ניהול דפי פייסבוק

אם אתה משתמש בפייסבוק לעסק שלך, כנראה שיש לך את השאלה שיש לרובנו: איך אני מנהל את הדף שלי עבור העסק שלי? אם אתה מפרסם בקבוצת פייסבוק במקום בדף, או אם אתה פועל כפרט ומנהל אותו כחברה, אתה מפסיד את ההזדמנות להגיע ליותר אנשים. יתכן שלא תוכל לגשת לכלים החינמיים כמו מנהל העסקים של פייסבוק, אך תוכל, ואם אנו מספיק תושייה, לשכור צד שלישי זול – מנהל פייסבוק בעל המומחיות לתחזק ולשפר את עמוד הפייסבוק שלך. בחודשים האחרונים, מאז שיצרתי את הדף העסקי שלי בפייסבוק, התנסיתי בטיפים שונים לשיווק בפייסבוק ונהנתי להבין איך ליצור, לנהל ולשתף את דפי הפייסבוק בצורה הטובה ביותר כאן ב- Buffer.

צרו קשר עם נציג של 99DollarsSocial כדי לנהל את דף החברה שלכם בפייסבוק עוד היום. התחל בעבודה: לחץ על "התחל בעבודה" כדי ליצור דף פייסבוק עבור החברה שלך ולהירשם בחינם.

בחר את עמוד הפייסבוק שלך והוסף עוד דפים או בעלי עמודים שתרצה להציג בדף הפייסבוק שלך. כשתלחץ על העמוד בעמודה השמאלית, פייסבוק תציע ארגונים הדומים לך, כמו החברה שלך.

עם אפשרות אחת בלבד בכל פעם

אתה יכול לקשר את אתר התאגיד שלך לכפתור זה כדי שאנשים יוכלו לבקר באתר שלך ישירות מאתרי האינטרנט שלך לדף FB שלך. אתה יכול להוסיף קישור בחלק העליון של הדף בקלות עם שם החברה, כתובת, מספר טלפון וכתובת דוא"ל בתחתית כל כפתור.

בעוד שאתה יכול להשתמש במנהל העסקים לניהול דפי הפייסבוק שלך עבור לקוחות ועסקים אחרים

חשוב להשתמש בכלי ניהול עמודי פייסבוק לעסק שלך, ולא רק לדף העסקי שלך. אם אתה מנהל את דף הפייסבוק או חשבון המודעה של לקוח אחד, אתה יכול לבקש גישה לדף אחר דרך מנהל החנות.

מכיוון שלחצן הקריאה לפעולה מביא מבקרים מדף חיצוני או מדפים מחוץ לפייסבוק לפייסבוק, אנו ממליצים להגדיר את פרמטר UTM כך שתוכל לקבוע אם תנועת ההפעלות והמרות מקורם בדף הפייסבוק שלך.

כשאתה מפרסם בדף העסקי שלך בפייסבוק

אתה תמיד נשאר בראש הרשימה לאנשים שמתעניינים בדף שלך ובעסק שלך. הקפד להיכנס לדף הפייסבוק כדי שהתגובות שלך יקשרו אליהם בחזרה, ולא לפרופיל שלך. אם פייסבוק לא מוצאת את הדף שלך באופן אוטומטי עבורך, ודא תחילה שהוא אכן נמצא. כאשר המבקרים נוחתים באתר, יש מספיק מידע אודות החברה בתגובות עבורם.

נניח שבבעלותך חברת ניהול נדל"ן

אתה רק צריך לספק את שמך, כתובתך, מספר הטלפון שלך ומידע אחר אודות העסק שלך. כאשר לקוחות פוטנציאליים מוצאים את עמוד הפייסבוק שלך, הם רוצים לראות את המידע העסקי של החברה שלך, ולא רק את שם וכתובת החברה.

פאנל הניהול של עמוד הפייסבוק מאפשר לך להוסיף ולהסיר יישומים

להגדיר הגבלות ואפילו למנות מנהלים אחרים אשר אז יהיו בעלי ההרשאות הדרושות לניהול הדף בשמך. כיזם, עליך להגדיר את חשבון הפייסבוק האישי שלך כמנהל האתר שלך. פייסבוק אינה מאפשרת לך ליצור דפים עסקיים על ידי קישורם לפרופיל אישי, ולכן עליך להיות בעל דף עם תמונות ושם משתמש משלך. כיצד אוכל להוסיף את האתר שלי לדף העסקי שלי בפייסבוק וכיצד הוא עובד?

מנהלים, עורכים ומנחים יוכלו גם לקרוא ולהגיב לתגובות, שאלות או הערות באתר וכן לכל הערה או פוסט אחר.

אם עדיין לא יצרת דף

היכנס לפייסבוק וחזור לכאן כדי להוסיף אותו למנהל העסקים שלך בפייסבוק כשתסיים. אם יש לך בלוג המתעדכן באופן קבוע, תוכל לוודא שאתה מפרסם תוכן חדש בדף הפייסבוק כדי להגדיל את התנועה לאותו בלוג. תוכלו למצוא מספר אפשרויות לניהול הגישה לכל דפי הפייסבוק וחשבונות המודעות שלכם, כולל הגדרת חשבון פרסום בפייסבוק. בדוק אם לאדם יש גישה לדפים או לחשבונות מודעות כלשהם, שנה או הסר את ההרשאות של אותו אדם, ועבד תוכנית לניהול ושינוי ההרשאות שלו.

אם העובדים שלך לא רוצים להיות בפייסבוק

הם צריכים להשתמש בפייסבוק בעת ניהול דף החברה שלך. כדי להגן על אנשים מפני דואר זבל ואתרים ארגוניים חסרי מצפון, פייסבוק אינה מאפשרת לדפים עסקיים לפרסם פוסטים בפרופילים אישיים. עם זאת, היא מנסה להקל על מנהלי הדפים על ידי הנחה שהם רוצים לפרסם בפרופיל האישי שלהם כאשר הם מנהלים דף בעמוד זה, ואם לא, לא תהיה לך גישה אליו.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן