מה זאת השתלת שיניים בזאלית

ניתן להשיג יציבות ראשונית מעולה לאורך המשטחים האנכיים של שתלים אלה ללא צורך בקורטיקליזציה. המיקום והקיבוע של שתלים אלו באזור הביקורטיקלי הן אנכית והן אופקית מבטיחים את יציבותם. לכן, הם מומלצים לשימוש בחולים שאיבדו מספר שיניים, בעלי גובה או רוחב מופחתים של עצם הלסת וכאלה שהשתלים הקונבנציונליים אינם פועלים עבורם. מלבד העובדה שניתן למקם אותם גם במיצוי וגם במכתשות, הם עמידים מאוד לספיגת עצם, בניגוד לעצם המכתשית.

ניתן להחדיר אותם לתוך בארות מיצוי וכן לעצם ריפוי

המאפיינים המבניים שלהם מאפשרים להציב אותם בעצמות בעלות גובה ורוחב לא מספיקים. עצמות הבסיס נבדלות מהשתלים דנטליים קונבנציונליים במיקום שבו הם ממוקמים ובצורתם האמיתית של השתלים. רוב השתלים הללו מקבלים תמיכת עצם בסיסית עמידה מאוד לספיגה, בדיוק כמו שתלים קונבנציונליים המקבלים תמיכת עצם קודקודית.

העצם הבסיסית

היא עצם קליפת המוח באיכות מעולה לתמיכה בשתלים הייחודיים וההיי-טקיים הללו. שתלים בזאליים אלו נקראים גם שתלים לרוחב או שתלי דיסק. עיצוב שתלים שתלים בזאליים לרוחב של מותג BOI (r) עם מישור אופקי רחב ורכיבים אנכיים מופחתים. ברגי דחיסה בזאלי (r) עם הברגות לחדירה לקליפת המוח. שתלים בזאליים לרוחב ממוקמים מהצדדים הצדדיים או מהצד של הלסת העליונה.
למידע מורחב אודות השתלות שיניים מחירים ומה זאת השתלת שיניים בזאלית כדאי לבדוק ב- dental-clinics.co.il

שתלים גבוהים וזוויתיים המגדילים את פני השטח לשילוב אוסאואינטגרציה טוב יותר

אקריליק / פלסטיק – לאחר 3 חודשים מוחלף בקרמיקה או זירקוניום סוג שתלים שתלים אקטיביים בשילוב שתלים בזאליים ופטריגואלים להעמסה מיידית, ללא שחרור הבורג הודות לחיבור Morse Q-lock (טכנולוגיית תעופה) שילוב של מקשה אחת משתלים אחד בכל פעם, תוך שימוש בשתלים בזאליים ובשתלים פטריגואידים. שתלים אלו הם לא רק הקשה עצמית, אלא גם מהדקים את העצם בעת הנחת השתל.

אין סיכון לפרי-השתלה מכיוון שהעצמות הבסיסיות פחות רגישות לזיהומים

במקרים בהם נדרשת עקירת שן, מניחים שתלים בזאליים מיד לאחר עקירת השן על מנת להפחית את ספיגת העצם. שתלים בזאליים נחשבים לבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אובדן עצם בינוני עד חמור וניוון הלסת שאינם דורשים השתלת עצם או הרמת סינוס. ניתן להשתמש בשתלים בזאליים כחלופה במקרים בהם אין צורך בהגדלה או השתלת עצם וניתן להעמיס אותם באופן מיידי; בנוסף, זה ימנע ניתוח שני, תקופה ארוכה של שלב חסר שיניים ובדרך כלל יקטין עלויות.

לפיכך

מהמחקר הנוכחי, ניתן להסיק ששתלים בזאליים יכולים למלא תפקיד חיוני בשיקום חולים כאשר ישנה הידרדרות באיכות ו/או בכמות העצמות, ויתבצעו הליכי הגדלה נוספים. נדרש להציב שתלים קונבנציונליים בצורת השורש. הטענות ששתלים בזאליים מתאימים לנפח עצם לא מספיק ושהם נמנעים מהליכי החלפת עצם אינן נכונות. למעשה, הכמות המינימלית של רקמת העצם אינה משתנה בהתאם לסוג השתל. על ידי שימוש בשתלים סטנדרטיים, ניתן גם להימנע מהליך החלפת העצם.

במקרה של השתלות שיניים בזאליות

השתלים מותאמים או מותאמים לעצם הקיימת של המטופל, הן מבחינת האיכות והן מבחינת הכמות. אזור העצם הבסיסי מספק איכות עצם מעולה לקיבוע וחיוניות לטווח ארוך של שתלים ייחודיים והיי-טק אלו. העצם הבסיסית מספקת תמיכה מצוינת לשתל ופתרון בטוח לשיניים חסרות.

שני סוגים של שתלים בזאליים

שתלי עצם בסיסית (BOI) וברגי קליפת המוח הבסיסיים (BCS), תוכננו במיוחד לשימוש בעצם קליפת המוח חזקה בלסת. שתלים בזאליים שתלים בזאליים נקראים גם שתלים כפולים קליפת המוח או בקיצור שתלים קליפת המוח. זוהי מערכת שתלים מתקדמת העושה שימוש בחלק הבסיסי של הלסת העליונה כדי לעגן שתלים דנטליים שתוכננו במיוחד להצבה בעצם קליפת המוח הבסיסית.

שתלים דנטליים המוחדרים לעצם הבסיסית מועמסים מיד בשיניים

מכיוון שעצם זו חזקה מאוד, לא נספגת מחדש לכל החיים ומהווה את החלק התומך בשלד שלנו. המיקום שלהם דומה לזה של שתל סמל; עם זאת, שתלים בזאליים מעבירים לחץ לעצם הקורטיקלית. בנוסף, העובדה ששתלים אלו נחים על העצם הבסיסית מהווה יתרון נוסף, שכן אזורי התמיכה של השתל (אזורי עצם הקורטיקה הבסיסית) רחוקים מהאזורים אליהם מנסים לפלוש חיידקים (עצם המכתשית של הקודקוד). .

ידוע שעישון משפיע לרעה על הליך ההשתלה מכיוון שהוא מפחית את זרימת הדם לרקמות הפה כגון חניכיים

שיניים ועצמות, מה שבתורו מוביל להחלמה איטית יותר של מקום ההשתלה. אם כוחות אלו אינם מנוטרלים על ידי השתלים, עלולים להיווצר מיקרו-סדקים בעצם המקיפה את השתלים, שלוקח זמן להתמלא מחדש במהלך תהליך הרמינרליזציה של הגוף.

לפיכך

ההתקשרות הביקורטיקלית הבסיסית טובה יותר מקצה השתל, המשלב עצם ספוגית (שהיא רכה יותר), שאין לה יכולת נשיאת עומס מספקת. קודקוד השתל העוטף את עצם קליפת המוח הבסיסית מעביר טוב יותר מתח ומתח, ומספק ביומכניקה וביולוגיה טובים יותר להצלחה ארוכת טווח של השתלות שיניים. ברוב המקרים, אנו משתמשים בשתלים היברידיים גדולים יותר מ-10 עד 60 מ"מ (TTPHIL (r) ALL TILT PROTOCOL), הכוללים את העצם הבסיסית, שהיא יותר מינרלית ובעלת צפיפות גבוהה יותר בהתאם למקרה.

Bicortical Basal Implantology משתמשת בטכנולוגיית מיקום וטעינה מיידית חדשנית עם טכנולוגיית Biolock Screw Retained

כדי למנוע התרופפות הברגים ולהפוך את חיבור השתל לחזק ומאובטח. שתלים בזאליים או אסטרטגיים מקובעים בקליפת המוח על ידי המנתח, ותהליך יצירת העוגן הזה נקרא "אוסטאופיקסציה". תכונה של השתלה בסיסית היא שהיא מכוונת להתקנת גשר מיד לאחר ההשתלה.

עם זאת

שתלים בזאליים משטח חלק פועלים היטב בחולים אלה בשל העובדה שהם פחות רגישים להתקפת חיידקים (אזור המיסב רחוק מהאזור הנוטה לזיהום באזור החניכיים, ושתלים משטחים חלקים כן. עֲבוֹדָה). למנוע התיישבות וצמיחה של חיידקים). העלות הנמוכה של שתלים בזאליים נובעת, מחד גיסא, מהיעדר משטח לאינטגרציה של אוסאואינטגרציה ומהיעדר רכיבים בודדים, כגון מולטי-סטרים, תבניות על, ברגים, פקקים, ברגים לקיבוע, העברות, אנלוגים ותבניות סריקה, על האחר. … רעיונות הטיפול המינימליסטיים הגלומים בשתלים אלו הפכו אותם לאופציה נחשקת הן עבור רופאי שיניים (רופאי שיניים, תותבות ולסתות) והן עבור מטופלים.

אנו ב-Cosmodent India מציעים שיטה חדשה ומהפכנית לחלוטין להשתלת שיניים

בה אין צורך בהגדלת עצם גם במקרים הגרועים ביותר. לפיכך, אנו, צוות מרפאת השיניים אלכסנדר ולב, משתמשים אך ורק בשתלים מודרניים, משלבים אוסאואינטגרציה ומרוכבים. ישנם מקרים ומצבים שבהם אנשים הזקוקים להשתלת שיניים לא יכולים או רוצים לחכות חודשים רבים כדי להתקין את השיניים הקבועות שלהם; הם היו רוצים לבנות גשרים קבועים בהקדם האפשרי ובכך לשפר את איכות חייהם.

למידע נוסף אודות השתלת שיניים לסת עליונה מחיר נא לגשת לאתר dental-clinics.co.il

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן