ניהול תיקים

ניהול תיקים הוא ארגון ללא מטרות רווח המספק פתרונות בריאות איכותיים המותאמים לצרכים הספציפיים והאינדיבידואליים של הלקוח. פתרונות תוכנה לניהול תיקים מאפשרים לחברות להתמודד עם מגוון אתגרים עסקיים ולנהל עבודה בלתי צפויה וממוקדת מידע.

מנהלי תיקים מגיעים ממגוון מקצועות בתחום הבריאות ומשאבי אנוש

כולל רפואה, סיעוד, בריאות, משפטים, חינוך ושירותים חברתיים. לכן, בפועל ובספרות משתמשים במספר מונחים: Case Manager, Case Management Software Solutions או Case Manager. לדוגמא, ישנם אנשים יציבים שמשקיעים בטיפול בתיקים אך אינם מעורבים בהם, כמו רופאים, אחיות, משרדי רופאים, בתי חולים, מרפאות וכו '. —- ניהול תיקים מסייע ללקוחות להשיג רווחה ו אוטונומיה באמצעות מדיניות ותקנים מבוססי ראיות. הכוונה היא גם לשיטות ניהול התיקים שמנהלי התיקים מביאים איתם. הסמכת ACM היא ההסמכה היחידה המוצעת לאחיות ועובדים סוציאליים, שתוכננה במיוחד כדי לאשר את איכות ויעילות המקרה – שיטות ניהול בענף הבריאות והסעד. לדוגמה, עליכם לקבל הסמכה מטעם האיגוד האמריקני לניהול קליני, איגוד מקצועי של אחיות, עובדים סוציאליים, רופאים ואחיות.

עם זאת

ישנם מספר גורמים שיכולים להעיב על ביצועיו של מנהל התיקים, כגון איכות פרקטיקת ניהול התיקים ורמת המומחיות בתחום זה. מכיוון שאין נוסחת קסם לזיהוי מקרים בעלות נמוכה שהופכים לתביעות מורכבות ויקרות, אתה זקוק לתוכנית אסטרטגית לניהול תיקים כדי לשמור על הטיפול על המסלול ולמנוע מהעלויות לצאת משליטה. את תהליך ניהול התיקים ניתן ליישם על ידי חברי צוות הבריאות, כולל מנהלי תיקים, צוות קליני וספקי שירותי בריאות אחרים. מנהלי תיקים המבוססים על פיצויים, פיצויים – מבוססים או מוגדרים – יכולים ליישם זאת אם מנהל התיקים האקוטי או המשותף שלהם זיהה לקוח שייהנה משירותי שיקום מקצועי או ניהול תיקים. אם יתברר כי הלקוח שלך זקוק לשירותי ניהול תיקים, אינך צריך להתחיל בתהליך ניהול תיקים.

הרמה הרביעית של ניהול התיקים מוקדשת להערכת אפקטיביות התוכנית ומבטיחה שמנהל התיקים והארגון עונים על צרכיו הספציפיים של הלקוח

חשוב לציין כי מקרים מסוימים להחזרת עבודה לעבודה עשויים להיות מוצדקים אם הטיפול שנקבע הוא מעבר להנחיות מבוססות הראיות, אך לרוב החברות אין הנחיה לחזרה לעבודה בגלל פגיעות ספציפיות, אשר באופן אוטומטי. דורש ניהול תיקים. תלוי עד כמה מנהלי התיקים והלקוחות שלך מבצעים את התוכניות שלהם, ייתכן שיהיה עליך לחשוב מחדש על רמת ניהול התיקים.

למרות ששירותי תיאום ניהול תיקים היו בשימוש מאז סוף המאה ה -19 ושירותי ניהול תיקים עכשוויים הופיעו בשנות השישים והשבעים

אך בדיקות סקופ מאשרות כי התיאורים והשינויים הטרמינולוגיים נשמרו לאורך זמן. יש מגוון רחב של הגדרות שונות לניהול תיקים ולשימוש בו בפרקטיקה הרפואית, אך אין הסכמה ברורה לגבי הגדרת משמעותו או יישומו. זה יוצר מספר רב של פרמטרים המשפיעים על הדדיהם, כגון היקף, מידת הביצועים, משך הטיפול, מספר החולים, סוג הפציעה וכו '.– הגורמים השונים קשורים ללקוח ולהקשר של מנהל התיקים. , ומה שעושה מנהל התיקים תלוי במה שהוא עושה. לדוגמא, הם יכולים להתערב ישירות או לנקוט צעדים במקביל לאחרים כדי להבטיח שאדם אחר בצוות הטיפול יתערב במידת הצורך.

לדוגמא, על מנהל התיקים בבית החולים להבטיח שקופת החולים של המטופל תבין מה קורה עם האשפוז שלו. בדרך כלל הוא מתקשר עם חברת ביטוח הבריאות ומנהלי התיקים כל יום או כל כמה ימים.

מנהל התיקים לוקח על עצמו את תפקיד תיאום הטיפול בכדי להקל ולייעל את התהליך כולו

מנהלי תיקים בסיעוד ביתי נבדלים מניהול תיקים בבתי חולים בכך שהמנהל מקבל לעתים קרובות החלטות משלו – בטיפול. אני נותן לך, למשל, מנהל תיקים שעובד בחברת בריאות ביתית. גלה אודות סוג השירותים המיושמים ולמד עוד על טיפול בבית וסוגי התיקים איתם תעבוד. הגדרה זו זמינה בספרות ניהול התיקים ובמספר ארגונים הקשורים לניהול תיקים.

האקדמיה האמריקאית לניהול תיקים מציעה מגוון רחב של קורסים למעוניינים בניהול תיקים

קורס זה ייתן לך הבנה בסיסית של התיאוריה והפרקטיקה של ניהול תיקים, וכן מבוא ליישום תיאוריה זו על מקרים בעולם האמיתי. האקדמיה האמריקאית לניהול תיקים מציעה השתלמויות בניהול וניהול תיקים בכדי לעמוד בדרישות החינוך למלגה והסמכה.

קורס זה מספק הבנה בסיסית של התיאוריה והפרקטיקה של ניהול תיקים וכן מבוא לתיקים וטכניקות ניהול מהעולם האמיתי.

דילוג לתוכן