אלביט מערכות הייתה צפויה לדווח על רווח של (2.04 דולר למניה), אך החברה הרוויחה למעשה – 2.38 דולר, מה שהביא להפתעה של 16.67 דולר.

בהודעה לעיתונות זו

החברה סיפקה תוצאות GAAP בארה"ב ונתונים פיננסיים נוספים שאינם GAAP כדי לספק למשקיעים סקירה מקיפה יותר על תוצאות הפעילות שלה ומגמותיה. לתיאור ההגדרות שאינן GaAP של חברות ראו עמוד 4, נתונים פיננסיים שאינם Gaap. החברה דיווחה על הכנסות של 1.12 מיליארד דולר ברבעון שהסתיים במרץ 2021, העולה על אומדן הקונצנזוס של זאקס על 11.1 מיליארד דולר.

סימנים מסחריים אחרים, מוצרים, שירותים, תהליכים ושמות המופיעים עשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם בהתאמה. כאמור לעיל, הנתונים הכספיים המוצגים כאן הם נתונים כספיים של US GAAP.

הפרויקט בן ארבע השנים בוצע בשיתוף פעולה עם חברות מקומיות ברומניה

המובילות את ענף התעופה הרומני. אלביט מערכות (וחברות הבנות שלה) פעילה במערכות חלל, יבשה וצי, פיקוד, בקרה, תקשורת, מודיעין מחשבים, מערכות מעקב וסיור (C4ISR), מערכות אוויריות בלתי מאוישות (UAS), אלקטרואופטיקה מתקדמת (חלל אלקטרוני-אופטי) מערכות), מערכות לוחמה אלקטרונית, מערכות סיור אותות (SIGINT), מערכות תקשורת נתונים ורדיו. אלביט מתמקדת בשדרוג פלטפורמות צבאיות קיימות, בפיתוח טכנולוגיות חדשות ליישומי ביטחון, ביטחון פנים ותעופה מסחרית, ומתן מגוון שירותי תמיכה, כולל מערכות אימונים וסימולציות.

לפני שנתחיל ברצוני לציין כי הצהרת Safe Harbor שפורסמה היום בהודעה לעיתונות של Companys מתייחסת לתוכן שיחת הרווחים שלנו לרבעון הראשון של שנת 2021. נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, בוצ'י מכליס והראש ייקרא קצין הכספים יוסי גספר.

לא אלביט מערכות בע"מ ואף אדם אחר אינם נושאים באחריות כלשהי לדיוק או השלמות של הצהרות צופות פני עתיד

למרות שאלביט סבורה כי הציפיות המשתקפות בהצהרות אלה הינן סבירות, אלביט אינה יכולה להבטיח תוצאות עתידיות, רמות פעילות, ביצועים או הישגים.

שמירה על עצמאות וחופש עריכה

היא קריטית למשימה שלנו להעצים משקיעים להצליח. כדי להבטיח שמערכות מחשוב ממשלתיות מתפקדות כראוי עבור המשתמשים, אנו עוקבים אחר תדירות הבקשות לתוכן ממערכות מחשוב ממשלתיות כדי להבטיח כי חיפושים אוטומטיים אינם משפיעים על יכולתם של אחרים לגשת לתוכן.

נוהלי SEC מכוונים להגבלת חיפושים אוטומטיים מוגזמים ב- SEC.gov ואינם מיועדים או צפויים להשפיע על אנשים הגולשים באתר SEC. לידיעתך, לא חלו שינויים במדיניות באופן בו ה- SEC מנהל את האתר כדי להבטיח שהאתר עובד היטב וזמין לכל המשתמשים.

למידע מורחב אודות סקירה מקיפה על מניית אלביט מערכות בניו יורק כדאי לבקר באתר bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן