המדריך המלא לשימוש ב- Hubstaff

עם כל כך הרבה אפשרויות מעקב אחר תוכנה, מעולם לא היה זמן טוב יותר למצוא פיתרון המתאים ביותר לעסק שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, אתה יכול להרשות לעצמך להיות בררן כשמדובר במציאת תוכנה עם התכונות הדרושות לך כדי לשפר את העסק שלך.

חשוב למצוא את התוכנה המתאימה לעסק שלך

מכיוון שהדבר מאפשר לך לבצע מיקור חוץ של משימות לתוכנה ספציפית. חשוב גם שתמצא שזה יעבוד בשבילך, מכיוון שזה נותן לך את היכולת להעביר חלק ממשימה שלך למיקור תוכנה ספציפי. אך חשוב גם שתמצא את התוכנה המתאימה לחברה שלך.
עבור עוד מידע בתחום של Fillva והמדריך המלא לשימוש ב- Hubstaff מומלץ לבדוק ב- fillva.com

חשוב למצוא את התוכנה המתאימה לעסק שלך

מכיוון שהדבר יאפשר לך למיקור חלק מהמטלות שלך לתוכנה מסוימת בדרך כלשהי. לפני שתבחר בתוכנת ניהול זמן לעובדים שלך, ודא שהמיסים שלך פשוטים על ידי לוודא שכל מינהל העסקים נמצא בכדי שתוכל להתחיל את השנה החדשה. מדריך זה יספק לכם את כל המידע הדרוש בכדי לייעל את Hubstaff בהצלחה לעסק שלכם. לאחר מכן בחר את המשתמש אשר יהיה באיזה תפקיד בארגון שלך, בחר הוסף פרויקטים בודדים ולאחר מכן לחץ על "בחר" כדי להוסיף את כל הפרויקטים שלך בבת אחת. לאחר שיצרת את ארגון משימות Hubstaff שלך, תוכל לקשר אותם למעקב אחר זמן HubStaff על ידי ביצוע מדריך זה.

אם אתה זקוק לעזרה נוספת כאן, אנא קרא את השלבים הבאים במסמך זה, אך אני אתן לך סקירה מהירה על החלקים החשובים ביותר בארגון משימות Hubstaff. כל שעליך לעשות הוא לבחור שם פרויקט הגיוני עבורך ועבור הצוות שלך ובחר באפשרות "הוסף".

Connecteam

היא אפליקציית ניהול עובדים כוללת בכל אחת המיועדת לצוותים מרוחקים, ומאפשרת לך לנהל את הצוות שלך בקלות וביעילות תחת קורת גג אחת. הפלטפורמה אידיאלית עבור חברות הזקוקות לעובדים במקום העבודה, שכן היא מציעה גידור גיאוגרפי ונוכחות במקום ומאפשרת כללי עבודה מותאמים אישית שניתן להקצות הן לקבוצות והן לעובדים בודדים.

מעקב אחר זמן נותן לך מידע בזמן אמת על כמה זמן השקעת בפרויקטים שונים

ותוכל לבחור מסנן תאריכים מותאם אישית כדי להציג את התאריך והשעה של כל פרויקט, כמו גם את משך הפרויקט. מובטח שמעקב אחר הזמן שלכם יעזור לכם להשיג לוח זמנים יעיל יותר וסביבת עבודה טובה יותר. מערכת מעקב הזמן של Hubstaff מבטיחה שלעולם לא תחמיץ פגישה. כדי להבין כיצד בחרנו את הבחירות הטובות ביותר שלנו ואיזו מבין 28 תוכנות אחרות לניטור עובדים זכאית, בקר בדף הבחירות הטובות ביותר שלנו.

משימות Hubstaff הוא Kanban – כלי לניהול פרויקטים שנועד לבצע את עבודתך במהירות. אם עדיין לא השתמשת באחד מכלי הפרויקט והניהול הללו ומוכן לעבור לפרויקט חדש, שקול את משימות Hubstaff.

Hubstaff מאפשר לך לפקח על הזמן שאתה מבזבז על משימות מסוימות

דבר שמועיל מאוד למנהלי פרויקטים. אתה יכול לראות כיצד Hubstaff נותן לך הבנה טובה יותר של המתרחש בארגון שלך ואיך זה קשור לניהול הפרויקט שלך. הוא משמש להקצאת משימות לעובדים ולאפשר להם לעקוב אחר זמנם לכל משימה בנפרד.

דירוג עובדים של Hubstaff הם דוחות מקיפים

כך שתוכלו לראות כיצד מתקדם הפרויקט וכיצד חברי צוות בודדים מתפקדים. מנקודת מבטו של מנהל קל לברר אודות עבודת העובדים והתקדמותם. אך רוב המנהלים עם צוותים גדולים יעריכו את הודעות הדוא"ל היומיות של Hubstaff, המפרקות את כל המידע בצורה תמציתית וקלה לקריאה.

זמן עובד טוב

תוכנת מעקב צריכה לעקוב אחר יותר משעות שעון בלבד כדי לקבוע כיצד עובדים מבלים את זמנם. חשוב לכלול מגוון כלים לניהול צוות מרחוק, כולל לוח שנה מותאם היטב. לאחר מכן Hubstaff משתמש בקריטריונים מסוימים כדי לקבוע את אופן המעקב אחר הפרויקט על ידי הודעה על כך בנקודות שונות בדרך.

גישה זו אולי לא נראית אינטואיטיבית בהתחלה

אך ככל שתגדיר את הזמן שלך – צורכי מעקב – כך היא תהיה משמעותית יותר. אם אתה משתמש בסוגי תוכנה מרובים וברצונך למקסם את היעילות שלך, עליך לשקול לעדכן את התוכנית שלך. אינטגרציה זו – גישה ראשונה זו בדרך זו תוכל לבלות עם הכלי המועדף עליך לניהול פרויקטים ועדיין לנצל את זרימת העבודה שהוקמה כבר. בחר באינטגרציה שחוסכת לך הכי הרבה זמן, ואם אתה מחפש פיתרון ניהול מבוסס פרויקטים מלא, עליך לדעת שזו אינה מטרת התכנון של Hubstaff.

Time Doctor זוכה מכיוון שאתה יכול להוריד את הכלי ישירות מאתר Hubstaff מבלי שתצטרך לבקש אישורי דוא"ל או לקבל הזמנה מהמעסיק שלך

בנוסף ליכולת להציג במהירות את כל האתרים שאינם קשורים לעבודה, TimeDoctor כולל גם דוח שימושי "זמן שימוש רע", שבו Hubstaff רק מאפשר לך לראות איזו כתובת אתר של יישום יש לך, אילו עובדים ביקרת באילו אתה צריך לעשות את השיפוט שלך. ישנן דרכים רבות למצוא את ההתאמה הטובה ביותר עבור העסק וכוח העבודה שלך, לכן קרא את המדריך למטה. להלן כמה השוואה בין תכונות – על ידי – שיעזרו לך להחליט אילו כלים, כגון עובדי Time Doctor או Hub, מציעים לך את התמורה הטובה ביותר לכסף.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן