דף הבית

אם אתה כמו רוב האנשים, כנראה שתפסת את עצמך שואלת את עצמך את השאלה שעולה בראשך: "מה המתכון הטוב ביותר ללזניה?

לא משנה באיזה דפדפן אינטרנט אתה משתמש

הגדר את גוגל כבית שלך דף הוא תהליך מהיר ופשוט שמשמעותו ש- Google.com נפתח באופן מיידי בכל פעם שאתה מפעיל את הדפדפן. לאחר מכן תוכל לסגור את הכרטיסייה ולהמשיך כרגיל, אך גוגל נמצאת כעת בדף הבית שלך ב- Firefox. גוגל מספקת כל כך הרבה מידע שהיא יהיה נוח להגדיר את מנוע החיפוש כדף התחלה, לכן פתחנו עבורך את הדפדפן ב- Firefox עבור דף הבית של גוגל, מה שחוסך לך כמה שניות יקרות בעת הניווט באתר.

רוב האתרים

כולל זה, אפשר למבקרים לחזור לדף הבית על ידי לחיצה על לוגו החברה בפינה הימנית העליונה. למרבה הצער, ישנם כמה אתרי אינטרנט שעוצבו בצורה גרועה שלא נותנים למבקרים אפשרות לחזור לדף הבית שלך. יש אתרים שבדרך כלל מציגים קליק. סמל דרך, כגון Ama zon, מובילים רק לדף מנוי, וכמה אתרים שאתה לוחץ עליהם נפתחים רק במנוע חיפוש.

קשה להבחין בצילום המסך שלמעלה

אך שורת התגים של חטיפי CHILD היא פשוטה – עד מבריקה. הדימוי (במקרה זה מפחיד) הוא מושך את העין, והכותרת היא קרוסלה מסתובבת המכוונת לאנשים שמחפשים מטפל או את בית הספר שלהם. זה מבקש ממך רק ללחוץ עליו אם אין לך מושג מה אתה הולך לקרוא, אז לחץ עליו. כשאתה קורא את ההודעה, זה מיד מגיע אליך וגורם לך לרצות לקרוא את תווית החטיף. המבקרים יכולים ללחוץ כדי ללמוד עוד על המשחק במילה "ידידותי" ולהתבקש לעשות זאת, מה שאומר שזו בחירה טובה לקנות שם.

יש כמה דרכים בהן יכולים האורחים לנקוט כשהם מגיעים לאתר זה

וברור שהחברה רוצה שתשתנה עם הגעתך. הקריאה העיקרית לפעולה, "חיפוש", בולטת ומנוגדת לרקע, אך הקריאה המשנית לפעולה ("מארח") נראית גם מתחת לקפל. זה ממוקם היטב, מנוסח היטב ובניגוד לשאר הצדדים. יש עוד מספר קריאות לפעולה ראשונית ומשנית בדף הבית, כמו זו שלמעלה, כך שברור שהם רוצים להמיר אותך כשתגיעי לשם. כל דף בית שמופיע כאן משתמש ביעילות הן בשיחה הראשית (או המשנית) בכדי להפנות את המבקרים לשלב ההגיוני הבא.

אם מבקר חדש לא אוהב את מה שהוא רואה, תגובת הברכיים שלו תהיה ללחוץ על כפתור הגב ולעבור לדף הבא.

כדי לפתוח את הדפדפן, לחץ לחיצה ימנית על דפדפן Chrome ובחר "פתח ב- Chrome" כדי לפתוח אותו. כדי לוודא שאופציה זו מופעלת, עליך ללחוץ עליה או ללחוץ עליה באמצעות לחצן העכבר הימני ותדע שהיא מופעלת כאשר תראה אותה בפינה השמאלית העליונה של חלון הדפדפן של הדפדפן.

הקלד "http: / / www.google.com" בתיבה שמופיעה, ואז לחץ על הסמל הקטן שמשמאל לתיבה שנראה כמו תקליטון. לחץ על "X" בתיבה המוקפצת כדי לאשר את השינוי בכתובת האתר של דף הבית, מכיוון שהדבר יפעיל הודעה נוספת שתבקש ממך "לאשר".

שדה URL

החלף את "http: / / www.google.com" והסר את כתובת האינטרנט שכבר קיימת, לחץ על "החל" ואז לחץ על "אישור" כדי לצאת ממסך ההגדרות. הזן את שורת הכתובת בשורת הכתובת, בחר את התחום (למשל "computerhope – com") ומחק את כל מה שנמצא בתחום האתר כמוצג להלן. זכור כי מטרת דף הבית היא לאלץ את המבקרים לחדור עמוק יותר לאתר שלך ולדחוף אותם הלאה למשפך. זוהי דרך נהדרת לסנן את הצעת הערך שלך כך שהקונים הפוטנציאליים שלך יבחרו להישאר באתר במקום לנווט למתחרה. הקפד לחפש בגוגל את שם האתר של המתחרה שלך (למשל "computerhope – com" או "computershopes.com").

מה שאתה מוצא בדף הבית של האתר שלך תלוי בתכנון האתר. באופן אידיאלי, דף הבית של אתר צריך להכיל לפחות דף אחד עם קישור לדף הראשי של האתר וכמה עמודים עם קישורים לדפים אחרים.

דף הבית אינו עמוס יתר על המידה ומכיל רק את האלמנטים הדרושים שגורמים לאנשים לבנות את אתר האינטרנט שלהם

דף הבית של דף הבית שלך הוא החלק באתר שבו המבקרים יכולים למצוא היפר-קישורים לדפים אחרים באתר שלך. כשאתה מחפש משהו באינטרנט ומבקר באתר כזה אתה מבקר בדף משנה ולא בדף הבית של האתר שלך. כברירת מחדל, דף הבית בשרתי האינטרנט הוא אינדקס של HTML, אך הוא יכול גם להיות כל מה שהמפתח יחליט.

דילוג לתוכן