דפי נחיתה

דפי נחיתה הם דרך נהדרת עבור חברות להפוך מבקרים מקוונים ללידים ומכירות, ולעתים קרובות הם הצעד הראשון בכל מסע שיווק מקוון בתשלום. בעוד שחברות רבות משתמשות בדפי נחיתה, לעתים קרובות האתר אינו בשימוש ומושקע כסף רב ומשאבים בכדי להפנות אליו תנועה. מסיבה זו יש להשתמש בדף נחיתה בנוסף לדף המוצר כדי להפוך את המבקרים ללקוחות. לדוגמא, אם אנשים בדף הנחיתה שלך מחפשים נעלי בלט שאתה מציע באתר שלך, אתה רוצה לבצע אופטימיזציה שלהם כך שהם יופנו לקופה.

עמוד נחיתה של PPC, דפי נחיתה של מדיה חברתית חייבים להיות ספציפיים למילות מפתח וקישורים לדפים אחרים באתר שלך. PPC ו- Lead Generation המבוססים וגם כ- Lead-on-Sales (L2S) קמפיינים שיווקיים, כגון שיווק בדוא"ל ומכירות ישירות.

דף בית

הוא דף נחיתה מכיוון שהוא שם כדי לקבל את פני המבקרים באתר שלך על ידי הפנייתם לאן שהם צריכים להגיע הלאה. למרות שמומלץ לדפי נחיתה לקשר ישירות לדפים אחרים באתר שלך, מחקרים הראו שרוב דפי הנחיתה אכן מקשרים לדף הבית שלך, בדרך כלל עם לוגו. דף בית אינו דף נחיתה אם הוא קיים רק להמרת מבקרים בעמוד, אך הוא יכול להיות גם דף נחיתה.

דף נחיתה

הוא דף אינטרנט שמופיע כאשר לקוח פוטנציאלי לוחץ על מודעה או קישור לתוצאות מנועי חיפוש. עמודי נחיתה הם בהגדרה אתרים המוצגים כאשר לקוחות פוטנציאליים לוחצים על מודעות וקישורי תוצאות למנועי חיפוש. דף נחיתה הוא דף אינטרנט המכיל היפר-קישור לדף אחר שמשתמש לוחץ עליו, כגון קישור לדף הבית של האתר שלך, לדף תוצאות החיפוש או לדפים אחרים באתר שלך. שם מבקר מופנה לאתר כאשר הוא לוחץ לדף הפתיחה או לדף תוצאות החיפוש של הדף עליו הוא לוחץ על המודעה. במילים פשוטות, דף נחיתה הוא הדף הראשון שממנו מבקר יכול לגשת לאתר שלך. דפי נחיתה הם ברמה הבסיסית ביותר שלהם דף אליו מבקר מגיע לאחר לחיצה על מודעה או קישור. דפי נחיתה יכולים להיות דרך עבור מישהו "לנחות" באתר באמצעות לחיצה על קריאה לפעולה שיווקית מקוונת, או שהם יכולים להיות חלק מדף תוצאות מנועי חיפוש או מאתר אחר. במילים פשוטות, זהו, במילים פשוטות, קישור לדף הבית של האתר שלך אליו המבקרים יכולים להגיע.

יש לך כמה דפי נחיתה אפשריים שמותאמים להבדלים בקהל שלך

לאתר שלך יכולות להיות מספר אפשרויות למכור מודעה מסוימת שמובילה לדף נחיתה, כלומר התאמה אישית שלה כך שתתאים לקהל היעד שלך, או התאמה אישית ומכירה של אותה לקהל אחר, למשל לדפי תוצאות מנועי חיפוש שונים.

ניתן לתאר דף נחיתה כדף באתר שלך שדוחף את המבקרים לפעולה אחת

באופן כללי, עמוד הדחיסה של עמוד הנחיתה הוא הסוג הנפוץ ביותר של דף הנחיתה באינטרנט ואחד מהסוגים הנפוצים ביותר של דפי אינטרנט. דף נחיתה הוא יעד – דף של דפי האינטרנט שלך שעובד באופן דומה לדף מודעות או לדף תוצאות של מנועי חיפוש. אתה יכול להציג יותר מדף נחיתה אחד, למשל דף נחיתה מורחב או אפילו מודעת דף מלא באתר.

כל מה שמכונה דף נחיתה נועד למקסם את מספר המבקרים באתר שלך ואת מספר הקליקים באתר שלך, כמו גם את הדפים המכילים תוצאות במנועי חיפוש.

אמנם ניתן ליצור דף נחיתה למכירת דברים, אך המכירה בפועל מתבצעת רק לאחר המכירה. דרך קלה ליצור דפי נחיתה שעובדים עבורך היא להוריד תבנית לוחית נחיתה משוק HubSpot.

לכל עמוד באתר שלך יש מטרה והוא דף נחיתה פוטנציאלי של מנועי חיפוש

אך דף הבית של האתר אינו דף הנחיתה היחיד. מטרתו הבלעדית של דף נחיתה היא להמיר מבקרים לדף הבית והטופס עצמו, הנחשב לדף נחיתה, אם כי הוא משרת מטרות אחרות. יש סיבה נוספת מדוע קיים דף נחיתה שיכול להעלות אותו: זהו טופס שעל המבקרים למלא כדי לגשת לאתר שלך.

דף נחיתה הוא דף עצמאי המשמש ככלי להפוך מבקרים ללידים. הם יותר מסתם דף ומסווגים כדפי נחיתה על בסיס היעד אליו מופנה המבקר, מה שמוביל אותו לשלם עבור מודעות מקוונות.

אם אתה זוכר משהו ממאמר זה

זכור כי כל צורה בה אתה משתמש כדי להפוך מבקרים ללידים היא דף נחיתה ועל האתר שלך לכלול לידים. עולם קידום אתרים: כל אתר שאתה יוצר כדי לתפוס תנועה נחשב ל"דף נחיתה ", המבוסס על מחקר מילות מפתח, ומשרת מטרה אחת וממוקדת. דף נחיתה אינו עוסק רק בגישה להיפר-קישור שלוחצים עליו באתר, אלא באתרים בהם הצרכנים יכולים לבקר.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן