להפוך אתר וורדפרס לאפליקציה

הקדמה: מדוע כדאי להפוך את אתר הוורדפרס שלך לאפליקציה?

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם כיום. הוא פותח כפלטפורמת בלוגים ומאז התפתח לבונה אתרים מן המניין. וורדפרס היא קוד פתוח, מה שאומר שהיא בחינם לשימוש ואתה יכול לשנות אותה כדי להתאים לצרכים שלך.
למידע נוסף על להפוך אתר וורדפרס לאפליקציה יש לבקר ב- webtoapp.co.il

חשוב להפוך את אתר הוורדפרס שלך לאפליקציה כי:

– אתה יכול להגיע ליותר אנשים עם אפליקציות מקוריות מאשר עם דפדפן אינטרנט

– תוכל לקבל יותר הורדות עבור האפליקציה שלך מאשר עבור האתר שלך

– יהיה קל יותר לדרג גבוה יותר בחיפושים בגוגל

אתרי וורדפרס הם דרך מצוינת ליצור אתר ובלוג, אך הם יכולים להיות מוגבלים מבחינת תכונות. הפיכת אתר וורדפרס שלך לאפליקציה היא דרך טובה להפוך אותו לחזק ועשיר יותר בתכונות.

ישנן סיבות רבות מדוע אולי תרצה להפוך את אתר הוורדפרס שלך לאפליקציה:

-כדי להפוך אותו ליותר חזק ועתיר תכונות

-כדי להקל על אנשים למצוא

-כדי לקבל דירוג SEO טוב יותר

-כדי שיהיה לך אבטחה טובה יותר

מבוא:

תהליך הפיכת אתר וורדפרס לאפליקציה אינו קשה. במאמר זה, אני אראה לך כיצד לעשות זאת בכמה שלבים בלבד.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) שיצאה לראשונה בשנת 2003. כיום היא אחת ממערכות ה-CMS הפופולריות ביותר בעולם עם למעלה מ-60 מיליון אתרים הפועלים עליה.

ההערכה היא שיש למעלה ממיליון אפליקציות לנייד שנוצרו עם וורדפרס. וורדפרס פועלת על שרת אינטרנט וניתן לגשת אליה מכל מכשיר המחובר לאינטרנט, מה שאומר שזוהי פלטפורמה אידיאלית גם לבניית אפליקציות לנייד.

במאמר זה נראה לכם כיצד להפוך את אתר הוורדפרס שלכם לאפליקציה מקורית באמצעות PhoneGap או AppMobi.

2. שימוש בתוסף וורדפרס של כלי אופטימיזציית האתרים החזותיים לבדיקות ניידות

יש תוסף וורדפרס שניתן להשתמש בו כדי לייעל את האתר שלך למכשירים ניידים. זה נקרא כלי אופטימיזציית האתר החזותי לבדיקות ניידים. ניתן להשתמש בתוסף זה כדי לבצע שינויים בקוד של האתר שלך ולבצע אופטימיזציה שלו להצגה במכשירים ניידים.

כלי אופטימיזציית אתרים חזותית לבדיקות מובייל הוא תוסף וורדפרס המשמש לבדיקה ואופטימיזציה של האתר למכשירים ניידים.

תוסף זה הוא לא רק דרך מצוינת לשפר את חווית המשתמש, אלא הוא גם עוזר בהגדלת שיעורי ההמרה. זה עושה זאת על ידי מוודא שהתוכן באתר שלך קריא וקל לגישה.

כלי אופטימיזציית האתר הוויזואלי עבור תוסף בדיקות ניידים יעזור לכם ליצור חווית משתמש טובה יותר, שתוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר.

כבר שמעתם על השירות המדהים של החברה הגלובלית? WebToApp ??

הם יהפכו את האתר שלכם לאפליקציה, ירשמו אותה גם בגוגל וגם באפל, ידאגו לכם לכל הגרפיקות והאישורים שצריך ואפילו יתחזקו אותה באופן שוטף כדי שתעמוד בתנאים של מפעילי השירות ויבטיחו שהאפליקציה לא תרד מהחנויות בשל חוסר תחזוקה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן