סקירה מקיפה על מניית אידיבי

הפעלה אוטומטית של הפעלה אוטומטית 1/8 רעיונות להרוויח כסף מכיוון שיותר חברות מדווחות על נתוני הרבעון הרביעי העולים על אומדני וול סטריט, העלייה בזיהומי COVID-19 מעוררת שאלות לגבי ביצועיהם בעתיד. אינדיקטורים טכניים נותנים אותות חיוביים, שכן המניה נסחרת מעל לרמות ה- SMA של 20 הימים ו- 50 הימים. מדידת המומנטום של ה- RSI למשך 14 יום נמצאת במצב כלפי מעלה ואינה נרכשת יתר על המידה, ומרמזת על פוטנציאל נוסף כלפי מעלה.

המערך הטכני נראה אטרקטיבי בתקופות המפתח והאנליסטים מצפים שהמניה תמשיך לעלות בשבועות הקרובים

המניה נסחרת בטווח של 3,000 עד 4,000 רופי מאז אוגוסט 2020 והמשיכה במגמת העלייה. מאז אוגוסט 2020 המניה נסחרת מעל מגמת העל הממוצעת ובמצב חיובי.

המניה נתנה פריצה שבועית לטווח והגיעה לשיא חדש של 41.33 רופי בהיקף התמיכה. המניה הגיעה לשיאה של 199 רופי במרץ 2021 לאחר עלייה מתמדת בעקבות התמיכה בקצה העליון.

מרווח ההון של IDBI במסחר תוך יום הוא פי 6 על בסיס מניות. המתווכים אינם מציעים שום מרווח נוסף מעל 2.0x עבור מגזר זה ב- NSE MCX. החברה מציעה מרווח נוסף בתפקידי ביצוע מו"פ ובעסקאות מסירת הון.

אפשרות זו מאפשרת לך לקנות מספר מסוים של מניות בחברה. אתה יכול להשקיע סכום קבוע במניות על פי בחירתך עם תקופת מוגבלת מראש. אפשרות זו מאפשרת ללקוחות לזכות את מכירות המכירה ביום המסחר במקום ביום ההסדר הרגיל T-2 לחשבונם.

מספר תלונות הלקוחות שהתקבלו על ידי IDBI Capital בתמורה

מוכרת מניות לשותפים זרים באגאה מיזם ביטוח חיים, שתעלה ל -49% (מכסה על השקעה ישירה זרה בחוק). הטכנולוגיה הפיננסית של Moon Technology מחזיקה ב -200 רופי של השטרות הלא-להמירים של DHFL ב -63%.
עבור מידע אודות סקירה מקיפה על מניית אידיבי ומניית אידיבי נא לבקר באתר bigshotnews.net

שתי הנפקות נפרדות בהנפקה פרטית הגדילו את יחס ההון של בנק אי.די.בי ב 55 נקודות בסיס

ב -15 במרץ 2016, בנק אי.די.בי פתח את מתקן ההשקעות G-SEC הראשון שלו (ATM) עבור משקיעים קמעונאיים באמצעות מרכז התאגידים שלו בכספומט במומביי, הודו. זו יוזמה ייחודית וראשונה מסוגה של הבנק המאפשרת למשקיעים קמעונאיים גישה נוחה לניירות ערך ממשלתיים.

בנק IDBI בע"מ פעיל במתן שירותי בנקאות מסחרית ללקוחות פרטיים וארגוניים

זהו בנק אוניברסלי ופעילותו מונעת על ידי פלטפורמות ליבה בנקאיות ו- IT משוכללות. בנק IDBI מציע ללקוחותיו פתרונות בנקאיים ופיננסיים בהתאמה אישית הן בבנקאות קמעונאית והן בבנקאות ארגונית באמצעות רשת הסניפים והכספומטים הגדולים שלו ברחבי הודו.

הבנק פעיל בארבעה מגזרים: בנקאות סיטונאית, בנקאות קמעונאית, שירותי אוצר ופעילויות בנקאיות אחרות. במסחר מקוון ללקוחות יש את הגמישות לבחור בין פלטפורמות שולחניות, סלולריות ורשתות בתחום המסחר.

Fusion Media אינה אחראית לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע

FactSet אינה נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה מסוימת, ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמך על הנתונים. או כל נזק שנוצר. החברות ליפר ורפיניטיב אינן אחראיות לטעויות, לעיכובים בתוכן או לכל אמצעים שנקטו הנאמנות.

זה היה בשנת 1957, כשחזר להודו לאחר שהות אצל Abesse Co. בעדן, כשהקים עסק לסחר חוטים בשטח של 500 מ"ר בלבד.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן