ד"ר ינון אריאלי קורס השקעות ערך בשוק ההון

במהלך השנים ד"ר אריאלי עזר לאלפי משקיעים על ידי התמקדות בהשקעות ערך על ידי התבוננות באסטרטגיות. הוא השיק אפליקציית מובייל חדשה שתסייע למשקיעים בבורסה לגלות את הרעיונות המנצחים של וול סטריט. במהלך העשור האחרון, איפשר השקעות בשוק ההון במאות מיליוני דולרים באמצעות אסטרטגיית ההשקעה שלה המתמקדת בנכסי ערך, הכוללת את יסודות המניות, אגרות חוב, מטבעות, סחורות ונכסים אחרים כגון זהב, כסף, נחושת, נפט, פחם, זהב ומתכות יקרות, כמו גם סוגי נכסים אחרים. מאז תקופתו כמנהל קרנות גידור בניו יורק, הוא סייע גם לאלף משקיעים באסטרטגיית ההשקעה שלו.

אכן

האסטרטגיה בה משתמשים כמה מהמשקיעים המפורסמים בעולם, כולל וורן באפט, היא מרכיב מרכזי באסטרטגיית ההשקעות בשוק ההון של ד"ר אריאלי, ומהווה בסיס לרבות מאסטרטגיות ההשקעה שלו. ואכן, זהו עיקרון הליבה של השקעות רבות, כולל זהב, כסף, נחושת, נפט, פחם, זהב, מתכות יקרות ונכסים אחרים.

אפליקציית תיק המניות של ינון מעניקה למשתמשים תובנה לגבי רעיונות ההשקעה החדשים הטובים ביותר ועוזרת לכולם לבנות תיק מצליח

תיק פסיבי המחקה וממשיך אחר אסטרטגיה כמותית המבוססת על אסטרטגיית שוק ההון של ד"ר אריאלי ושלל אסטרטגיות השקעה אחרות.
למידע נוסף אודות ד"ר ינון אריאלי קורס השקעות ערך בשוק ההון וקורס השקעות ערך בשוק ההון עליך לבקר באתר israelhayom.co.il

המדד הבסיסי נועד לבחור חברות גדולות ובינוניות בעלות הון מוערך ומספקות תשואות בר-קיימא. ככלל, הקרן משקיעה בניירות ערך הכוללים את אינטלידקס הבסיסית. בתנאי שוק רגילים, קרן זו משקיעה בכל רכיבי ניירות הערך במדד הבסיס.

למעשה, אם תחכו בסבלנות ותקנו איכות גבוהה בשלב זה, תקבלו תשואות פנומנליות וכמובן שתנצחו את השוק. כשמשקיע קונה מניות, אין דרך טובה יותר לנצח את השווקים ולהשיג תשואות גבוהות במיוחד מאשר לקנות ולהמתין בסבלנות.

בשנת 2004 הצלחתי לנצח את השוק בפער גדול ואני מאמין שאמשיך לעשות זאת כל עוד אמשיך להשקיע בחוכמה, באחריות ובסבלנות. המטרה שלי ברורה: לנצח את שוק המניות עם תשואה של לפחות 10% בשנה בעשר השנים הבאות.

למשל: הסטארט-אפ הטכנולוגי הישראלי שנקרא Carbyne 

היא חברה שמבטיחה לחולל מהפכה בדרך בה אנו מעבדים שיחות. הוא פותח במדינות ברחבי העולם, כולל בארצות הברית, שם יישמה ועבדה עם כמה ממוקדי 911 הטלפונים המצליחים ביותר בארצות הברית ובאירופה.

Intellidex הבסיסי מורכב מספקי Intellidesx, המבוססים בעיקר על פוטנציאל ייסוף הון. זה הופך את קרבין להשקעה אטרקטיבית מאוד עבור המשקיעים ובדיוק מסוג הדברים שמעלים את מחיר המניה והופכים אותה לאטרקטיבית.

האתגר של המשקיעים

הוא לעתים קרובות שיש יותר מדי רעיונות מקבילים, מה שמקשה על זיהוי ההזדמנויות הנכונות. לא כל המשקיעים מוכנים לעשות את הדרוש לביצוע ניתוח בסגנון בנג'מין גרהם של מניות כדי לראות אם קיימת אפשרות ערך טובה. אומרים שתשואות גבוהות בשוק המניות דורשות ניתוח מעמיק, כולל צלילה עמוקה בבסיסי היסוד, דבר שרוב המשקיעים לא רוצים לעשות. זו הסיבה שאנחנו מבצעים מיקור חוץ של דברים ומשכים משקיעים עשירים מטופשים ומלוכלכים בכסף כזה.

השקעת ערך מתמקדת ברעיון שחברות שוות יותר כאשר הן מרוויחות יותר

המשמעות היא שכאשר חברה מרוויחה יותר, שווי החברה עולה והיא צוברת ערך. השקעת ערך מבוססת על התיאוריה של השקעת ערך: אם חברות מרוויחות יותר, הן צריכות להיות שוות את זה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן