כל מי שמחזיק בידיו סכום כסף כלשהו והוא רוצה למנף אותו, חייב לחפש מוצר או נכס שאכן יעשה משהו עם הכסף. זה יהיה לגמרי לא חכם לקחת את הכסף ו'להסתדר'. כלומר לסגור חובות, להתחיל לחיות חיי רווחה כאשר הכול יהיה בעתם רק למשך זמן שאול. כי כסף שלא ממנפים אותו הוא כסף מתכלה. כשהוא ייגמר לכם, הוא ייגמר ולא יישאר כלם ממנו דבר.

על כן, אם נפל לידיכם כסף של ירושה מדוד עלום גלמוד או סב שרשם לכם משהו בצוואה, אל תמהרו ליטול את הכסף לפני שיש לכם תוכנית ברורה מה אתם הולכים לעשות אתו. לגמרי לא חכם לקחת כסף ורק אחר כך להתחיל לחשוב מה ייעשה בו. אנשים רבים עושים כך והשטות הזו שלהם בסופו של דבר עולה להם ביוקר. כי כשיש לנו את הכסף ביד, אנחנו מרגישים כל יכולים. גם אם אנחנו לא באמת רוצים לבזבז אותו, אנחנו עדיין נרגיש ש'יש' לנו. כך שהיד על ההדק תהיה קלה. אנחנו נשלוף מהר יותר את כרטיס האשראי או את שטרות הכסף כאשר מהר מאוד אנחנו עתידים לגלות כי כילינו סכומים נכבדים מתוך הכסף.

אז איך שומרים על הכסף לפני שמתחילים להשקיע אותו?

אז החלטתם להשקיע. אתם ממש סגורים על עצמכם שזה מה שאתם הולכים לעשות. בשלב הזה של הבירורים, אל תחזיקו אצלכם את הכסף. לא בבנק ובטח שלא בארנק. מצאו מישהו שישמור לכם על הכסף או הפקידו אותו פק"מ כדי שלא תוכלו לגעת בכסף ולכלות אותו סתם כך טרם זמנו.

אם אין לכם את הרצון לעשות את זה כדי שהכסף יהיה שמי מיד כשיהיה לכם רעיון טוב להשקעה, אתם יכולים לבקש מחבר קרוב שאתם מאמינים בו או בן משפחה שאתם סומכים עליו ופשוט להפקיד ברשותו את הכסף או את הסיסמה שלכם בבנק לאחר שתחליפו אותו.

סוף מעשה במחשבה תחילה

לחשוב, להתלבט, לשקול ולבדוק בכל תחום שהוא זה דבר מבורך. במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר בכסף שאתם מחזיקים אצלכם.

כסף הוא הדבר הכי נזיל והכי חמקמק מכל מוצר אחר שיש בעולם. אדם יכול לפעמים להיתקע עם עודף ביצים שהוא קנה ולא משתמש, ירקות או כל מוצר אחר בבית אך עם כסף מיותר עוד לא היה אדם שנתקע אתו מבלי למצוא עבורו פתרון.

כסף הוא לא העיקר בחיים אך בלעדיו אין לנו חיים. על כן, בגלל שזה כל כך קשה לשמור על כסף, חשוב שתמהרו למצוא את ההשקעה הכי נכונה והכי מתאימה לכם על מנת שלא תחזיקו בידיכם סכומים שכאלה שיתמוססו כמעט מאליהם.

אז יש את ההשקעות בנדל"ן, יש השקעות במניות ובבורסה וכולם דורשים אחריות ואמינות.

https://www.karkatova.co.il/