איך קונים מניות

בין אם מדובר במסחר יומי, מסחר בתנופה או השקעות, עליכם לדעת את יסודות הקנייה והמכירה של מניות. הבן כיצד עובדות המניות, מה עולה רכישה ומכירה של מניות ואיזה מתווך המתאים ביותר לצרכי המסחר שלך לפני שתשתמש בכספיך הרווחים בכדי להגיע לעבודה. השקעה במניות דורשת שגרה יעילה וקלה למעקב המגובה בכללים מתי לקנות, למכור ולהחזיק, בשלושה שלבים פשוטים. לוקח זמן להבין כיצד מתבצעות עסקאות במניות וכיצד שוק המניות בכללותו עובד.

אני מבין שזה בלתי אפשרי של טירונים תמיד לקנות ולמכור מניות טובות בזמן הנכון, וזה אפילו קשה יותר למשקיעים מנוסים.

לעומת זאת

רכישת חלק מהמניות בחשבון תיווך יכולה לסייע בשמירה על כספך, ורוב חשבונות התיווך מאפשרים לך לקנות את מרבית המניות הנסחרות בבורסות הגדולות. ברגע שאתה פותח חשבון, אתה מתווך, כך שהמתווך שלך אחראי על קנייה ומכירה של הבורסה בשמך. בנסיבות אלה, בדרך כלל מומלץ לקנות מניות באמצעות התיווך שלך, במיוחד אם ייתכן שתצטרך לפדות את המניות שלך במהירות. בפרט, ניתן לקנות ולמכור מניות במהירות באמצעות התיווך, וניתן לקנות ולמכור מניות במהירות באמצעות תיווך זה.

עכשיו שיש לך חשבון מתווך

אתה תקנה את המניות הראשונות שלך, אך לפני שתמצא מתווך ותקנה מניות בפועל, עליך לבדוק את הכספים שלך. דע אילו מניות אתה רוצה לקנות כדי לעזור לך להשיג את היעדים הכספיים שלך. ברגע שתחליט אילו מניות לקנות וכמה מניות לקנות, אתה מזמין את חשבונות התיווך שלך מהמתווך שלך.

אינך זקוק לחשבון מתווך בכדי לקנות מניות בדרך זו

אך אם ברצונך להשקיע לבד תוכל לחפש חברות המציעות תוכניות רכישה ישירות של מניות. אם אתה קונה מניות בודדות, עדיין יש כמה מקומות שבהם אתה יכול לקנות מניות באינטרנט בחינם. לא כל החברות הרשומות משתתפות בתכנית רכישה ישירה של מניות. ראשית, יש לזכור כי לא ניתן לקנות כמה מהמניות הפופולריות ביותר בשוק המניות בארה"ב, המכונות מניות FAANG, באמצעות חשבון מתווך.

אתה יכול לפתוח חשבון בחברת קרנות השקעה ישירות או לסוכן המניות שלך לקנות את המניות שלך דרך חשבון הברוקר שלך

אם כבר יש לך כסף בחשבון המתווך שלך או שנמכרו פיקדונות או נכסים אחרים, ייתכן שתרצה להעביר את הכסף שלך מהבנק לחשבון מתווך כדי לקנות מניות.

אם אתה מתכנן לקנות את המניה הראשונה שלך

עליך להשתמש בחברת התיווך שלך כדי להשלים את הרכישה. רכישת מניות באינטרנט מחייבת שהמתווך שלך הוא אדם או חברה המחזיקים ברישיון לקנות או למכור מניות בבורסה. לאחר מכן, עליך לבחור סוכן מניות (או מתווך – בחברה – תיווך -) שקונה או מוכר מניות מחליפה אחת או יותר.

כדי לקנות בפועל מניות בבורסה, על משקיע לעבור דרך מתווך (שהוכשר במדע המסחר במניות) שיוכל להעמיד מיד את המניה לרשות המשקיע במחיר הוגן.

לפני שסוכן מניות יכול לקנות או למכור מניות בשמך

עליו להכיר אותך ואת מצבך הכלכלי. חלק מהמתווכים גובים עמלה על קניית מניות ויש להם דמי מסחר גבוהים יותר מאחרים, ויש מתווכים שגובים סכומים שונים כדי להשקיע בקרנות השקעה, אג"ח ואופציות. אם אתה משקיע בקרן השקעות או תעודת סל שאינה נטולת עמלה, עליך למצוא מתווך שיאפשר לך לסחור בחינם. ישנם עמלות על קנייה ומכירה של מניות באמצעות מתווך, אך לא עבור מסחר בבורסה.

כדי לקנות מניות, תחילה צריך חשבון מתווך שאותו תוכלו להגדיר תוך כ- 15 דקות. ברגע שיש לך כסף בחשבון Robinhood שלך ושוק המניות פתוח, קנה או מכר מניות על שמך.

אתה יכול לקנות מניות דרך סוכן המניות שלך או החברה שהנפיקה אותן

או לבצע הזמנת רכש או עצירה אם אינך מעוניין לקנות את המניות במחיר מסוים. בניגוד לרכישת מניות, בה אתה בעלים חלקי של חברה, אופציה למניה היא חוזה שנותן לך אפשרות לקנות, למכור או לסחור במניות במועד שנקבע מראש במחיר או במועד שנקבעו מראש.

חשבון תיווך מקוון

הוא המקום הנוח ביותר לרכישת מניות, אך הוא רחוק מהאופציה היחידה. זה קשור לעיתים קרובות לרכישת מניות וקרנות ולמגוון השקעות אחרות והוא עשוי להציע מפת מסלול פשוטה לרכישת מניות. אם אתה רק רוצה לקנות מניה אחת, תוכניות הרכישה הישירה של המתווכים המקוונים שלך הן הבחירה הטובה יותר.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן