סקירה מקיפה על מחיר מניית טבע

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הינה חברת תרופות המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים גנריים, מיוחדים וביו-פרמצבטיים בצפון אמריקה ובאירופה. החברה מציעה מוצרים סטריליים, הורמונים, תרופות יעילות ביותר וחומרים ציטוטוקסיים בצורות שונות, כולל טבליות, כמוסות, מזרקים, משאפים, נוזלים, משחות וקרמים. טבע הייתה המובילה הגדולה ביותר במושב הקודם, ונסחרה מעל הממוצע.

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ תהיה היצרנית הגדולה בעולם של תרופות גנריות [6] וחברת התרופות ה -18 בגודלה [7] עד שנת 2020

החברה מתמחה בגנריות אך יש לה גם אינטרסים עסקיים אחרים, כולל מרכיבים פרמצבטיים פעילים. ובמידה פחותה, תרופות משלה. לטבע משרדים בישראל, צפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה ודרום אמריקה.

ביולי 2015

קופקסון היווה 31.2 אחוזים מכלל מרשמי הטרשת הנפוצה בארצות הברית. באוקטובר 2016, טבע תעשיות התרופות טבע, חברה ישראלית שהתבקשה על ידי נציבות הסחר הפדרלית האמריקאית להתפטר מחברת הביוטכנולוגיה האמריקאית החדשה קפלון תמורת 6.8 מיליארד דולר, מכרה חלק מעסקיה הגנריים בבריטניה ואירית במזומן תמורת 600 מיליון ליש"ט. (583.3 מיליון רופי הודיות) לחברת התרופות ההודית Intas Pharma. ביוני 2010 הודיעה החברה כי תפסיק לייצר פרופופול, תרופת הרגעה מרכזית המשוערת בשימוש ב 75% מהליכי ההרדמה בארצות הברית.

למעשה

רכישת אקטביס הכניסה את החברה לחובות ממנה עדיין לא התאוששה במלואה. הדו"ח לרבעון השלישי של שנת 2019 אישר את מצבו הכספי, עם חוב של 2.7 מיליארד דולר נכון לספטמבר. —- ההכנסות צנחו ב -10.3% ל -5.07 מיליארד דולר, אך התוצאות הכספיות ברבעון הראשון היו 270 מיליון דולר מעל ציפיות האנליסטים. תזרים המזומנים החופשי של החברה עמד על 551 מיליון דולר ברבעון השלישי לעומת סך הכנסותיה של 4.3 מיליארד דולר.

המכירות הגנריות עבור מגזר אירופה

כולל מוצרים ללא מרשם, גדלו ברבעון הרביעי של שנת 2020 בשיעור של 6% ל -920 מיליון דולר לעומת הרבעון הרביעי של שנת 2019. הכנסות אג'ובי במגזר אירופה היו 1.3 מיליון דולר, בהשוואה לשני מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2019, בשל החזרים במדינות אחרות באירופה.

במטבע המקומי ההכנסות הסתכמו בכ- 6% עקב ירידות מחירים וירידה בהיקף כתוצאה ממוצרי גלטירמר אצטט מתחרים

ההכנסות מקופקסון במגזר אירופה שלנו היו 10.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2020 (2020) בהשוואה לרבעון הרביעי של 2019 (2019). שולי הרווח הגולמי של מגזר השוק הבינלאומי שלנו ירדו ל 46.9% ברבעון הרביעי של שנת 2020 מ- 50.1% ברבעון הרביעי של 2019. הירידה נבעה בעיקר מרווח גולמי נמוך יותר כתוצאה משינוי בתמהיל המוצרים בחלק מהמדינות. , במיוחד יפן.

במגזר צפון אמריקה

המכירות של טרשת נפוצה של קופקסון המשיכה לרדת, בעוד אוסטדו (מחלת הנטינגטון) שמרה על צמיחה שנתית חזקה. ההכנסות הגנריות עבור מגזר השווקים הבינלאומיים שלנו, הכוללים מוצרי OTC, עמדו על 48.8 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2020 בהשוואה לרבעון הרביעי של 2019.

המניות כרגע בשיא 52 שבועות של 21.01 דולר ו -52 שפל בשבוע של 60.7 $

אך העתיד נראה רחוק מלהבטיח. לאור התנודתיות הקיצונית במניות טבע, לחברה בעיות חוב קשות, בעיות משפטיות מתמשכות והפער הפיננסי המעמיק בו היא מצויה, אין זה הזמן להשקיע במניות טבע. חברות כמו טבע התרופות לא מסתדרות כשמשקיעים לוקחים הפסד על מניות והגיע הזמן למכור. מכיוון שמניות צמיחה אינן משלמות דיבידנדים, הסיכוי היחיד שמשקיע מרוויח כסף מההשקעה שלו הוא למכור את מניותיהם. כתוצאה מכך, הערכות השווי יכולות להיות זולות מאוד אם החברה תמשיך לצמוח ותעלה את מחיר המניה. עם זאת, רוב המשקיעים משלמים מחיר גבוה עבור מניות צמיחה על סמך ציפיות, ואם ציפיות אלה לא ייענו, מחיר המניה יכול לרדת בצורה דרמטית.

נפח המניות בימים האחרונים, וזה סימן טוב שהיקף יבוא בעקבותיו. כיום נסחרות 4,851,105 מניות, לעומת היקף ממוצע של 724,7873 מניות.

מחירים בזמן אמת ניתנים בבורסת CBOE BZX ובדפי מחיר המניה בארה"ב

סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון עבור כל סמל בבורסה. במהלך זמן השוק, שערי החליפין בזמן אמת של CBOE מוצגים בעמודי הסקירה העדכנית למסחר חדש והצעות מחיר מעודכנות, כמצוין בפלאש.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

בתפקידים גדולים, אנו משלבים שיטות הערכה מסורתיות כגון הנחות דיבידנד, הנחות תזרים מזומנים ומודלים מבוססי השקעה. השוואה בין המודל המוחלט למודל הערכת השווי היחסי שלנו מתבצעת על פי ניתוח השוואתי נרחב של טבע התרופות.

העתקה

פרסום מחדש או הפצה מחודשת של ליפר, Refinitiv או כל תוכן אחר מחברות, כולל שמירה, מסגור או אמצעים דומים, אינן מורשות ללא הסכמת החברה מראש ובכתב. החברה לא תהיה אחראית לטעויות או לעיכובים בתוכן או לכל פעולה שתבוצע בהסתמך עליהם.

על מנת לספק גישה שווה לכל המשתמשים

ה- SEC שומרת לעצמה את הזכות להגביל בקשות מכלים אוטומטיים שלא הוכרזו. אם בקשתך מזוהה כחלק מרשת כלים אוטומטיים, נשמרת מדיניות מקובלת וננקטים אמצעים להצהרת התנועה שלך. כאשר אתה מצהיר על התנועה שלך, סוכן המשתמש שלך מעודכן לכלול מידע ספציפי לחברה.

כדי להוריד מידע מ- SEC.gov, כולל הגשת התיקים העדכניים ביותר של EDGAR, אנא בקר במפתח SEC. סקירה מקיפה של נתח השוק והזדמנויות הצמיחה של שוק הטיפול בפוגיטיס בשנת 2021, באייר ו- Astellas Pharma פרסמה דוח חדש על שוק הטיפול בפוציטיס, המכסה את הנוף התחרותי וניתוח סיכויי הצמיחה בשוק לשנים הקרובות.

כדי לקרוא עוד מידע אודות מניית טבע וסקירה מקיפה על מחיר מניית טבע באפשרותך לגלוש לאתר bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן