איך להיות עשירים

אנשים רבים רוצים לדעת כיצד להפוך למיליונר, אך לא קל להתעשר כמו ללמוד כמה סודות פיננסיים. במהלך השנים, אנשים רבים הוכיחו שאתה לא צריך להיוולד עם עושר כדי להפוך אותו לשבע דמויות. בין אם אתה בנקאי או זוכה בלוטו, אתה יכול לקחת חלק בסדרת "איך להתעשר" וללמוד איך להתעשר בכל גיל. גם אם לא הגעת לדמות הקסומה של שבע הדמויות, אנו יכולים לצבור עושר ולהתעשר לאורך זמן.

אם אתה מעוניין ללמוד כיצד להתעשר באמצעות צעדים מעשיים, אמליץ לך לקנות ולקרוא את ספרנו "כיצד להתעשר". זה הופך להיות הרבה יותר קל אם אתה עומד בכללים המפורטים לעיל ובמקביל קורא ספר על עשירות.

אם אתה מוצא דרך לחסוך כסף, תוכל לשמור יותר מזה, ללמוד כיצד להתעשר ולתרום יותר להשקעות שלך. אם תישארו בקורס, כנראה שתלמדו כיצד לבנות עושר ולהשיג את יעדיכם.

אנו רואים שיש יותר מדרך אחת ליצור עושר

אך אף אחת מהן אינה קלה. אם אתה רוצה ללמוד כיצד להתעשר, השלב האחרון הוא לשקול יצירת מקור הכנסה פסיבי. למד על סוגים שונים של הכנסה פסיבית, כך שתוכל להתחיל לבנות את השווי הנקי שלך מהר יותר משבוע של 40 שעות. הדרך היחידה להצליח ולתרגם את ההצלחה שלך לשגשוג היא לקחת סיכונים ולמצות את המירב מההזדמנויות העומדות לרשותך. אם אתה בוחר בדרך לעושר, אתה צריך להפוך לכוכב רוק כדי להתעשר.

אם אתה רוצה להתחיל לבנות עושר ולהבין איך להתעשר

אתה צריך לעבוד קשה, לקחת סיכונים ולעבוד כדי לנהל את הכסף שלך טוב יותר, במקום לנסות להיראות עשיר ולהיות טוב מהממוצע. אם יום אחד אתה יכול להיות עשיר, כדאי ללמוד לנהל כסף טוב יותר ולנהל אותו בצורה שהופכת אותך למצב טוב יותר מהממוצע, במקום לעבוד קשה וללמוד איך לבנות עושר, לעבוד קשה יותר וללמוד יותר על איך להתעשר . הדבר השלישי שאתה עושה אחרי שאתה מתעשר הוא לרכוש את הידע הדרוש לבניית עסק. אז אם אתה רוצה להפסיק להרשים אחרים ולהתחיל לחיות את החיים שלך ולהבין את ההבדל בין שני הדרכים לעושר והדרך להצלחה, אז הדרך השנייה היא הדרך הנכונה.

יש משרות שיכולות להפוך אותך לעשירות, וכל אחד יכול לפתוח עסק, אבל כמעט בלתי אפשרי להתעשר. אם תעבוד בכסף – לפי מודל עבודה, אתה תשכח את האימפריה תוך זמן קצר מאוד.

אם אתה רוצה ללמוד כיצד להתעשר, עליך להתחיל לקבל החלטות פיננסיות. ככל שאתה רודף אחר היעדים שלך בעקביות, כך גדל הסיכוי שתשיג אותם, וככל שתתהה יותר זמן כיצד התעשרת להתעשר בפועל.

ככל שיש לך יותר זמן לבנות עושר, כך גדל הסיכוי שתשקיע מוקדם יותר ותמצא הצלחה, וזהה להשקעה מוקדמת יותר אך יקרה יותר. זה מקל עליך לראות את עצמך משלם חובות, ללמוד יותר על כסף ולהתעשר בעתיד.

למרות שיש אינספור מאמרים המוקדשים לבניית עושר ועושר בן לילה

העצה כאן מתמקדת בפילוסופיה כיצד להתעשר. ישנן דרכים רבות להתעשר עד שנת 2020, ושכללתי כמה מהאסטרטגיות הללו. אם אתה באמת תוהה איך התעשרתי, פשוט הסתכל במאמר זה. אני נמנע מכסף – אתרים ומלמדים אותך "איך להתעשר יום אחד" או "איך להתעשר בן לילה."

אם אתה רוצה להתעשר ולהישאר עשיר

אתה לא צריך להיוולד עשיר; אתה צריך להרוויח כסף ואתה לא צריך לתת לכסף הזה לזרום מהדלת. להיות עשיר, לא משנה כמה כסף אתה מרוויח, אין פירושו להרוויח כסף. הדרך בה אתה הופך למיליונר מתוצרת עצמית, או בכלל "להרוויח כסף", שונה לחלוטין. אם אתה עשיר והרווחת את כל הכסף שלך בעצמך, זה אומר שאתה

אם אתה רוצה להגדיל את הסיכויים שלך להיות מיליונר

אתה צריך לחפש דרכים להרוויח כסף נוסף. הדרך הקלה ביותר להגדיל את עושרך היא להרוויח כסף מבלי לחשוב על זה כל הזמן. ברגע שאתה מבין שאתה יכול לקבל כסף שעובד בשבילך ולא לעבוד בשביל כסף, תראה איך ולמה אנשים עשירים נשארים עשירים.

מאמר זה אינו עוסק כיצד להתעשר במהירות, אלא כיצד לאט ליצור עושר באמצעות חיסכון והשקעה. אם אתה רוצה ללמוד להתעשר לאט יותר ולבנות את העושר שלך, עליך ליצור תוכנית השקעה לטווח ארוך.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן