יכולות הניקיון המופלאות של מגב הפלא

ניסיון לנקות את השמשה מלכלוך ולכלוך עלול לגרום לפסים ושומנים מעצבנים. הדרך הטובה ביותר לתקן זאת היא לנקות את השמשה הקדמית היטב, ואחריה טיפול דוחה מים. חשוב להסיר את שכבת הלכלוך לפני החלת הטיפול הדוחה מים על השמשה הקדמית.

לניקוי להב המגב, נגב אותו במים חמים וסבון ולאחר מכן נגב את קצה להב המגב בעזרת קורט אלכוהול. אם עדיין יש לך בעיות במריחת מים, נסה לשדרג לנוזל המגבים שלך.

אם מגב השמשה מריח מים על השמשה, זה לא עוזר. מגבי השמשה הם הכרחיים לניקוי השמשה והחלון האחורי לאחר גשם ושלג.

רובוטים לניקוי חלונות מצוידים ברפידות מיקרופייבר המנקות את הזכוכית מבלי להשאיר פסים. השימוש בציוד מיוחד לניקוי חלונות כגון מגבים יכול גם להיות מועיל.

לאחר הניקוי, הניחו מגבת על בסיס החלון כדי לתפוס טיפות. נגב את האזור עם חומץ לבן ומטלית ניקוי לבנה רכה. שטפו את המטלית במים לחים וייבשו אותה היטב למניעת שמירה על לחות.

ניתן לטפל בבגדי משי על ידי השרייתו בדלי חומץ מדולל למשך 30 דקות כדי לנטרל ולחסל ריחות (חומץ אמור להחזיר ברק, איכס!). ניתן גם להרטיב את הכתם במים קרים, לטפוח על אלכוהול מגרר או להשתמש בכדורי צמר גפן על פני השטח.

אתה יכול להשתמש בהם יבשים לספיגת אבק ופסולת, או להרטיב אותם במים כאשר יש בלגן גדול. לניקוי והסרה יש לשטוף במי סבון חמים להסרת שאריות ולאחר מכן לנגב במטלית לבנה המנוקה בחומץ.

התחל את תהליך הניקוי על ידי ניגוב החותם הפנימי של דלת המכונה בעזרת חומר ניקוי לכל מטרה

השתמש במטלית ניקוי או בד מיקרופייבר וטבול אותו בתמיסת החומץ וסחט אותו החוצה. וודא שצינור הניקוז המסופק אינו מחובר, כך שתוכל לתת למים שאמורים לנקות את הבגדים לעבור.

לאחר הבגדים שלך נשטפים

הוסף את צינור הניקוז ושחרר את המים מהתוף. אם אתה צריך עוד דקה או שתיים בכביסה, אתה יכול לנקז את המים המלוכלכים ולהוסיף את המים הנקיים. לאחר שעברת מחזור שלם עם תמיסת החומץ, עליך לחזור על התהליך במכונת הכביסה שלך אם משהו מלכלך בנוסף.

אם הפתרון המדולל מוקצף מדי ומשאיר רצועה על השמשה הקדמית, הוסף עוד מים ודלל עם סבון ומנקה חלונות. טפטפו מעט מהפתרון המוכן על מטלית ניקוי או סמרטוט ונגבו באחת מפינות השמשה.

יש אנשים שמשתמשים במרכיבים כמו חומץ לבן ומים מזוקקים לניקוי השמשות מבלי להשתמש בנוזלים רעילים. חומץ מצוין למשימות ניקיון ביתיות רבות כגון ניקוי חלונות ומשחת שיניים והוא טוב לניקוי מגוון פריטים.

נוזל שטיפת השמש / מגב עוזר לשמור על השמשה נקייה וצלולה מבלי שיהיו בעיות עם בטיחותה הכללית

נוזל המיועד לניקוי שמשות עושה עבודה טובה יותר מאשר מים שאינם קופאים ב 20 מעלות מתחת לאפס. מוצרים מומלצים כגון מתכוני Windex ו- DIY לחומרי ניקוי לשמשה חלים על כל מנקות הזכוכית והחלונות.

אם אתה משתמש במי ברז למכונת ניקוי הזכוכית שלך

מומלץ מים מסוננים. ניתן להשתמש במכונות ניקוי משקפיים לניקוי במים פושרים כאשר ההוראות דורשות מים חמים. אם אתה רוצה לחמם מים על כיריים, שלב מים רותחים עם מים בטמפרטורת החדר, שהטמפרטורה שלהם תחמם את הבגדים לאחר הניקוי.

אתה יכול להשתמש במים חמים או קרים לוונדר וואש ולצפות שהמים החמים יהיו נקיים יותר מהבגדים שלי. אני משתמש במכונת הכביסה בבית כי יש לי גישה נוחה למים חמים מהברז. לשטיפה במים חמים עם מגבת יש ריח מתמשך המתממש לאחר השימוש.
למידע נוסף בתחום של מגב הפלא יש לבקר ב- must-shop.co.il

השתמשתי בחומץ ומים לניקוי הסרטון, אך בכל פעם שהדלקתי את משטח הווידאו משהו נזל מהצד, וכשסיימתי לא הצלחתי להסיר אותו.

אתה יכול למרוח מעט מתמיסת הניקוי שלך על החלון, אך חלק גדול ממנו משאיר רצועה קטנה. אם אתה שוטף את השמשה לאחר שטיפת המכונית, פשוט תרסס אותה בכמה זריקות של מנקה זכוכית ולא תראה את האובך.

שאריות אלו יכולות לא רק לסתום את פנים המכונה שלך

אלא גם להשפיע על תפקוד המכונה שלך, כלומר טמפרטורות מים בלתי צפויות והעברת ריחות לבגדים. שמנים מחומרי ניקוי וחומרי ניקוי ביתיים יכולים להישאר על מגבות גם לאחר הכביסה, מה שהופך אותם לבלתי שמישים לניקוי חלונות.

אם אתה מחפש גרסה חסכונית של מנקה המשקפיים

נסה סבון ומים למדיח כלים (לעולם לא חומץ), מנקה חלונות או משחת שיניים. עדיף לבחור במנקה זכוכית או חלונות שלא משאיר שאריות או ריריות (פסים) לאחר השימוש. לקחת את הזמן לניקוי החלונות במקום למהר היא דרך בטוחה ליצור פסים.

עם נוזל כביסה, מים חמים ומגבת יבשה, ניקוי משקפיים הוא כל מה שאתה צריך כדי לעבור את היום ולשמור על המשקפיים נקיים ופונקציונאליים.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן